
ghostlpa
Forumowicze-
Postów
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O ghostlpa
- Urodziny 01/04/1990
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
parczew
Osobiste
-
Motocykl
FZR1000
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
6543032
Osiągnięcia ghostlpa

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)
0
Reputacja
-
Piaggio x8 125 2006r. problem z obrotami, jakieś pomysły?
ghostlpa odpowiedział(a) na ghostlpa temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Mam przepustnicę podciśnieniową więc nie da się łątwo jej podnieść jeśli membrana ma działać. Wszystkie typowo mechaniczne usterki wykluczyłem. Co udało mi się ustalić: Najbliżej odpowiedzi jest Pan Piotr Dudek, to usterka elektroniczna. Niestety nie wiem jaka. Udało mi się ustawić gaźnik tak aby silnik pracował równiótko, zwiększam obroty jałowe śrubą przy przepustnicy, rozsną płynnie bez szarpania wszystko idealnie dopóki nie osiagnę dokładnie 3000 rpm. I teraz: przed 3000 rpm silnik pracować może do zgaszenia, przy dokładnie 3000rpm nastepuje odcięcie zapłonu, jeśli tylko odciecie nastąpi po ok 10 sekundach silnik gaśnie (dokładność zegarowa) Nie wyświetla żadnych informacji poprzez kontrolki zegarów (np. świecąca się lampka immo, oleju, SERVICE, itd.) Ma ktoś jakieś pomysły lub podobny przypadek? Posiadam drugi taki skuter i po przerzuceniu modułu z immo jest to samo. W serwisówce znalazłem info o kodowaniu immo kluczem "master" wie ktoś o co w tym chodzi? Dla piaggio pojemnosci 400 blokuje podobno n 2000rpm, czy może być tak że dla mojego blokuje na 3000rpm dopoki nie zrobię jakiejś procedury z tym kluczem matką? Wrzucam w cytatach prawdopodobne rozwiązanie, może komuś za jakiś czas się przyda. -
Piaggio x8 125 2006r. problem z obrotami, jakieś pomysły?
ghostlpa opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam, dziękuje za klikniecie w temat. Mam następujacy problem. Posiadam piaggio x8 125 na gaźniku keihin cvk (typowy). Skuter nie chce wkręcić się na wartość powyżej 3 tys obr, przy 2,500 zaczyna przerywać i gaśnie. Czy ktoś z was miał taki problem? Skuter długo stał, nie wiem jak długo. Do tej pory zrobiłem: Sprawdzone i wyczyszczone, wyregulowane lub podmienione: zmieniona cewka zapłonowa, fajka, świece ok 5 szt. zmieniony gaźnik, wyczyszczony i wyregulwoany filtr powietrza z dolotem, sprawdzone ssanie, zajrzałem pod pokrywę przekładni czy wszystko jest ok. i wariator da sie bez problemu przekręcić ręką, czuć moment kompresji. sprzegło ok. pompa paliwa pod odpięciu przewodu z gaźnika pompuje normalnie do osiagniecia ciśnienia. na każdym ustawieniu objaw ten sam praca nie różni sie niczym. Odpala normalnie, pracuje na ok 1600rpm, ze ssaniem 2 tys. po dodaniu gazu gaśnie i dławi się przy granicy 3 tys obr. świeca jest okopcona na czarno, przy wcisnieciu pompki przyśpieszającej na jałowym przygasa zalany czyli jest sprawna. po wyjęciu także działa poprawnie. Kombinowałem też ze stosunkiem mieszanki paliwa/powietrza. od ok 1 do 3-4 obrotow różnica była tylko taka że cieżej lub lepiej palił. Czy macie jakieś pomysły lub ktoś miał taki przypadek? Masa jest, paliwo świeżutkie, wszystk oczyste. -
Witam, Kupię sprawną głowicę do Suzuki TL 1000 S, przednią (ta bez odmy olejowej) Jeśli ktoś z waszych znajomych posiada taką głowicę lub ktoś z was może mi ją zaoferować proszę o pomoc. Niestety wczoraj najprawdopodobniej rozpiął mi sie zawór i zniszczył całe gniazdo szklanki popychacza także głowica nadaje sie tylko na śmietnik. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam [email protected] 513519732
-
VFR 750 zamiana zawiasu przód
ghostlpa odpowiedział(a) na pitervfr temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie będę reklamował sklepu więc. Poniżej spis modeli z tym rozmiarem łożysk. Wg katalogu allballs typ 22-1020 ZASTOSOWANIE: Honda CB 1300 (Euro) 03-07, CB1000 94-95, CB1000C 83, CB1100F Super Sport 83, CB400F 89-90, CB600F (599) 04-06, CB700SC Nighthawk S 84-86, CB750 C 80-82, CB750 Nighthawk 91-02, CB750F Super Sport 79-82, CB750K 750 Four 79-82, CB750L 79, CB750SC 82-83, CB900C 80-82, CB900F (919) 02-07, CB900F 81-82, CBF1000 (Euro) 06-08, CBF250 (Euro) 04-06, CBF500 (Euro) 04-06, CBR1000F 87-96, CBR1000RR 04-07, CBR1100XX 97-06, CBR600F 87-90, CBR600F2 91-94, CBR600F3 95-98, CBR600F4 99-06, CBR600RR 03-10, CBR900RR 93-99, CBR929RR 00-01, CBR954RR 02-03, CBX1100 81-82, CBX750 (EURO) 94-01, CMX450C 86-87, CX500TC Turbo 82, CX650T Turbo 83, GL1000 Gold Wing 77-79, GL1100 80-83, GL1100A 82-83, GL1100I 80-83, GL1200 Gold Wing 84-87, GL1500 88-90, GL1500A 91-98, GL1500C 97-00, GL1500CD 01-03, GL1500CF 99-01, GL1500CT 97-00, GL1500I 91-96, GL1500S 90-91, GL1500SE 90-00, NSA700 DN-01 09, NT 650 DEAUVILLE (Euro) 98-05, NT 700 DEAUVILLE (Euro) 06-07, NT650 (Euro) 88-91, NT700V 10, NTV 600 (Euro) 88-91, NTV 650 (Euro) 92-97, PC800 Pacific Coast 89-98, ST1100 91-02, ST1100A 92-02, ST1300 03-08, VF1000F 84, VF1000R 85-86, VF1100C & S 83-86, VF500C 84-85, VF500F 84-86, VF700C 84-87, VF700F 84-85, VF700S 84-85, VF750C 82-02, VF750C2 97-02, VF750CD 95-96, VF750F 83-84, VF750S 82-83, VFR 1200 10, VFR700 Interceptor 86-87, VFR750F 86-97, VFR800 FI Interceptor 98-01, VFR800 Interceptor 02-09, VT1100C 87-07, VT1100C2 95-07, VT1100C3 98-02, VT500C 85-86, VT600 Shadow 88-07, VT600CD 93-05, VT600CD2 99-00, VT700 86-87, VT750 98-03, VT750 DCA 06-07, VT750C 07-09, VT750C&CA 04-06, VT750C2 07-10, VT750CA 08-09, VT750CB 06, VT750DC & DCA 01-05, VT800 Shadow 88, VTR1000F 98-05, VTR250 Interceptor 89-90, VTX1300 03-09, VTX1300R 05-09, VTX1800 06-08, VTX1800C 02-05, VTX1800F 05, VTX1800N 04-05, VTX1800R 02-05, VTX1800S 02-03, XL 1000 VARADERO (Euro) 99-08, Triumph America 03-11, Bonneville 800 01-06, Bonneville 865 T100 04-10, Scrambler 06-10, Speed Master 03-10, T100 02-03, T100 Bonneville 04-07, Thruxton 900 04-10 Czyli..teoretycznie do VFR da radę zamontować lagi od VTXa po skorygowaniu wysokości odpowiednią tuleją.. Prawda jest taka że da się zamontować dowolne lagi o ile ma się przed sobą rozmiarówkę łożysk. W swojej FZR miałem przez pewien czas lagi z gixa k6. -
VFR 750 zamiana zawiasu przód
ghostlpa odpowiedział(a) na pitervfr temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Zmierz wysokość główki ramy i na tej podstawie coś dobierz. Podejrzewam że będą to lagi z podobnej rocznikowo hondy np VTR, Jeśli miałbym się zdecydować w pierwszej kolejności sprawdziłbym hondę vtr. Wymiary łożysk głowki ramy są na 99% takie same, ciekawi mnie jedynie jak jest z wysokością całości, -
Witam, pisze z zapytaniem o nazwę elementu ze zdjęć. Jak to "coś" profesjonalnie się nazywa? Są to pręty z uszczelką i "kulką" na końcach. Steruje tym ciśnienie oleju w głowicy, Nastepnie trafia do czegoś w rodzaju odpowietrzenia/ termostatu na szczycie głowicy.. Kilka zdjec: http://imageshack.us...KaVnqmcn6fO5cqa Znalazłem przyczynę hałasu, końcówki prętów są powybijane, tłuką jak głupie od 1000-1500 obr.. Miał ktoś z Was ten problem?
-
SUZUKI RMZ 450 za małe pieniądze! Ostatnie chwile:)
ghostlpa opublikował(a) temat w Sprzedam Motocykl
http://allegro.pl/item1101974023_suzuki_rm...r_rm_dr_sx.html Zapraszam! Taniej nie znajdziesz:) -
http://img121.imageshack.us/img121/2659/membrany.jpg Tj w temacie. Na silniku derbi ze zdjęcia jest jedynie położony. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podpowiedział mi z jakiego modelu motocykla pochodzi. Na pewno jest to GILERA, pojemność motorka ok 80cc. 1 bok: GILARDONI 273A 2 bok: PINASCO Z góry dziękuje za wskazanie modelu motocykla. Pozdrawiam
-
http://allegro.pl/item1101974023_suzuki_rm...r_rm_dr_sx.html Licytacja od złotówki, istnieje możliwość zakupu po telefonicznym ustaleniu ceny. Numer telefonu podany w aukcji. Pozdrawiam i zapraszam do kupna.
-
Szczegóły w aukcji allegro: http://allegro.pl/item1080419064_suzuki_rm...r_rm_dr_sx.html Regularnie serwisowany, olej był wymieniany naprawdę często. Użytkowany.. po prostu jak cross:)
-
Zainteresowanych z forum zapraszam do tego tematu... Każdy zainteresowany wie co ten sprzęt potrafi więc zbędne jest opisywanie. Jak widać zestaw fajnych plastików jest gratis. Normalne ślady użytkowania, zero wycieków z silnika, potężna kompresja i moc. Zadbana. Opony praktycznie nówki, kostki pod dostatkiem:) 7,7 tys PLN -taniej już sie nie da. KONTAKT 606739144 gg:6543032 http://img710.imageshack.us/img710/4178/3fota.jpg http://img810.imageshack.us/img810/3817/2fota.jpg http://img809.imageshack.us/img809/2310/1fota.jpg http://img408.imageshack.us/img408/1018/7fota.jpg http://img248.imageshack.us/img248/9828/6fota.jpg http://img18.imageshack.us/img18/7157/5fota.jpg http://img638.imageshack.us/img638/1321/4fota.jpg