Witam.
Co do otworów na risery to są dziury 12 mm. Ciężko jest dostać. Ja zrobiłem tak, że przewierciłem otwór na 12 mm i kupiłem dwie śruby na łeb sześciokątny. W orginale były na inbus. Dałem macherowi i z łba śruby, na tokarce zrobił to mniejsze i w riserze zrobił taki sam otwór. Pasuję idealnie.
Co do kierownicy to w maksie wchodzi 90 cm. Później już brakuję linek. Wiadomo, że jak będzie kiera wysoka to automatycznie musi być krótsza. Poza tym przed kupnem sprawdź otwór tych riserów, bo kolega zakupił o 3 mm za duże. Miały pasować. :banghead:
Co do ceny to 200 zł trzeba dać. Tyle kosztowały na motobazarze. Za swoje dałem 180 zł.
Tu masz jakieś foto. Pzdr. http://picasaweb.google.pl/harbuz666/ZdjeciaMotoru#
Dzięki Harbuz za odpowiedż :icon_biggrin: mam teraz jakieś pojęcie na ten temat, będzie jednak problem z tymi riserami, o których wspomniałem. Ich średnica to 10mm a otwory w półce jak wspomniałeś - 12mm, trzeba by jakieś tulejki zastosować. A czy będą pasować takie?
http://www.motocykl.kqs.pl/index.php?p1479...icy-risery-95mm
Widzę na fotach, że latasz na głośnych wydechach, ja mam u siebie akcesoryjne ale nie całkiem puste, mają wytłumiacz i całkiem dobrze gadają. Twoje są puste czy też mają coś w środku, brzmią raczej basowo czy popiardują? Sam kiedyś miałem ochotę takie zastosować ale kumpel ma takie w Dragstarze 1100 i łomot jest niesamowity, po przejechaniu 100 km łeb pęka :banghead:
Pozdr.