Skocz do zawartości

Kaczmar

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja, komputery, zeglarstwo
  • Skąd
    Krynica Morska

Metody kontaktu

  • Telefon
    504091963
  • Strona www
    http://www.softel.com.pl/~darekacz

Osiągnięcia Kaczmar

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. a moze byc tu wina lewego powietrza bo uszczelka pod glowica jest nie za szczelna bo plyn z hlodnicy lekko ucieka i moze zassysac lewe powietrze tylko pytanie czy by jak zassysal tamtedy lewe powietrze to czy by chodzil na wysokich bo na wysokich obrotach chodzi idealnie
  2. a robiles cos z tym silnikiem czy od kąd go masz to tak sie dzieje? od kad go mam ale to raczej nie jest wina tloka bo pracuje rowno i nic nie puka na wolnych obrotach pracuje rowniutko dopiero jak wrzuce bieg to zaczyna tak nie rowno pracowac musze dobrze przegazowac by ruszyc i jak juz sie wkreci na obroty tak od srednich to ciagnie jak szalony prubowalem go wyregulowac srubka od doplywu powietrza ale nic nie dawalo wiec pytam dalej co moze byc
  3. zastanawiam sie czy to ma cos wspulnego z mieszanka bo moze robie za bogata no i moze sie zalewa na niskich obrotach a wlasciwie to jaki powinien byc stosunek oleju do paliwa bo ja robie 1:35
  4. nie ma roznicy i na zimnym i na rozgrzanym ma takie objawy
  5. mam problem z moim KTM 125 SX nie wiem czy tak ma byc czy cos jest nie tak ale na niskich obrotach motor przerywa muczy dopiero od srednich a wlasciwie juz od prawie wysokich obrotow zaczyna rowno pracowac i ciagnac jak szalona i nie wim czy tak ma byc bo pierwszy raz mam doczynienia z crossem ale wg mnie to dziwne objawy bo rozumiem ze nie chce ciagnac ale niech rowno sie wkreca na obroty a nie jak by zaraz mial zgasnac prosze poradzcie cos
  6. koles pod gdanskiem kupuje motorki remontuje i sprzedaje zapewnia serwis i dojscie do czesci do kazdego enduro/motocross ja od niego kupilem KTMa motorki w super stanie juz za 4000 zl
  7. ja mam pytanie bo mi dt-ka na ostatnim biegu nie chce ciagnac a na biegu nizej wiecej wyciaga nniz na ostatnim a wyglada to tak ze bujam go na przedostatnim biegu do 80 wrzucam ostatni bieg i predkosc spada do 60 i to po prostej na asfalcie nie wiem co to moze byc bo na niskich biegach leci jak glupia
  8. oki dzieki pomysle teraz skad wziac 200 zl wiecej na niego
  9. a jak to wyglada cenowo taki oryginalny Yamahowski tloczek w jakiej kwocie powinien sie zmiescic
  10. no wlasnie w kemot sa tloki ale slabe bo brat bral do MB 80 i sie rozsypal tlok w drobny mak po 10 godzinach uzytkowania wiec szukam jakis innych (mocniejszych)
  11. moze juz taki temat byl ale ja nie znalazlem wiec pytam gdzie w necie kupic dobry tłok do Yamahy DT 80 MX 84 rok chodzi mi jakiej firmy sa najlepsze no i adresy stron bo przeszukalem juz troche sieci ale nie znalazlem nic do mojego moto
  12. sprzecik wprost do pozazdroszczenia nic tylko ujezdzac rumaka gratuluje super zakupu niech ci maszyna sie dobrze sprawuje oczekujemy jakis fotek z pierwszej jazdy gdy tylko wrucisz do zdrowia pozdro :mrgreen:
  13. filmik super tez musze sobie sprawic kamerke by pokazac moje charce na Dt ale to za jakis czas bo teraz musze kupic oponki do samochodu
  14. to chyba chodzilo o moj post ktory sie zdublowal zupelnie niechcacy za co wielkie sorry
  15. Tyle wystrczy żeby spisać nr rej z endurka U mnie w miescie endurek nie ganiają a crośówkami to tylko spokojnie na trening jada przez miasto bo w terenie trzeba pokazać kalse a nie na miescie gdzie każdy potrafi na prostej drodze gazu dać ja nie mam problemu bo nie mam rejestracji wiec mi nic nie spisza a uciekam zawsze do lasu a nie po ulicy bo w lesie oni traca orientacje a ja las znam jak wlasna kieszen na przestrzeni 15 km wiec szybko ich zostawiam w jakiejs ciasnej sciezce lub piaszczystym podjezdzie :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...