Skocz do zawartości

MisiekXXL

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MisiekXXL

  • Urodziny 12/25/1966

Osobiste

  • Motocykl
    Intruder-M1800R-Bulevard
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4648204

Informacje profilowe

  • Skąd
    Soest NRW Germany

Osiągnięcia MisiekXXL

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. :icon_rolleyes: A wiec wychodzi na to ze niepotrzebne byly moje obawy bo wlasnie to nowe paliwo o nazwie E-10 zawiera 10% BioEtanol (E-10) i jest one wymienione w instrukcji obslugi Intrudera-1800 jako dopuszczalne max-10% Etanolu w paliwie :-) Etanol to poprostu Spirytus a mylnie kojazony Metanol to coprawda rowniez alkochol ale nie do spozycia (trujacy) spozycie w malych ilosciach powodoje slepote a w wiekrzych smierc :crossy:
  2. ------------------------------------------------------------------------------- Coprawda Aukcja dotyczy: "GIPRO-S06 kolor Red" ale jest tam jeszcze wybor innych modeli. A wlasciwy dla VZR1800 / M1800R to model GiPro-S-02 kolor do wyboru i jak w opisie jest : tam wymienione iz mozna uzywac Modul wylacznie jako wskaznik biegow lub rowniez do innych "zabaw" :-) :-) no moze on (modul) nie bezposrednio steruje Compem (Power Comander) ale ma on wplyw na (moim skromnym zdaniem) pewnego rodzaju ulepszenia lub tez "obejscia" zabezpieczen fabrycznych ja tam w kazdym badz razie chwale sobie to ustrojstwo i polecam :-) pomimo wysokiej ceny 100€ :icon_idea: W zwiazku z wprowadzeniem w Uni - EU nowego paliwa E-10 ktore notorycznie (blednie i nielegalnie) jest sprzedawane jako Super-98 nasowa sie pytanie bo sezon tuz-tuz jak to odbije sie na nasze silniki w M1800r/VZR1800 bo w radiu i TV ruznie sie wypowiadaja , chodzi o 10% dodatek alkocholu do paliwa jedni mowia ze silniki z wtryskiem paliwa moga sie liczyc z uszkodzeniami bo te nowe paliwo rozpuszcza czesci/Elementy plastikowe i Aluminium jak i podczas spalania ma wyzsza temperature tak ze nietylko sam silnik jest narazony na uszkodzenia ale i inne elementy jak przewody paliwowe pompa-paliwowa no i wtryski Tloki ile w tym prawdy niewiem ale juz mam pietra i kupuje paliwo na sprawdzonych CPN-ach ale co robic w trasie :crossy:
  3. :cool: @mrymek niema problemu :crossy: wstawiłem również linki z fotkami blaszki mocującej moduł ale widzę ze zostały osunięte trudno :-( :banghead:
  4. Fakt sam modul GiPro-S-02 mocy nie dodaje ale znacznie poprawia komfort jazdy tzn zmniejsza efekt padaczki :wink: tzn drgawek,konwulsji poprostu nie trzesie sie tak jak zwykle w orginale przy niskich obrotach i wysokim biegu co widac i czuc po mniej wibrujacym baku :lalag: powoduje otwarcie klap-tlumiacych w Tlumiku co rowniez zmniejsza efekt chamowania silnikiem jak i rowniez samo brzmienie wydechu :cool: orginalnie max-ryk to 109DB w naszej Trudzie takie sa jej normy na Europe a te ustrojstwo oszukuje PowerKomander ze jestesmy juz na 4Biegu poprzez co otwiera wlasnie te klapy dodatkowym profitem jest nieco mniejsze spalanie ale to ruznie sie ludziska wypowiadaja ze nic nie daje lub ze malo daje w kazdym badz razie niepali wiecej :icon_razz: caly ten efekt jest oczywiscie mozliwy do wylaczenia za pomoca przycisku pozostaje nam wowczas sam wysfietlacz biegow a montaz jest dziecinnie latwy i max w 0.5h do montazu poniewarz Modol jest wyposazony w orginalne wtyczki/zlacza i nietzeba ciac zadnych kabli tylko rozlaczyc orginal a w to miejsce wkladamy wtyczki modolu jedynie co to nalezy podlaczyc zasilanie tzn. "+" trzeba sie wpiac gdzies do instalacji "+" plus po zaplonie lub bezposrednio podpiac pod akumulator oczywiscie zabezpieczajac bezpiecznikiem. Najwiekrzym problemem dla mnie bylo mocowanie bo niechcialem inwestowac rownie sporych pieniedzy w obudowe jak i w sam modol i podpatzylem u kolegow z USA jak oni sprytnie za pomoca zwyklej blaszki nakojdzili sprytne mocowanie chetnie bym to wam pokazal tylko niewiem gdzie tu wstawic jakas fotke z rysunkiem i efektem koncowym. Dodam ze sa na rynku piekne obudowy wykonane na maszynie CNC puzniej wypolerowane lub w kolorach ale cena ich jest nawet wiekrza jak sam modol acha na sam koniec dodam ze jasnosc na Dyspleyu jest regulowana automatycznie tak ze jest widoczna w sloncu i nie razi noca pobawilem sie troche Translatorem w Internecie i jakos przetlumaczylem org. instrukcje GiPro-S-02 na Polski tylko niewiem czy moge go tu wkleic bo tak kazdemu puzniej na priwa wysylac jest nieco samolubne co wy na to :crossy:
  5. :cool: Pozdrowienia z Zamiedzy :crossy: Ja rowniez jestem szczesliwym posiadaczem M1800r a do zakupu doszlo calkiem przypadkiem mianowicie znajomy poprosil mnie o odbior sfiezo zakupionego Intrudera bo sam niemial czasu a chcial koniecznie posmigac na Weekend a caly tydzien byl w robocie :wink: No i po malej przejazdzce jak to mowia Milosc od pierwszego metra :notworthy: sam wtedy kulalem sie wypasionym Intruderem VL1500 w ktorym co moglem to poprzerabialem nie zawsze niestety na lepsze :icon_razz: ale zamiana na M1800r okazala sie stzalem w dziesiatke :clap: zakupu dokonalem w 2007 w miedzyczasie wprowadzilem male zmiany w mojej Trudzie mianowicie wstawilem GiPro S-02 czyli wskaznik biegow i deaktywator klap w tlumiku itp. nastepnie podciolem nieco zadek mojej Trudzie czyli caly uchwyt z rejestracja i kierunkami i zamontowalem boczne mocowanie rejestracji jak i nowe LED kierunki a co sie z tym wiaze nowy przerywacz dolozylem rowniez uchwyty na torby Klik-Fix sa male skromne i praktyczne mialem rowniez orginal. owiewke Intruder Suzuki ale zrezygnowalem bo niestety zmieniala sylwetke no i to tyle po krudce na poczatek :rolleyes: Gdyby ktos byl zainteresowany zamatowaniem u siebie modulu GiPro-S-02 do Suzuki Intruder M1800r i zachodzil w glowe ja to przymocowac sluze pomoca tzn. sam sobie zrobilem z kawalka blachy aluminiowej i mam rysunek jak by ktos potzebowal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...