Skocz do zawartości

new_sport

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HD Sportster 883 2006
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Konin

Metody kontaktu

  • Telefon
    512493401

Osiągnięcia new_sport

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o spalanie, ta chyba jest ok,bo tak średnio ok. 5.0 - 5.3 l/100. Świece natomiast raczej nie są ok, ponieważ trzy tygodnie temu wymieniłem na nowe SE, a wczoraj sprawdzałem i są czarne,co chyba sugeruje zbyt bogatą mieszankę. Nie wyciągałem gaźnika, ale zaczynam przypuszczać, że ma za małą dyszę wolnych obrotów,a za dużą główną. Co o tym sądzicie, może tak być?
  2. Więc tak. Mój Harry raczej kicha więcej niż mniej, no i to mnie trochę boli. Tak jak proponujesz rozrząd odpuszczam. Nie do końca wiem co to znaczy sprawdzić pompkę przyspieszacza, ale dyszka z przodu gaźnika przy dodaniu gazu sika. Co do dysz, to chciałem w sumie kupić zestaw DynoJet i je zamontować,ale z tego co czytałem, nie ma tam dyszy wolnych obrotów,więc może dokupię osobno.Myślisz, że ta operacja może coś pomóc? I czy w ogóle to robić? Uszczelki,jak już miałbym wyjęty gaźnik,też wymienię. Ktoś mi mówił o wspawaniu zastawek w tłumiki. Co o tym sądzisz? Moja determinacja jest taka, że chyba mógłbym zrobić wszystko,żeby biedaczek przestał kichać i już się nie męczył. Nie do końca potrafię rozróżnić duszenie się z powodu zalewania, od duszenia z powodu zbyt małej ilości paliwa. U mnie wszystko się dzieje na niskich obrotach, na wysokich chodzi jak zegarek. Z niskich na wysokie wchodzi takimi jakby skokami, spowodowanymi przyduszeniem. I albo wtedy strzeli, albo się rozkręci. Jeśli masz jakiś pomysł, to może mi go podrzuć, będę sprawdzał wyszstko.
  3. Bardzo spodobał mi się ten post, a konkretnie rzeczowość piszących. Mam też podobny problem, z którym walczę od pewnego czasu. Nawet wykonałem część operacji, o których pisaliście wcześniej, a mój motor jak strzelał, tak strzela. Mam Sporta z 2006 z wydechami SE i filtrem K&N - takiego kupiłem. Ale od samego początku strzela w gaźnik, np.na postoju przy energicznym, szybkim i krótkim dodawaniu gazu, lub w trasie przy zmianie biegu w górę(szczególnie i raczej tylko wtedy, gdy robię to trochę za szybko) lub przy hamowaniu silnikiem i ponownym dodaniu gazu. Nie mam w okolicy żadnego dobrego (lub nawet jakiegoś) serwisu i sam wiem tyle ile przeczytam m.in. tutaj, dlatego kombinuję sam. Próbowałem regulacją biegu jałowego i składu mieszanki, ale bez problemu, co 1/8 obrotu wywoływałem strzał. Nie mam pojęcia,czy to może być przestawiony rozrząd, czy może jakieś dziwne zastosowane przez poprzedniego właściciela dysze. Być może tak jak pisaliście wcześniej,regulacja gaźnika - pływaka, przepustnicy.. Napiszcie proszę, od czego zacząć, ponieważ nie czuję się na siłach, żeby rozebrać go w mak, a nawet gdybym to zrobił, to nie wiem czy toby coś dało. Powiedzcie mi czy przestawienie rozrządu np. o jeden ząbek może powodować taki problem, a może wymienić filtr na dedykowany (świece i olej wymieniłem.Przy kręceniu śrubą mieszanki silnik reaguje,ale przy krótkim dodawaniu gazu strzela, na wysokich obrotach oczywiście nie. Jeśli ktoś ma jakąś receptę, lub jakiś pomysł, to bardzo poproszę i będę wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...