Skocz do zawartości

Hanys87

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Miedary

Osobiste

  • Motocykl
    CRF450R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Hanys87

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie, srednica bolca 10mm. Moze komuś sie przyda. http://olx.pl/oferta/blokada-na-tarcze-hamulcowa-oxford-titan-10mm-CID5-IDdfvCd.html
  2. Jak nazywa sie fachowo uszczelka/uszczelniacz zebatki zdawczej, chodzi o te zewnetrzne od strony zebatki napedu. Szukam i nie moge znaleźć :P
  3. Kupujac w Polsce bierz to co w najlepszym stanie... a najlepiej przywieź z zagranicy
  4. Może komuś sie przyda :) Lampa Cross Enduro uniwersalna http://olx.pl/oferta/lampa-cross-enduro-uniwersalna-CID5-ID7Q6E3.html Manetki podgrzewane http://olx.pl/oferta/podgrzewane-manetki-saito-CID5-ID7Q771.html Uchwyt do navi http://olx.pl/oferta/motocyklowy-uchwyt-do-nawigacji-5-wodoodporny-CID5-ID7Q7nT.html Kombinezon przeciwdeszczowy http://olx.pl/oferta/kombinezon-motocyklowy-wodoodporny-CID5-ID7Q7z9.html
  5. Cześć, odświezam temat po 3 miesiacach użerania sie z tym haszplem, mam juz totalnie dość... Zrobiłem tuleje, nowy tłok, wymienione łożyska w silniku. Po złożeniu odpalił na dotyk, pochodzil z pol godziny i zgasł, zalany. To wymieniam świece i znow to samo, czyszczenie gaźnika i regulacja według serwisówki. To samo, pochodzi godzine czasem minute... czasem jak dodam gazu to go zadławi a czasem poprostu zgasnie, zalany i koniec, magia. Wymieniłem dysze w gaźniku bo była troche wieksza niz w serwisówce, nic nie dało. Kiedys lutowałem kabelek w statorze bo był przerwany, wiec pomyślałem ze po nagrzaniu daje zbyt maly prad i dałem do nawiniecia na nowo, ale znowu bez zmian. Membrana ta która idzie z cylindra do gaźnika jest dobra. Zdemontowałem dyfuzor i sprawdzalem czy zaworek wydechowy sie rusza, jest ok. Tłumik nie jest zapchany. CO JESZCZE MOŻE POWODOWAC ZE GO ZALEWA ??
  6. Dzieki kolego za odpowiedz. Własnie tak mysle i sie zastanawiam, ze trzeba bedzie wypłukac skrzynie korbowa i poogladać te opilki, a przy okazji tak jak mówisz powymieniać łozyska, uszczelniacze i bedzie spokoj... mam nadzieje :)
  7. Witam, motor kupiłem niedawno pare rzeczy jest do zrobienia, myslalem ze do zimy objedzie ale lipa z tego :) wyjezdzilem z 3 baki i poszla uszczelka pod cylindrem, brak kompresji, nie odpala. Rozebrałem góre no i okazało sie ze tłok jest porysowany, nawet pekniety cos tam jest ułamane, jednak zadnych odłamków nie znalazełm. Musze dac cylinder do naprawy i spasować nowy tłok. Co to mogło spowodowac? Tłok http://fotoo.pl/show.php?img=825497_wp-000229.jpg.html Drugie pytanie dotyczy korby, kiedy ruszam góra-dół luzów nie ma, na boki sie rusza ale to normalne, czy nie za bardzo chodzi na boki? Korba z PROXa. Nie wiem czy rozbierać dalej czy narazie zmienic tylko tłok i tak mam niewiele czasu na jazde a tym bardziej na dłubanie...
  8. Tak jak w tytule sprzedam Yamahe XT 600E. Motocykl niezawodny, tani w eksploatacji, wiadomo, chyba nic dodawac na ten temat nie musze. Stan techniczny oceniam na bardzo dobry, wsiadac i jeździc, wizualnie posiada pare zadrapan na baku i plastikach czyli normalna rzecz w enduro. Jeżdzony glownie w weekendy pół na pół lekki teren (lasy, łaki itp) i asfalt. Razem z motocyklem sprzedaje stelaż + kufer, 2 komplety opon szutrowych (1 nowka, 2 jeżdzony) i komplet opon crossowych. Zarejestrowany i oplacony do 24.04.2013r. Wiecej informacji pod tel 781438474, zapraszam do obejrzenia na zywo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...