Kolega sobie chyba jaja robi, przypominam że primaaprillis było 1 kwietnia ! Nie da się zwiększyć mocy silnika 2-krotnie samymi regulacjami lub niewielką kosmetyczną zmianą części. Generalnie każdy dwusuw rasuje się tak samo czyli : 1-Zapewnić maksymalne możliwe dla danego silnika napełnienie (optymalne kąty przepłukiwania, zredukowana do minimum poj. szkodliwa skrzyni korbowej) 2-Zapewnić maksymalną możliwy st. sprężania dla danego paliwa 3-Zredukować wszystkie możliwe utrudnienia drogi mieszanki 4-Zapewnić jak najlepsze dostrojenie rezonansowe silnika (dyfuzor/rura rezonansowa) oraz optymalne opróżnianie ze spalin (zaworki (membrany) wydechowe) 5-Zredukować wszelkie opory cierne/toczne i zapewnić do tego wszystkiego odpowiednie chłodzenie Jak już wszystko zostanie zrobione to wtedy już tylko można jeździć na paliwie alkoholowym z nitrometanem bo wszystkie możliwości się wyczerpały :-) To się tyczy każdego 2-taktu , dobrze jest gdy ma się wyobrażanie ile może wytrzymać dana część silnika bo może się okazać że silnik pożyje kilka motogodzin :-)