Skocz do zawartości

arnick87

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX 9
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kielce

Osiągnięcia arnick87

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. I tym postem rozwiałeś moje wszelkie wątpliwości. Jest dokładnie tak jak opisałeś. Dzięki serdeczne za pomoc. Jak tylko wymienię uszczelkę dam znać czy jest lepiej.
  2. Zbiorniczek jest tuż przy silniku i tak jak piszesz kolego, jest dość gorący przy samym zbiorniczku od silnika. Korek wymieniałem, więc już nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak się dzieje.
  3. Odświeżam temat. Dzisiaj wreszcie przetestowałem motocykl. Pouzupełniałem płyny(nowy), ładnie wszystko odpowietrzone. Motocykl śmiga dobrze, tem. lekko wychylona nad min. Taka jak powinna być. Problem w tym iż ciągle gotuje się płyn ale tylko w zbiorniczku. Raczej jak by była to uszczelka to tem. silnika była by prawie max. Więc problem tkwi gdzieś indziej. Tak jak by chłodzenia nie miał zbiorniczek. Dodam iż nie mam pługa (jest możliwość aby strumień powietrza nie chłodził zbiorniczka właśnie z braku tego elementu?).
  4. Sprawdzę tą uszczelkę. Jak tylko znajdę czas. Przy okazji przejrzę calutki układ. Podziękować za pomoc.
  5. Kupiłem nowy koreczek. Niestety, płyn ciągle mi spływa do zbiorniczka jak odstawię motocykl na kilka dni. Zbiorniczek się przepełnia a płynu brakuje w układzie i zaczyna się gotować w zbiorniczku wyrównawczym. Dodam że gotuje się tylko wtedy jak nie doleję płynu i nie upuszczę z zbiorniczka. Jak wykonam te zabiegi to śmiga dobrze. Jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje?
  6. To z tym korkiem najbardziej by pasowało gdyż dzisiaj rano jak sprawdzałem, płyn w zbiorniczku był przepełniony a w układzie brakowało i musiałem dolewać. Czyli wychodziło by na to iż płyn przelał się do zbiorniczka. Zobaczę tą opcję z korkiem nowym. Pozdrawiam i dzięki za tak szybka odpowiedz.
  7. Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Kawe zx 9 z 97r. Dzisiaj wymieniłem płyn chłodniczy (specjalnie do motocykli kupiony, wytrzymały na wysokie tem. do 135 stopni w lato). Myślałem że to zapowietrzony układ ale wymieniłem i odpowietrzyłem układzik chłodzenia. Problem mianowicie tkwi w tym iż przy jeździe jest wszystko ok, tem. niska motocykla, calutki układ pracuje bez problemu. Ale po dłuższej trasie gdy zjeżdżam i wyłączam silnik gotuje mi się płyn w zbiorniczku wyrównawczym. Dodam że tem. jest taka jak powinna być, nawet do połowy nie dochodzi. Problem był przed wymianą i po wymianie dalej. Termostat działa i chłodnica również. Czyżbym źle odpowietrzył układ? A może problem leży gdzie indziej? Prosił bym o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...