Skocz do zawartości

jimmimg

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jimmimg

  • Urodziny 11/10/1981

Osobiste

  • Motocykl
    H.D Road King
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    bieszczady

Osiągnięcia jimmimg

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A jednak świece :notworthy: czyli cały zabieg zakończył sie na 8 £ sprzęcik lata że aż miło nie szarpie nie kicha :biggrin: tylko km kręcić :crossy:
  2. Dziś kupiłem świece jutro wymienie zobaczę na te wycieki i się zobaczy jak sprzecik będzie latał mimo wsztstko jazda tym sprzętem jest tego warta . Vulkan był niezawodny nie mogę zlego słowa powiedzieć zawsze na miejsce dowiozl bez problemów ale jednak tu jest wygoda i moc :) a tempomat to już mistrzostwo na autostradzie :) jak bym do tyrki nie musiał chdzic to w domu bym ani chwili nie siedział :crossy:
  3. No pewnie ze niema problemu z kupnem bo na necie jest tego pełno ale żeby kupić cały komplet DOBRYCH to pare stowek tezeba wydać. Własnie dlatego nie dałem sprzęta do serwisu tylko grzebalem sam bo wolalem te kasę wydać na narzędzia ale to i tak jeszcze jest wiele zeczy co by fajnie było mieć :)
  4. W sumie racja to byłby całkowity koniec przygód na ten sezon a co do mechaniki to raczej się uczę bo jak mam zaplecic w serwisie taka kasę to nawet jak bym to musiał trzy razy rozebrać to i tak taniej wyjdzie a przynajmniej się naucze. Dawnij grzebalem ale to były komarki i WSK wiec nie ma co porownywac. Miałem wcześniej VN 800 ale ten sprzęt był niezawodny tylko łańcuch naciagalem i ogień a w HD jest wiele zagadek dla mnie a co najgorsze to wszystko w calach i ciężko kupić dobre klucze. Ostatnio się ucieszylem bo znalazłem komplet calowych imbusow ( miały być dobre bo 25£ ) to przy próbie odkrecenia dzwigni zmiany biegów złamał się. I czar prysl :)
  5. Tego własnie się obawialem ze bez większego remontu się nie obejdzie narazie wymienie swiece i filtry bo tak czy siak pasuje to wymienić a jeśli chodzi o wtrysk to może wytrzyma do zimy bo teraz w sezonie pasuje trochę posmigac już w tym sezonie miałem trzy tygodnie przerwy bo musiałem wymienić ten pie*dolnik z wieloklinem Wyrobil i nie mogłem wrzucić biegu. Jak już to robiłem to zmieniłem lancuszek, uszczelki i cała reszta , na części czekałem ponad dwa tyg. Musiałem jeszcze kupić klucze bo w U.K. nie miałem i cała inwestycja prawie 500£ . Ale i tak było taniej bo w serwisie kolo wyskoczył z propozycja 500£ plus VAT i do tego części :banghead: Dzięki za pomoc jutro kuie świece i dam znać co się dzieje jak byś znalazł te serwisowki to był bym wdzięczny :smile:
  6. Zaplon jest seryjny, o wymianie świec myślałem i jeszcze może filtr powietsza ale jakoś obawiam się ze to będzie jednak problem z zaplonem. Czasami jak odpali ciepły to dostaje wysokich obrotów . A jeszcze zaczęło mi ciec z wtrysku czy to może być z tym związane ze dostaje takiej fiksafji. A jeśli chodzi o zaplon to jest Jakis łatwy schemat regulacji czy to raczej co serwisu trzeba :banghead:
  7. Witam !!! Mam problem z moto road king 2002 r.kiedy jest zimny to pali od strzału na trasie bez problemów ale jak się nagrzeje jak zchodzę z obrotów i jak odkręcę gwałtownie manetę zaczyna przebierać i się dławić gaśnie wtedy nie chce zapalić. Co może sie dziać świece ? może filtr powietrza ? Z góry dziękuję za odpowiedzi :smile:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...