Skocz do zawartości

kalvas

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kalvas

  • Urodziny 06/27/1970

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki VZ 800 Marauder
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12841853

Informacje profilowe

  • Skąd
    Iława

Osiągnięcia kalvas

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ups... :notworthy: Najlepiej będzie jak faktycznie pójdę i zmierzę bo już sam sobie nie wierzę. Dałbym głowę, że ma 22mm, po prostu nigdy tego nie mierzyłem ale sądząc po Intruzie kumpla to moja jest cieńsza a On ma calówkę. Jeśli faktycznie będzie tak jak mówisz to mam łatwiejsze zadanie bo risery od Intruza mogę mieć od ręki. Dzięki za zwrócenie mi na to uwagi gdyż błądziłbym po omacku :banghead:
  2. Problem w tym, że w mojej okolicy nie odbywają się bazary, najbliżej mam do W-wy... Mogę tanio kupić nowe risery od Intruza z tym, że są do kiery calowej a nie uśmiecha mi się teraz zmieniać całego osprzętu. Nie przypuszczałem, że będzie taki problem z doborem riserów bo prawdę mówiąc, w sprzedaży nie ma jakiegoś szczególnego wyboru. Co do wydechów to miałem taki sam problem, wcześniej latałem na pustych to żona nie chciała ze mną jeżdzić :bigrazz: Jej Shadow VT 600 ma oryginalne i jadąc za mną własnych myśli nie słyszała :icon_biggrin: Gdybyś miał jakiś namiar na risery do Marudy to daj cynk, z góry dzięki. Pozdr.
  3. I co, pasowały do półki? Filmik wstawię jak poskładam maszynę, zabrałem się za malowanie i obecnie jest w proszku ;) No teraz to zwątpiłem, przecież w Marudzie jest kiera 22mm a nie calowa i takie właśnie powinienem kupić risery.
  4. Witam. Co do otworów na risery to są dziury 12 mm. Ciężko jest dostać. Ja zrobiłem tak, że przewierciłem otwór na 12 mm i kupiłem dwie śruby na łeb sześciokątny. W orginale były na inbus. Dałem macherowi i z łba śruby, na tokarce zrobił to mniejsze i w riserze zrobił taki sam otwór. Pasuję idealnie. Co do kierownicy to w maksie wchodzi 90 cm. Później już brakuję linek. Wiadomo, że jak będzie kiera wysoka to automatycznie musi być krótsza. Poza tym przed kupnem sprawdź otwór tych riserów, bo kolega zakupił o 3 mm za duże. Miały pasować. :banghead: Co do ceny to 200 zł trzeba dać. Tyle kosztowały na motobazarze. Za swoje dałem 180 zł. Tu masz jakieś foto. Pzdr. http://picasaweb.google.pl/harbuz666/ZdjeciaMotoru# Dzięki Harbuz za odpowiedż :icon_biggrin: mam teraz jakieś pojęcie na ten temat, będzie jednak problem z tymi riserami, o których wspomniałem. Ich średnica to 10mm a otwory w półce jak wspomniałeś - 12mm, trzeba by jakieś tulejki zastosować. A czy będą pasować takie? http://www.motocykl.kqs.pl/index.php?p1479...icy-risery-95mm Widzę na fotach, że latasz na głośnych wydechach, ja mam u siebie akcesoryjne ale nie całkiem puste, mają wytłumiacz i całkiem dobrze gadają. Twoje są puste czy też mają coś w środku, brzmią raczej basowo czy popiardują? Sam kiedyś miałem ochotę takie zastosować ale kumpel ma takie w Dragstarze 1100 i łomot jest niesamowity, po przejechaniu 100 km łeb pęka :banghead: Pozdr.
  5. Co prawda przywitałem się już oficjalnie ale teraz witam serdecznie grono posiadaczy Marauderów. Ujeżdżam swoją Marudę drugi sezon i przyszedł czas na zmianę kierownicy gdyż oryginalna szczerze mówiąc nie podoba mi się, myślałem o czymś w stylu flyer -bar lub drag-bar. Czy może ktoś z szanownych kolegów doradzić mi jakie risery powinienem zastosować, jaka jest średnica otworów w górnej półce. Mam namiar na risery za dobre pieniądze, mają średnicę 10mm. Zastanawia mnie również czy przy zastosowaniu wyższej kierownicy nie będę musiał zmieniać linek... Dzięki z góry za jakiekolwiek odpowiedzi i rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...