Skocz do zawartości

GPRK

Forumowicze
  • Postów

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Kobieta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kątownia

Osiągnięcia GPRK

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. W zasadzie nowy. Przebieg 1934km Kliknij w Malaguta :-)
  2. A tu XBRka w pięknym stanie Honda XBR 500
  3. Wyprzedaję się Africa Twin RD07A
  4. Zakładaj tak jak przewidział producent i nie świruj
  5. Jak chcesz na deszcz to weź "łety" i gra Co do opon to ja mam regularnie dużo używek. Ale regularnie zamawiam kontener i wszystko jedzie na wysypisko. W sezonie trafiają sie klienci wygrzebujący jakiegoś kapcia z używek.
  6. ks-rider bez przesady w enduro bardzo często zakłada się różne opony. Do sportu też czasem zawodnicy mają swoje ulubione kombinacje. Nie demonizujmy.
  7. Trochę przesadzasz...jak zwykle. Wiek ma znaczenie ale ważne tez jest jak opony są przechowywane. Oczywiście są klienci lubiący przeginać. Do mnie do warsztatu przyjeżdżają ludzie po opony i jak jest roczna to juz nosem kręcą. Teraz stało sie modne narzekanie na wiek opony. Był klient, który obraził sise i odjechał bo opona była wyprodukowana pod koniec 2009 roku. No ale na motocyklu miał opony siedmioletnie.... Nie będę tego komentował ;)
  8. Przeczytaj Piotrze post numer 23 i spróbuj coś zrozumieć. Praca magisterska to w tym przypadku jednorożec. Musze jednak przyznać, że raz miałem taki przypadek gdzie w Yamaha Diversion tylny zacisk zardzewiał w stopniu uniemożliwiającym jego rozłożenie. Tłoczek nie dał się wcisnąć nawet w imadle.
  9. Coś mam wrażenie, że to nie jest naprawianie tylko podcieranie dupy szkłem. Skoro tłoczek nie współpracuje to się go wyjmuje i wymienia gumki. Jeśli wszystko jest czyste a gumki nowe to MUSI działać i tyle. A tak to jakaś partyzantka jest. Może gdyby worek4 zaczął pisać poprawnie w języku ojczystym to byłoby łatwiej zrozumieć co chce nam przekazać Co to znaczy: "Drugi się nie chciał wyjąć" ?????? Nie zadasz sobie trudu żeby naprawić tylko drugi zacisk chcesz kupować i jesteś zaskoczony, że po założeniu takiego zacisku do motocykla powstaje zagrożenie pożarem. To tak jak do mnie przyjeżdża klient z ciągnącym się po ziemi łańcuchem i się pyta czy to się da jakoś naprawić za "stówę".
  10. Spodziewam sie, że sporo. Nie pamiętam twojego silnika ale obstawiam, że trzeba rozłożyć wszystko w drobiazgi i wymienić kołka. Czyli robota za rozbiórkę, komplet uszczelek i kółka. Mogą tez być umęczone wodziki
  11. Do wymiany koła zębate 1 i 4 biegu. Masz zużyte kły i ich gniazda. Chodzi mi oczywiście o skrzynie biegów a nie twoje uzębienie ;)
  12. Sprawdź też drożność przewodu hamulcowego. Mam teraz taki przypadek, w którym przewód hamulcowy spuchł do wewnątrz i w jedną strone przy zwiększonym ciśnieniu pracuje ale po odpuszczeniu klocki pozostają zaciśnięte
  13. A dlaczego mam tego nie złożyć jak fabryka???????? Bardzo często w Suzuki rozbieram zaciski na atomy i nikt nie narzeka. Nie wiem jak bardzo trzeba się postarać żeby krzywo złożyć zacisk
  14. Ja w swoich samochodach dwa razy w roku czyszczę zaciski i co roku wymieniam płyn hamulcowy, W motocyklach tak samo. Dzieki temu nie muszę zacisków rozbierać. Limo a dlaczego mają sie pojawić problemy po rozpołowieniu zacisku? Jeśli nie robi się tego siekierą to nie ma strachu. Wszystko będzie dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...