Skocz do zawartości

Alt

Forumowicze
  • Postów

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Alt

  • Urodziny 02/19/1980

Osobiste

  • Motocykl
    kawa ninja 250r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zielona Góra

Osiągnięcia Alt

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Alt

    Chorwacja-Wrzesień 2013

    Lepiej późno niż wcale. Było heresz szmeresz beresz, kurczaczek. Dzięki za towarzystwo. Kawa ninja 250r dała rade.
  2. Alt

    Chorwacja-Wrzesień 2013

    Miło, że sie mysli o mnie ;) Mini przegląd zrobiony, tylna opona wymieniona. Motong gotowy do drogi. Ustal może zbiórkę w Prudniku na jakimś pargingu/stacji benzynowej. Będzie łatwiej sie znaleźć.
  3. Alt

    Chorwacja-Wrzesień 2013

    Witam. Temat aktualny ? Jestem zainteresowany. Pozdrawiam Alt
  4. Witam. Po 23000 km kończy sie Kawie oryginalny łańcuch. W standardzie są 14-to i 43 zębne zębatki. Można zamiast nich założyć 15-to i 45 na tył? Jaka długość łańcucha ? 106 standard czy nieco dłuższy 108 ? w ogóle znalazł ktoś zestaw napędowy do naszej kawy ? Szukam, szukam i wychodzi, że trzeba sztukować. Po 22000 km wymienione przednie klocki, teraz tylne sie kończą. Pozdrawiam Alt
  5. Witam. Tylna opona wymieniona na bridgestone bt45 na poczatku sezonu. Przednia, do kompletu, zamówiona po tym jak na mokrym rondzie uślizneła sie obecna. Na szczęscie bez gleby. Pozdrawiam Alt
  6. Witaj. Jeżeli dobrze czytam, poprzednia opona Maxis wytrzymała prawie 19kkm. Potwierdzasz ;) ? jak sprawuje sie nowa ? I jaki dokładnie model ?
  7. Witam. Co ile wymienia sie olej ? Dotychczas żyłem w przeświadczeniu że co 6kkm. Zaglądam do instrukcji a tam jak byk że co 12kkm lub po roku. Albo mam złą instrukcję, albo zrobili mnie w ... przy przeglądzie na 6kkm. Jak w końcu jest, bo dziś 18kkm zbliży sie jeszcze bardziej :) ?
  8. Najlepiej, jeśli przymierzysz sie do kilku motocykli. Wczoraj na torze w Starym Kisielinie udało mi sie powtórzyć "wynik" sprzed miesiąca - 3 mm do końca opony. Oczywiście cały czas mam seryjne. Trzymają dopiero po rozgrzaniu, więc pierwsze kółko trzeba spokojnie.
  9. Aktualnie na kursach na PJ kat. A jeżdżą YBR 250. Kawa jest troche mocniejsza. + ma plastiki po bokach, więc każda gleba sporo kosztuje.
  10. Udało mi sie zejść do 3,61 L/100km. Trasa z średnią około 100 km/h. Z rolbagiem na tylnim siedzeniu Mieszanka shell v-power i vervy 98. Z Czeską 95 wyszło 3,7, ale było nieco szybciej.
  11. Miałem sprawdzane zawory, nie trzeba było regulować. Tak, na oryginalnych oponach.
  12. Liczy sie w płynie ? ;) Moto po przeglądzie na 12000. Od jakiegoś czasu niunia wrażliwa na jakość paliwa. Z Shell V-power silnik pacuje "miękko", może ciągnąć od 3000, czyli 1k mniej niż na zwyłym 95. Albo może ja dopiero teraz dobre paliwo odkryłem ?... Dziś na torze w Kisielinie zabrakło mi 2mm do zamknięcia opon :)
  13. Tak patrze na Twoją trase i widze, że zamierzasz pchać się głównymi drogami, gdzie największy ruch. Lepiej odbij w Kożuchowie w lewo, pojedź przez Zatonie, ZG, potem na Zawade i Cigacice. Przed Sulechowem na Poznań, przez Babimost, dojeżdżasz do Nowego Tomyśla. Dalej też powinno być OK.
  14. ze spraw drobnych: Lusterko ruszało się, mimo silnego dokręcenia. Pomogło wsadzenie zaokrąglonego, miedzianego drucika, jako podkładki. Teraz wieszam na tym kask i nic sie nie rusza. Poluzowała się śrubka, trzymająca wajche zmiany biegów. Troche oliwy między podkładki podobno załatwia sprawe. Zobaczymy. Tablica rejestracyjna była zamontowana ORYGINALNIE na samym końcu, przez co wpadała w wibracje. Pomogło przesunięcie do góry, do jej środka. Pozatym leje paliwo i jeżdże. Za jakieś 2k km skończą mi sie opony. Na jakie zmienilliście, ile na nich przejechaliście, jak je oceniacie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...