Posprawdzałem trochę. Teraz wygląda to następująco:
Gaźnik - nie zauważyłem na nim, żadnego elementu który mógłby blokować. Zdjęcia:
http://img100.imageshack.us/i/17042010259.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/17042010258.jpg/
http://img717.imageshack.us/i/17042010257.jpg/
http://img695.imageshack.us/i/17042010256.jpg/
http://img684.imageshack.us/i/17042010255.jpg/
Zawór/języczek - okazało się, że zawór był włożony do końca (do tego był zapieczony). Chyba brak elektromagnesu (bo nie znalazłem / nie wiem jak on dokładnie wygląda). Wykręciłem go całkowicie. Tak to wyglądało podczas wyciągania:
http://img89.imageshack.us/i/17042010261.jpg/
Teraz została sama zaślepka, a środkowy otwór (na linkę) został rozgwintowany i została wkręcona tam śrubka aby nie wył za bardzo (oczywiście śrubka jest na długość tego otworu - nie patrzeć na zdjęcie, bo było robione podczas wyciągania).
Motor teraz lepiej się kręci, ale blokuje go nadal (tak na 8-9 tyś.). Lepiej też się zbiera.
Dyfuzor - prawdopodobnie tu jest zablokowany, więc będę musiał go rozcinać i wybebeszyć. Ma ktoś jakie instrukcje jak to zrobić? Co wyrzucić ze środka (wszystko?)? Dużo głośniej przez taki zabieg będzie chodził motor? I czy to może być faktyczną przyczyną tej "blokady", że nie kręci się powyżej 8-9 tyś. obrotów przy jeździe?
Dodatkowo nie wiem, do czego służy pewna wtyczka pod bakiem (bo jest odpięta i nie znalazłem wtyczki, do której powinna zostać podpięta). Do tej wtyczki idą 2 kabelki (biały i zielony). Czyżby to byla wtyczka od elektromagnesu?
http://img88.imageshack.us/i/17042010260.jpg/
Dodatkowo nakręciłem 2 filmiki.
Podczas jazdy: http://www.youtube.com/watch?v=N2sODgqpcbs - po zakręcie jazda po krótkiej prostej, widać jak wskazówka dochodzi do 9 tyś. obrotów. Później jedziemy pod górkę - tutaj dochodzi do ok. 8 tyś. i zmiana biegów. Podczas jazdy zabawa z gazem (puszczanie i gazowanie). Następnie nawrót i jazda z powrotem.
Na luzie: http://www.youtube.com/watch?v=jM4duhGHSj0
Jest może ktoś z okolic Rzeszowa? Kto miałby RS 125 odblokowaną na module albo sam odblokowany moduł? Przyjechałbym sprawdzić czy to wina modułu bo do końca nie wiem czy mam odblokowany czy nie (pisałem wcześniej). Jeśli miałby to być moduł pewnie bym go odkupił (jeśli masz na sprzedaż).
Jakieś propozycje? ;)