Skocz do zawartości

Telemah

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Telemah

  • Urodziny 09/24/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Słupsk

Osobiste

  • Motocykl
    Vespa PK , Honda CB450
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Telemah

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ja kat "A" zdałem za pierwszym razem.Zaś kategorię "B" zdawałem 5 razy i do tej pory nie mam prawka B :-( Wstyd mi trochę ale za cholerę nie wychodzi mi jazda samochodem , nie wiem czy coś na to poradzę.Za to na motocyklu od samego początku dobrze sobie radziłem właściwie nauka jazdy motocyklem sprowadziła się u mnie do nauki jazdy w ruchu miejskim zapoznania się dokładnego z przepisami i takie tam.Zaczynałem od WSK175 kolegi który wywalił gały jak 5 złotych gdy po raz 1-szy siadając na motocyklu ruszyłem jakbym już wcześniej jeździł choć nie jeździłem wcześniej.Za to samochodu nie potrafię wyczuć za cholerę , wkurza mnie to bo prawko potrzebne mi w pracy (serwisant) a jak dotąd inni mnie wożą przez co nie mogę sam jeździć na interwencje serwisowe co inni mają mi za złe. Ja chyba się już nie nauczę jeździć autem
  2. Kolega sobie chyba jaja robi, przypominam że primaaprillis było 1 kwietnia ! Nie da się zwiększyć mocy silnika 2-krotnie samymi regulacjami lub niewielką kosmetyczną zmianą części. Generalnie każdy dwusuw rasuje się tak samo czyli : 1-Zapewnić maksymalne możliwe dla danego silnika napełnienie (optymalne kąty przepłukiwania, zredukowana do minimum poj. szkodliwa skrzyni korbowej) 2-Zapewnić maksymalną możliwy st. sprężania dla danego paliwa 3-Zredukować wszystkie możliwe utrudnienia drogi mieszanki 4-Zapewnić jak najlepsze dostrojenie rezonansowe silnika (dyfuzor/rura rezonansowa) oraz optymalne opróżnianie ze spalin (zaworki (membrany) wydechowe) 5-Zredukować wszelkie opory cierne/toczne i zapewnić do tego wszystkiego odpowiednie chłodzenie Jak już wszystko zostanie zrobione to wtedy już tylko można jeździć na paliwie alkoholowym z nitrometanem bo wszystkie możliwości się wyczerpały :-) To się tyczy każdego 2-taktu , dobrze jest gdy ma się wyobrażanie ile może wytrzymać dana część silnika bo może się okazać że silnik pożyje kilka motogodzin :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...