Skocz do zawartości

Kazek72

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kazek72

  • Urodziny 03/08/1972

Osobiste

  • Motocykl
    SFV 650 AK9
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zakopane

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Kazek72

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki Panowie za pomoc. Jutro wybieram się w dłuższą trasę, włącze pstryczek na 2, potencjometr na minimum i zobaczymy co z tego wyniknie. Dam znać jutro wieczorem. DODANE: Przed jazdą sprawdziłem stoperem co ile sekund otwiera się zawór. W moim urządzeniu na 1 co 75s, na 2 co 45s, czyli w tej garażowej produkcji nie ma powtarzalności. :icon_rolleyes: Jak otworzyć pudełeczko sterownika, nie widzę nigdzie śrubek. Zaworek akwarystyczny będzie dostępny w każdym zoologicznym?
  2. Lepiej, tzn. w jakiej pozycji? Tak właśnie myślałem że podaje za duzo oleju. W jaki sposób można naprawić sterownik? Jaki konkretnie dodatkowy zaworek masz na myśli?
  3. A więc tak: mam ustawione na 1, pstryczek w prawo. Potencjometr ustawiony na minimum maksymalnie w lewo. Zalane Hipolem GL-5 75W-90. Elektrozawór działa poprawnie o ile można ufać mrugającej diodzie. Ta po lewej zapala się dosłownie na mgnienie oka co około minutę (nie mierzyłem z zegarkiem w ręku). Rurka ustawiona tak jak na tym przykładowym zdjęciu http://img84.imageshack.us/img84/8462/s5003732.jpg Koledze zaczynało brudzić oponę gdy potencjometr był ustawiony na godzinę 10. Ja mam ustawione na absolutne minimum, jestem kompletnie bezradny. :banghead:
  4. Nie wiem, włączam na ustawienie 1 które rzadziej podaje olej.
  5. Odświeżam starego kotleta. Odkupiłem Motooilera od kolegi, zainstalowałem w Gladiusie zgodnie z instrukcjami producenta. Jednak za cholerę nie mogę go poprawnie ustawić, po 20-25km zaczynam mieć olej na oponie. Pokrętło ustawione na minimum, w pozycji godziny szóstej. Zalane Hipolem do przekładni. Ten typ tak ma? Gdzie popełniłem błąd?
  6. Cześć. Kolega ma do sprzedania używaną przez kilka miesięcy oliwiarkę Motooiler. Jest całkowicie sprawna, wciąż zainstalowana na motocyklu. Motocykl niebawem będzie również sprzedawany, stąd chęć sprzedaży oliwiarki. Do sporta (następne moto kolegi) raczej nie pasuje. ;) Cena 250zł + 10zł wysyłka. Ceny na allegro dla porównania i opis urządzenia: http://allegro.pl/search.php?utm_source=op...tring=motooiler
  7. Jutro odbieram czarno-zielonego Gladiusa 09 ABS. :) Street Triple przepiękny, ale jazda bez sensacji. Nie warty ponad dychy różnicy w cenie. Podziękowania dla udzielajacych się w temacie.
  8. Na Tuono, przyjdzie jeszcze czas, wiosna 2012. :buttrock: Jezdziłem na niej chwilę w zeszłym sezonie, więc wiem co to za sprzęt. :notworthy: Jestem po jezdzie testowym Gladiusem. Nie było zle. Wyczuwalnie cięzszy od SV, ale podczas jazdy nie czuc róznicy. Silnik bajka jak w SV. Ma ladniejsze zegary, wyswietlacz biegow, no i abs. Zona mocno mnie na niego namawia, prawie kupila go za mnie wariatka. Ale ja chce dac szanse Street Triplowi, jutro jazda.
  9. Dzisiaj jeżdże Gladiusem abs, jutro Street Triplem. Monstera 796 abs odpuszczam. Za 45000 to można mieć nowa Tuono Factory u Bogusławskiego. W sobotę zamawiam moto. :)
  10. Umówiłem się na jazdę testową Street Triple, Monster 796 też się podoba ale chyba kupię Gladiusa. 25000 za model 09 z ABS, 10000 taniej od Triumpha bez absu, prawie 20000 taniej od Ducati z absem. Za dwa lata i tak kupuję Tuono, więc chyba szkoda przepłacać. Najchętnie to bym kupił nową SV, to była świetna maszyna. Jak myślicie, cipowaty Gladius?
  11. Dobre propozycje, bo chyba chciałbym coś egzotycznego.
  12. Witka. W niedzielę rozstałem sie w dramatyczny sposób z małą V. :lapad: No nic, trzeba się otrzepać z kurzu i jechać dalej. Chciałbym jak najszybciej kupić nowy motocykl, ale nie wiem co bo nie planowałem zmiany a na Tuono nie jestem jeszcze gotowy. Tylko naked wchodzi w grę, motocykl nowy. Nie chcę Horneta, Bandita, Z750, Fazera... Macie jakieś pomysły? Moje dotychczasowe doświadczenie to sezon na VTR250, sezon z kawałkiem na SV 650 N. Szerokości! Kazik
  13. Udało mi się wczoraj spuścić trochę oleju poprzez odkręcenie śruby przy wężyku doprowadzajacym olej do chłodnicy oleju. Że też na to wcześniej nie wpadłem. Upuściłem w sumie 150ml, przy 100-125ml mniej poziom oleju w okienku kontrolnym był na równi z poziomem F, ale na wszelki wypadek spuściłem 150ml. Ostatecznie olej sięga do 3/4 poziomu między minimum a maksimum. I teraz nasuwa się pytanie, zakładając że było za dużo oleju o 125ml, czy mogło coś stać się złego z silnikiem? Zrobiłem 470km na nadwyżce oleju. PS. Dzięki Jeszua za odblokowanie tematu. :icon_biggrin:
  14. Witka. Z racji tego, że wymiana napędu zbliża się szybkimi krokami zastanawiam się nad zmianą przełożenia. Tylko nie wiem czy zakupić przednią zębatkę z jednym zębem mniej, czy tylnią z trzema więcej? I czy to ma w ogóle sens, czy zmiana w przyspieszeniu będzie zauważalna? Motocykl to SV650N K8, seryjnie 15/45.
  15. Wiem. Pięcioletni synek mi asystował (chce być w przyszłości mechanikiem motocyklowym :biggrin: ) i zagadaliśmy sie, temat przewodni od kilku tygodni to pocket bike. Powinno być 2700ml, wlaliśmy 2800ml, czyli 3,7% za dużo. Oralnie nie zamierzam ciągnąć :icon_razz: więc niestety zostanie tak jak jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...