Skocz do zawartości

waldi423

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wlkp

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500s
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia waldi423

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Późno ale temat do zamknięcia. Było tak: 1. Regulacja zaworów, gaźniki (50-200km - zależnie od jazdy ) i to samo 2. Regulacja zaworów (tym razem sam) i znow to samo. 3. Zdjąłem głowicę (nie taki diabeł straszny) i wymienilem zawory (wymiana i dotarcie w zakładzie od głowic) 4. Założyłem głowice, (nowe uszczelki itp, książkowo) - moto nie pali (wymiana świec rozwiązała problem) 5. Synchro gaźników i ponowna regulacja zaworów i motorek jak nowy 6. po 1000km zatarcie silnika (problem chyba po stronie silikonu na uszczelce) (motor sprzedany)
  2. Witam. Chciałbym kupić motocykl. Zasatanawiam się nad wyborem (jak w temacie) Honda, suzuki, czy yamaha. Przez ostatnie trzy sezony jeździłem (jeśli można to tak nazwać) GPZ-tka 500S. Miałem z nią wiele problemów (gaźniki, zawory, lagi) aż w końcu się zatarła. Nie chciałbym kupić skrabonki stąd to zapytanie. Prosiłbym o jakieś info na temat słabych stron (zwłaszcza horneta i fazera). Koledze świetnie sprawuje sie CBR-ka, innemu natomiast fazer stąd te dwa typy. A może ktoś miałby inny godny polecenia motorek z silnikiem 500-600cm. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  3. Wracam do tematu bo Witam. Jestem świeżo po wymianie zaworów i uszczelki pod głowicą wg filmiku http://www.youtube.com/watch?v=ye7FAF02zSM (wraz z instrukcją dostępne http://waldi.ovh.org/index.php?page=65. Problem pozostał. Nie chce odpalić. Zastanawiam się czy nie zrobiłem tak, że przy skręcaniu rozrządu zmieniłem położenie wałków. Niby rozbierałem w pozycji C i skręcałem też, lecz na 1 obrót wału przypadają 2 tryby pracy. Możliwe ze rozbierałem na końcu wydechu a składałem na końcu pracy lub odwrotnie. W każdym razie nie pali. Proszę o podpowiedź, czy mój tok myślenia jest słuszny?? Zamierzam jeszcze raz sprawdzić luz a jak nie pomoże to będę kombinował z rozrządem.
  4. I nadal to samo. Luzy większe a i tak sie skracają. Fizycznie to sie wydaje być niemożliwe. Co? Jak?? Nawet wypalone gniazda nie obcieraja sie tak szybko
  5. Wymiana zaworów mi się nie podoba:( Miały byc tak fajnie. ładna pogoda, nowy sezon a tu tylko problemy. Aż się boję dalej jechać. Znów regulacja. Luzy znów maleńkie. Ciekawe jak długo pojeździ. Żadnych opiłków nie było, kontry trzymały jak diaboł sołtysa. Ręce opadają.
  6. Tak to były zawory. Luzy się skróciły same!! Ale motyw jest lepszy. Przykręciliśmy kontry na klej i udało mi się przejechać 28km zanim problem się powtórzył. Ma ktoś jakiś pomysł na te zawory??
  7. I tak zrobiłem ale powiedział, że to luzy bo objawy są takie jak przedtem.
  8. No i wszystko OK. - Czyszczenie i synchro gaźników - (nie pomogło) - 250zł. - Wymiana świec - (nie pomogło) - 25zł. - Ustawienie zaworów - (pomogło) -150zł. I wszystko ładnie grało. Do czasu. Zrobiłem jakieś 100-200km (kilka krótkich odcinków) i problem powrócił. Zimny nie odpala a ciepły tak. Na pych pali nadal. Czy możliwe aby zawory się znów same i po tak krótkim dystansie rozregulowały??
  9. Wczoraj!!! Będąc w garażu przekręciłem silnikiem. I odpalił. świetnie. Rozgrzał się, gasł jednak na małych obrotach. Ale zaskakiwał. Póki ciepły. Jak ostygł już nie odpalił z rozrusznika ale na pych bez problemu. Zaprowadziłem więc do mechanika i czekam. Powiedział, że w czwartek od rana sie za niego weźmie. Zacznie od gaźników.Facet ma opinie znachora to powinno być git. Napiszę co zrobił:)
  10. Zdjąłem, magnesy są. Czekam na termin i magika (jedynego w okolicy od motorków) aby zawory ustawił. Sam się boję
  11. Wakuometrów do gaźników nie mam. Ale szczelinomierze znajdę. A mechanicy..... Nie mam żadnego zaufanego. Jestem nowy na tym terenie. Jeden polecany ciągle przekłada terminy i zacząłem szukać na forum. Pytanie jeszcze jak go zaciągnąć?? Holować?? Ale jak nie będzie wyjścia to tak zrobię. I chyba jutro spróbuję zawory na 15 i 20 ustawić. Może zadziała a jak odpale to podjade do jakiegoś magika?? Jak bardzo muszę się postarać aby regulując zawory bardziej zepsuć niż naprawić? bardzo?? Czy wystarczy drobna nieuwaga??
  12. No właśnie nie robiłem i się boję. Umiem co nie co i drobne naprawy sam wykonuję ale mam stracha (regulacja). Mam serwisówkę ale to trochę mało. Zwłaszcza, że nie mogę dostać w ang a jedynie deutch.
  13. Ah z tym wiekiem to już tak jest. Człowiek VATu nie doliczy i głupoty wychodzą:) A zawory same z siebie mogą się rozstroić??
  14. Mam kawasaki GPZ 500s i wszystko działało pięknie. Palił na dotyk, po chwili można było wyłączyć ssanie i silnik pracował równiutko i jeździło się pięknie. Po paru dniach przestał zapalać od razu. Za 2, 3 podejściem odpalał. Dodatkowo gasł na wolnych obrotach. Rozgrzany nadal się pięknie sprawował. Aż tu pewnego parę dni temu nie zapalił nawet po kilku próbach. I nie zapala. Paliwo dochodzi, iskra jest a nie pali. Kiedyś postawiłem go na grząskim gruncie i się przewrócił, jednak wtedy nie pracował i odpalił normalnie, może to ma jakiś związek ale nie sądzę? Stąd moje pytanie. Co może być przyczyną?? Gdzie szukać przyczyny??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...