Skocz do zawartości

nikon

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nikon

  • Urodziny 06/21/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Bandit 600N
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1441941
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Czarnków

Osiągnięcia nikon

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. czarne ladniejsze, ewentualnie polerowane.
  2. fazery litry byly od 2001 robione zapewne, moze po bandycie na takiego wskocze :) juz wiem ze plastika nie chce, najtrafniejszy bylby jednak fazer, lepszy na tor niz bandit, lzejszy i w ogole ladniejszy. No ale nie wiem czy kupowanie 600 fazera nie mija sie z celem.
  3. prawdopodobnie nabede B12, tę wage przeboleje. Prostota tego motorka do mnie przemawia i nie umiem jej sie przeciwstawic :) Zachorowalem na ten motor. Jesli zmienia mi sie upodobania co do motorka, cale zycie przedemna ;) Pozdrawiam P.S. Gdyby nie kasa, celowalbym w Fazera litra.
  4. maksymalnie 11tys, co do F4i moze byc ciezko, ewentualnie F4. Im taniej tym lepiej dla mnie:) Motorek pewnie bede bral z Niemiec. W testach wyczytalem ze CBR F4/F4i maja najbardziej przyjazna pozycje do podrozowania wsrod "plastikow". Co do smigania na torze, sam nie wiem. Choc studiuje w Poznaniu, nie smigalem po tamtejszym torze. Fazer z tych wszystkich najbardziej mi pasuje, polaczenie sporta i turystyka. Nie jest za ciezki. Zapewnie za 11k nie znajde Fazera litra, ewentualnie 600. Problem jest tego typu, ze nie mam sprecyzowanych wymagan. Najlepszym wyjsciem bylaby krzyzowka sporta i turystyka i mozliwosc zalozenia sakw "miekkich" na miejsce pasazera. Jezdze B6 i mi dobrze, bo nie mam porowniania do innych motocykli. B12 zapewno to samo co B6 co do pozycji podczas smigania lecz znacznie lepszy piec. Jeszcze mam troche czasu na namysly :)
  5. witam, zamierzam zmienić motocykl w tym sezonie, dotychczas śmigałem Bandit 600N K1. Rozważam miedzy trzema motocyklami. Mam kilka wątpliwości co do nich, dlatego postanowiłem napisać tutaj. 1. Honda CBR 900 RR PC33 97-98 rok 2. Honda CBR 600 F4i 3. Suzuki Bandit 1200 4. Ewentualnie Fazer 1000 ale musze poczytac troche o nim ;) Duzo czytałem, ze Fireblade to kultowy motocykl, który dużo wytrzyma. Lecz ma swój wiek i obawiam się żeby nie zaczął się sypać. Mam na myśli problemy z elektryka, łożyska, amortyzatory, a nie daj Boże coś w silniku. Co do F4i motorek bylby kilka lat młodszy, ale bardziej wyżyłowany, nie wiem jakby wyglądała sprawa z mocą w porównaniu do B6. Pewnie po sezonie zachciałoby mi się czegoś mocniejszego. Na koniec został B12, motocykl "pancerny", lecz ma jeden duży minus, waga. Te 250kg +/- zniechęca mnie do tego motorka, lecz byłby on kilka lat młodszy niż fajer. Nie celuje w motocykle stricte wyścigowe. Dziękuje za wszelkie rady. Pozdrawiam
  6. sprawdzalem klakson na aku od traktora xD dzialal ale tak niechetnie, nie tak czysto jak w motorze, takze cos z instalacja :(
  7. witam pewnego pięknego popołudnia mój klakson przestał działać. Szukałem bezpieczników, znalazłem jeden zielony, który prowadził kable do tylnej lampy, pod lewym plastikiem. Z nim wszystko OK. Sprawdzałem czy jest prąd w kablach prowadzących do klaksonu. O dziwo w obu kablach był prąd ( "o dziwo" tak mój kuzyn stwierdził ;) ) przy przekręconym kluczyku. Podczas naciskanie klaksonu nic się nie zmieniało. Po odłączeniu klaksonu prąd był w jednym kablu. Nie grzebałem we włączniku klaksonu. Nie mam pojęcia w czym może tkwić problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...