.... czytam Vulkanerię od kilku dni. Przeniosłeś swoją aktywność na tamte forum, ale ja w dalszym ciągu pytam o tą tajemnicę w regujacji gazników. Pozdrawiam,
Dziękuję, będę czekał na wiadomość. Ale mam jeszcze jedną przypadłość która pojawiła sie po solidnym przeglądzie przed sezonem. Na zimno-po np tygodniowej przerwie bardzo bardzo trudno odpala. Trwa to w nieskończoność a akumulator jest bliski zera. I wreszcie... Pozdrawiam,
Witam kolegę,
mam taki sam problem - na gorącym silniku nie chce odpalić. Trzeba odczekać ok 10-15min i odpala od pierwszego razu. Poradziłeś sobie z tą dolegliwością? Dzisiaj podjechałem na st benzynową i miałem przymusową przerwę "na kawę". Zamierzam w przyszłym mieśiącu zrobić regulację gazników -może to pomoże? Pozdrawiam,
Nierdzewka nie jest najleprzym materiałem na gmole - w trakcie gięcia spłaszcza sie trochę. Tylko rura bezszwowa/gazowa/ czarna, odpowiedniej grubości ścianki i po wygieciu oddana do chromu. Tak robią solidni rzemieślnicy. Pozdrawiam,
Cześc, równiez ogladałem tą stronę z filmikiem, ale przy okazji poczytałem i obejżałem o wymianie stato - jeśli to tak wygląda to proste jak parasol! Kilka tygodni temu napisałeś że to bardzo pracochłonna czynnośc wymagająca odsunięcia silnika w ramie! Pozdrawiam,
Cześć.
Jestem nowy na forum ale czytaczem już od kilku mieesięcy. Może ktoś pamięta właściciela VN750 o niku "dzidas" który w 2008 roku pisał że ma wersję amerykańską z 1994 / z dzieloną ramą/ i że wymiana alternatora w tej wersji to jest " pikuś". Ponieważ ja mam i wersję amerykańską i spalony alternator to chciałbym wiedzieć jak to szybko zrobić. A może ktoś inny wie? Pozdrawiam