Skocz do zawartości

Pietrek1

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pietrek1

  • Urodziny 07/29/1966

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA Virago 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    katowice

Osiągnięcia Pietrek1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Temat wyjaśniony - poprzedni właściciel podpiął pod cewkę Startera relay przewód + na dodatkowe halogeny. Poprowadził go w taki sposób że uległ przetarciu i powodował zwarcie. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Serdeczne dzięki za wyjasnienie Na razie muszę odpuścic bo wyjeżdzam. jak tylko wrócę to sie odezwę. pozdrawiam
  3. Zrobiłem listę do której można dopisać polskojęzyczne nazwy: AC generator/Pickup coil- Rectifier/Regulator- Battery- Starter relay- Starting motor- Fuse”MAIN”- Main switch- Right handlebar switch- Engine stop switch- Starter switch- Clutch switch- Sidestand switch- Neutral switch- Diode- Ignitor unit- Ignition coil 1 , Ignition coil 2- Left handlebar switch- Horn switch- Pass switch- „LIGHTS” Dimmer switch- Flasher switch- Horn- Flasher relay- Headlight- Flasher light- Relay assy- Front brake switch- Rear brake switch- Tail/stop light- Thermo switch- Meter light- Fuse signal- Heater- Spark plug- Neutral switch- Carb heater-
  4. Witam Podaje link do sprostowanego schematu http://img682.imageshack.us/img682/9773/yamahaxv250.jpg. Nie zaznaczyłem układu w dużej obudowie pod siedzeniem firmy Denso 3LS-82305-00) prawdopodobnie jest to ukł. zapłonowy(nie wiem który to na schemacie) oraz kostki konektorowej pod siedziskiem tej najmniejszej która jest w grupie z dwoma innymi a ma 3 przewody (niebieski - nieb/biały oraz ziel/biały a ktora gdy jest rozłączona powoduje zgasniecie tej kontrolki i nie pozwala na zapłon.Natomiast na niebiesko zaznaczyłem przerwę masy która dopiero powoduje zgaśniecie kontrolki oraz uniemożliwia zapłon gdy wszystko jest połączone. Bardzo bym prosił jakbyś mi opisał w poście językiem zrozumiałym poszczególne elementy schematu ( bez zarówek )nie mogę nigdzie doszukać się tłumaczenia. Chodzi mi o przekazniki, moduły, przełaczniki ułatwi mi to szukanie przyczyny.
  5. Jeszcze zobaczę czy przypadkiem poprzedni własciciel czegoś na dziko nie podłączył. A co z czasem spowodowało takie objawy. A jak nie da rady to postaram sie zrobić foty.
  6. Witam ponownie Oto link do schematu http://img32.imageshack.us/img32/9773/yamahaxv250.jpg. Podaje link do drugiego schematu na którym zaznaczyłem na czerwono punkty gdzie przerwałem obwód. I pomimo tego dalej odpala. Natomiast na zielono zaznaczyłem przerwę masy która dopiero powoduje zgaśniecie kontrolki oraz uniemożliwia zapłon. http://img22.imageshack.us/img22/4294/yamahaxv2502.jpg Jak dla mnie to jest to problem nadajacy sie do programu usterka. Z tą różnicą, że powstał samoistnie. Pozdrawiam
  7. Witam Virago do niedawna odpalał tj powinno być po włączeniu stacyjki. Przy wyłaczonym nie paliła się kontrolka. Było OK. Schemat dołącze ale podpowiedz jak go dołączyc.
  8. Witam serdecznie Mam dosyć nietypowy problem. Virago odpala przy wyłączonej stacyjce, świeci się również kontrolka neutral. Dzieje sie tak nawet po dłączenia stacyjki od kostki ze złączem konektorowym. Nawet po wypieciu wszystkich kostek pod siedzeniem łącznie z tą która podaje + na cały układ sterowania oraz sterowanie stycznika do rozrusznika oraz układu w dużej obudowie pod siedzeniem(ignitor unit -firmy Denso 3LS-82305-00) oraz relay asembly. W stanie spoczynku (tzn gdy nie jest odpalony cały czas świeci kontrolka neutral (gaśnie jedynie po włączeniu biegu) Wydaje mi się, że wtedy rozłącza czujnik masę na kontrolkę. Nie mogę ustalić skąd na instalację przechodzi zasilanie skoro w stanie spoczynku stycznik rozruchowy jest wyłączony. przez cewkę tego stycznika od zacisku + nie przechodzi + na instalację bo go wypinam i dalej odpala. Dopiero rozłączenie kostki konektorowej pod siedziskiem tej najmniejszej która jest w grupie z dwoma innymi a ma 3 przewody (niebieski - nieb/biały oraz ziel/biały) powoduje zgasniecie tej kontrolki. A wówczas nie można w ogóle go odpalić. Szukałem czy nie ma gdzieś przebicia w obrębie instalacji pod siedziskiem ale nic nie znalazłem. Jak narazie to rozłożyłem ręce. Mam nadzieję, że może ktoś z bardziej doświadczonych podpowie co może być tego przyczyną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...