-
Postów
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O prezespio
- Urodziny 12/12/1979
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Podkarpacie, Rzeszów, Łańcut
Osobiste
-
Motocykl
Suzuki Marauder VZ800
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia prezespio

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Witam Mam pytanie - może któryś z Kolegów już to przerabiał... ... chodzi o to że podczas przyśpieszania motor zaczyna drżeć - drgać itp - najlepiej to czuć jak się rusza i mocno odkręca manetke - łańcuch napięty, wahacz nie ma luzów dokręcony.... nie wiem czego się złapać......a i gumy - amortyzatory w tylnym kole - rok temu wymienione - te pod zebatką..... tak ze nie wiem co dalej robić - może ktoś ma jakieś sugestie - z góry dzięki...
-
Witam Najwazniejsze ze z Tobą ok - żelastwo jakoś wyremotujesz (jeszcze jak ubezpieczalnia coś dołoży)- a zdrowia by nikt nie oddał
-
Witam W moim temacie - po sprawdzeniu wszystkiego wyszło ze alternator dobry aku też - więc zostało - że padnięty musi być regulator - już zamówiny koszt 130 zł, może jeszcze przed świętami dojdzie. Mam pytanie Koledzy odnośnie - innej kierownicy - tak jak piszesz szary_wilczur - jak się ma sprawa z linkami i kablami - elektryką????? - (linki nowe?, kable przedłużane?).Z góry dzięki za odpowiedz No bo jak by nie było - ta kierownica oryginalna to mnie zaczyna powoli denerwować - przy dłuższych trasach A odnośnie nieoryginalnej szyby - to sprawa ma się tak że ja mam ok 185 cm wzrostu i jak by jej nie ustawił to pędem powietrza wali akurat w kask - jedyny plus że wszystkie owady na niej zostaja. Pozdrawiam Kolegów oraz wszystkim życze: Na Wielkanoc od króliczka, niech Wam wpadną do koszyczka niezła kasa i kiełbasa, radość życia, coś do picia i na miłość chęci tyle, byście mieli wszystko inne w tyle.
-
zzhop - dzięki za zainteresowanie sprawą Właśnie przeszedłem z garażu - okazuje się ze alternator chyba jest dobry bo te trzy pomiary 1-2 2-3 3-1 wyszły mi takie same - czyli napięcie ok - i dodatkowo sprawdziłem rezystancje i też wyszło dobrze tj nieskończenie wielka - tak miało być - i jest Czyli pozostaje regulator lub akumulator (będe musiał pożyczyć od kogoś aku) Cena regulatora...........najataniej na allegro 275 zł używany - cena super........ Jutro będę walczył dalej - o postępach napisze
-
Witam Dziś się wziąłem za sprawdzanie wszystkich kostek i połączeń - wszystko jest ok (wyczyszczone i kontaktem psyknięte) No akumulator kupiłem nie firmowy - start line czy jakoś tak (no cena była ok - około 150 zł - miał jeszcze Varte za 270 zł- toche dużo) wiec sie skusiłem na ten tańszy.- po naładowaniu - było wszystko ok. Od pewnego momentu zauważyłem że zaczyna coraz słabiej kręcić - i właśnie wtedy zmierzyłem ładowanie (stary akumulator w ogóle nie przyjmował już prądu - więc była konieczność kupna nowego)......i się zaczęło....... Mierzyłem ładowanie tak jak pisałeś na klemach może nie jest to poprawny pomiar - ale jak by nie było jest jakiś obraz co się dzieje - - tylko to mnie dziwi że normalnie jak na wolnych obrotach chodzi to ładowanie jest rzędu 14v (czyli jest ok - można powiedzieć) - jak zaczynam dawać gazu to ładowanie spada 12,6v (a przy właczonych światłach do 12v). Jeszcze jedną rzecz zauważyłem że mocno nagrzany jest dekiel od strony alternatora - w sumie nie przytrzyma sie dłuzej na nim ręki - bardzo gorący - właśnie się teraz zastanawiam czy zaraz nie pójdę rozebrać tego dekla i pozaglądać co tam się dzieje......
-
Witam Sprawa ma się troche inaczej naczej niż pisałem wyżej - poświęciłem dzisiaj temu zjawisku więcej czasu i zaobserwowałem ze - jak jest motor zimny to pokazuje ok 14V ładowanie a jak się nagrzeje to ok 12.4 V - a co ciekwsze jak jest zimny i ma ładowanie 13,8V-14V na wolnych obrotach - to po wejściu na wysokie obroty ładowanie spada do 13,4 - 13 - czy wyglada na to że jednak ani aku - ani rozrusznik - tylko wysypał się alternator!!!! - musze wykopać regulator napięcia albo......... czas pokaże ..... jak ogarne temat to napisze co i jak Pozdrawiam Piotrek
-
Witam Jezeli jesteśmy przy temacie elktrotechnicznym - mam pytanie? pojawił mi się taki problem z akumulatorem? , rozruznikiem?, alternatorem sam nie wiem - ogólnie chodzi o to że nie chce zapalić - a mianowicie sprawdzałem ładowanie na końcówkach przykręconych do aku - i ładowanie jest 13,8 - 14 V - chce zapalić moto - to jakoś tak dziwnie kręci - za słabo i nie zapali - odczekam ze 4 min - zaczyman kręcić - kręci super i odpala (nie za każdym razem) - akumulator ma miesiąc.Nie wiem czy mi się dobrze wydaje ale chyba trzeba by się zabrać za rozrusznik? - tak jakby za dużo prądu brał??? (moze jakieś zwarcie robi????) Dzieka za wszystkie wskazówki Pozdrawiam Piotrek
-
Ptaku - dzięki za odpowiedzi i informacje, zaraz zadzwonie do suzuki - jest w salon i serwis w rzeszowie może maja cos takiego na stanie? - prędzej patrzyłem po allegro ale nic takie nie było! Jeszcze raz serdeczne dzięki za info - pozdrawiam Piotrek
-
Witam Mam pytanie - może ktos wie gdzie mozna kupić - amortyzator do układu napędowego do marudy - tak to się prawdopodobnie nazywa -wiąze sie to ze zrywaniem i szarpaniem podczas ruszania i potem podczas zmiany biegów podczas przyspieszania i hamowania silnikiem, z góry dzięki za wszystkie wskazówki i info - pozdrawiam
-
no to cos tam sie ładnie pochrzaniło. Wymieniłeś całe kompletne szprzegło? nie mozliwe ze jest gorzej niz ze starymi przekłądkami. Na spokojnie cos musiałeś zrobić nie tak, moze czegos niedokreciłeś, wiem że tam był ten nypel w kapie, i tam mozna było regulowac. cos z tym sie meczyłęm pamietam. ale jak i co to nie pamietam. wymiana samych sprezynek wystarcza. no ale jak masz całe sprzegło to szkoda nie wlożyć. Dzięki szary_wilczur za informacje - zajme się jeszcze tym ustrojstwem w deklu -( chodzi ci o ten bolec który wychodzi z kosza sprzegłowego - i zazębia się z zębatka w deklu która przenosi skok sprzegła na dzwignie -???? Składałem wszystko po kolei - wg starego sprzegła a dodakowo wydrukowałem sobie nawet całą budowe sprzegła z inetrentu - co i jak po kolei składać. A w sobote to i tak to rozbiore jeszcze raz i zobacze co z tym nyplem w obudowie Pozdrawim prezespio
-
Witam Mam pytanie do Kolegów - a mianowicie: w swojej marudzie wymieniłem prawie całe kompletne sprzęgło - tj. tarcze przekładki i sprężynki, oraz olej. Po wykonaniu tej naprawy okazało się ze jest bardzo mały skok sprzegła tj sprzegło łapie mi na samym końcu i jest bardzo krótkie - troszke źle się rusza bo ....stasznie cięko wyczuć moment zabierania - regulacje nic nie dają. Dodatkowo słychać dość głośno jak wchodzą wszystkie biegi.Rozkręcałem raz jeszcze całe sprzęgło - ale wszystko na swoim miejscu!!!! Nie wiem co dalej robić - chyba rozkręce ponownie i wróce do strzej tarczy i przekładek a założe same nowe sprężynki. Dawniej przed wymianą moto chodziło ok- tylko sprzegło slizgało - bo jak sprzet kupowałem to gość wymienił "niby" tarcze a nie wymienił sprężynek - a sam sobie potem wymyśliłem że jak sprzegło było spalone to nie zaszkodzi dac nowe przekładki, sprezynki i tarcze żeby miec spokój. Z góry dzięki za wszystkie informacje - pozdrawiam prezespio
-
Witam Wolne obroty chcę troszkę podkręcić ponieważ na biegu jałowym są niskie ledwo się kręci - i czasami motor gaśnie - oraz czasami jak dojeżdżam do skrzyżowania i wyrzucę na luz - to wówczas czasami też gaśnie - z tego co tam zaglądałem to jest tam taka śrubka "dokładnie" pod siedzeniem - po prawej stronie - super dojście - tak że troszkę nią podkręcę i zobaczymy jak się moto będzie zachowywał Dzięki za wskazówki pozdrawiam prezespio
-
Witam Dzięki "jeszua" za nakierowanie - już wszystko wiem jak zrobić z tymi światłami - przestudiowałem wszystkie wątki dot. tego tematu. ........Mam jeszcze jedno pytanie?? - jeżeli podkręce sobie obroty (na biegu jałowym za wolno się kręci) - czy konieczne jest synchronizowanie gaźników!!! - czy nie ma to wpływu - z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam Piotrek
-
Witam Odnośnie tych świecących kierunków - dlatego chce ich zlikwidować ponieważ kupiłem lightbary - z zarówkami H4 i 5W(długie krótkie) oraz z żarówką postojową. Tak że jak podłącze te lampy to będzie wyglądał jak choinka (w sumie 5 lamp się bedzie żarzyć!!!!- główna , kierunki i lightbary) - a tak to tą funkcje przejmą lightbary - światła pozycyjne - a wówczas kierunki pozostaną tylko kierunkami. Pod koniec tygodnia będę miał więcej czasu to zabiore się za montaż tego oświetlenia oraz przeróbki instalacji. Dzięki za wszystkie informacje - jeżeli ktoś miałby jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać Pozdrawiam Piotrek
-
Witam Witam wszystkich nowych kolegów Mam pytanie odnośnie marudy - a mianowicie: - mój sprzęt pochodzi z USA i chciałbym zlikwidować świecące sie kierunkowskazy, jeżeli ktoś przerabiał ten temat to proszę o pomoc (dlatego likwiduje to podświetlenie ponieważ chcę założyć lightbary_) Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję Pozdrawiam Piotrek