Skocz do zawartości

kopek

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kopek

  • Urodziny 01/05/1991

Osobiste

  • Motocykl
    cross
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    stad

Osiągnięcia kopek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No dobrze , ale reasumujac : kiedy mozna , a kiedy nie? Tylko pewne informacje poprosze
  2. Nie ma od tego jakichs odstepstw? No jednak cos nie tak. Trutaj mozna zawrocic mimo ze jest strzalka : http://i53.tinypic.com/122j7ls.jpg
  3. ELo czy moze ktos mi powiedziec czemu na tym zdjeciu jest dozwolone zawracanie http://i55.tinypic.com/sovhv5.jpg , a na tym nie http://i53.tinypic.com/2a977dt.jpg? Kiedy mozna zawracac ogolnie ( na swiatlach np) zakaldajac , ze nie ma postawionego zakazu.
  4. Dzieki. Ale jezeli mam 2 motory 4t o tej samej liczbie konikow z tym , ze jeden jest 125ccm ,a drugi 250ccm. Czym te motory sie roznia? Konikow tyle samo , wiec zdaje sie , ze duzo ich nie rozni. Ktory by sie bardziej oplacalo wziac i dlaczego?
  5. Czesc Ludziska Czy moze mi ktos powiedziec jakie sa praktyczne roznice pomiedzy silnikami 2t i 4t? Czym to sie w rzeczywistosci rozni? Nie chodzi mi o budowe , tylko o odczucia z jazdy i serwisowanie. Jeszcze chcialbym widziec czy motor enduro o silniku 125ccm z 30 kucykami jest tak samo wydajny jak 250cmm z taka sama iloscia koni? Lepiej by bylo wziac 125 czy 250?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...