
kanguras
Forumowicze-
Postów
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia kanguras

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
JUz cholera sam nie wiem czy naprawiac ta etke. Dzis patrze jak przechodzilem kolo parkingu ( bo tam ja musze trzymac) etki nie ma- zonk!! Juz myslalem, ze jakis zlodziej- super mechanik. A okazalo sie, ze ch** tylko ukrecil to zabezpieczenie kolo kierownicy i przepchal moto 30 mtrow dalej. Strach sie bac co byy bylo gdybym wczesniej modul wymienil. A tak w ogole to nie wiem jak na100% sprawdzic czy to modul jest walniety bo 80 zeta za nowy piechota nie chodzi.
-
Nie iskrzy czyli kaput. Zaraz ci Mlody wysylam PW.
-
Nie wiem, ktory to jest 7dem. Napisz , ktory to jest od zewntrznej tzn. od kola przedniego. pzdr
-
Ktos ma jeszcze jakis pomysl?
-
elektroniczny pomalu bo czasu brak a jak jest czas to pogody nie ma ( eta stoji na parkingu). wiedzy jak naprawiac w sumie tez nie ma tylko checi sa. lol
-
Jak odejmuje mase to iskra na swiecy jest. To juz wiem, ze cewka nie jest walnieta. Jak sprawdzac dalej co walnelo?
-
customer mógłbyś mi to przetłumaczyć z polskiego na nasze - bo nie znam tych pojęć MlodyVFR No właśnie o to chodzi, że przy włączonym zapłonie cewka sie NIE grzeje a chyba powinna ( poprzednią właśnie w ten sposób spaliłem to teraz jestem wyczulony więc tej na pewno nie spaliłem w ten sam sposóB). Myślałem, że jest to jakiś charaktystyczny objaw, który może podpowiedzieć gdzie szukać usteki. Myślałem że nie styka + ale po podłaczeniu + do aku dalej nic. A sprawdzałem na różnych świecach.
-
Niedawno wymianiałem cewkwę , wszystko chodziło i znowu problem jak w temacie. Dodatkowy objaw przy włączonym zapłonie cewka sie nie grzeje. Czyżby znowu cewka - 36zeta :(. A moze cos innego jeszcze.
-
chyba mialem zwarcie na kablu od luzu. zaizolowalem i iskra jest. trzeba dzis posmigac.pzdr
-
Kupilem szczotki ( 5 zeta dobra cena:) i jak juz bylem w sklepie to zakupilem tak na wszelki wypadek bezpieczniki. Zanim zabralem sie za wymiane szczotek tak dla jaj przelozylem nowe bezpieczniki. Efekt: kontrolka ladowania sie swieci a na wyzszych obrotach gasnie czyli chyba po problemie. Ale klopotow nie koniec. Znikla iskra. Zanim zabralem sie za robienie z ladowaniem wymienilem cewke na nowa (niedawno udalo mi sie poprzednia przegrzac). Wlozylem nowa swiece. Odpalam sprzeta i wszystko ok. Tylko zalozylem kanape chce sie przejechac a tu lipa - iskry nie ma. Poruszalem kabelkami czy sie jakis ie obluzowal, przyciolem i dokrecilem kabel od fajki i nic. Cholera ktos ma jakis pomysl? Czy moze to byc wina kabli przy alternatorze bo mam je tam cholernie ciasno upakowane.
-
Kontrolka sie nie świeci ani przy wlączonym ani wylączonym silniku. mlody vfr rozumiem, ze tak najprosciej sprawdzicz czy problem jest do bezpiecznikow czy wyżej. Tak w ogole to puszke bezpieczników mam w takim stanie, ze najlepiej to by ja trzeba tez bylo wymienic. dzieki za pomoc
-
Kontrolka ładowania sie nie świeci i po pewnym czasie wyczerpuje się akumlator ( gdy jedzie na swiatłach). Od czego zaczać? Czy to przeważnie jest wina wytartych szczotek ( patrzylem na te 2, ktore widac i stykaja, wału nie odkrecalem). Jak sie zabrać do problemu? A może regulator napiecia. Doradzcie cos jak macie wieksze doswiadczenie. Czytałem inne posty ale cos nie za bardzo mi rozjasnily problem. pozdrawiam
-
licznik w mz 251 przestal wskazywac predkosc
kanguras odpowiedział(a) na kanguras temat w Mechanika Motocykli 2T
Oj to jakiś dziwny jesteś' date=' ja bym wolał nie czekać na usterkę tylko jeździć bezawaryjnie ;)[/quote'] W sumie to nie mam duzego doswiadczenia z naprawianie swojej eci ( dobrze, ze jest forum i mozna poczytac co i jak) ale jak cos sie zepsuje a naprawa nie kosztuje duzo to radocha z naprawienia tez jest taka jak z jazdy. Na razie mialem standarty: elektryka, migacz-przerywacz, amorki przednie, zaplon, cieknaca pompka, latanie gumy, teraz ten slimak. Zastanawiam sie wlasnie jak sprawdzic czy wydech nie jest przytkany. Ktos wie jak? Po odkreceniu nic nie widac:) pzdr -
licznik w mz 251 przestal wskazywac predkosc
kanguras odpowiedział(a) na kanguras temat w Mechanika Motocykli 2T
I wszyscy zgadli : zjechane byly zebatki (ta od linki i ta druga przy zebatce tylnej; ciekawi mnie tylko kiedy sie tak zjechaly- bo licznik przestal wskazywac predkosc po tym jak mialem awaryjne hamowanie przy 100 na budziku i jak mi blokowalo tyl to musialem puscic hampla i mozliwe, ze wtedy cos walnelo a pozniejsze niedzialanie spowodowalo szybkie podniszczenie zebatek - przejechalem jeszcze okolo 40 km bez rozkrecania tylu ). Na szczescie mam mnostwo zapasowych czesci i znalazlem odpowidnie uzywki ( w niezlym stanie co mnie zdziwilo). Teraz musze tylko wybic ta stara slimacznice z tylnej zebatki (bo jest w dobrym stanie) i wtloczyc tam ta zapasowa do ktorej mam dobra zebatke ( ta od linki). I po problemie. Z niecierpliwoscia czekam na nastepna usterke...:) pzdr ---> -
od czego zaczac sprawdzanie? jakies propozycje?