Skocz do zawartości

maxik

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maxik

  • Urodziny 01/01/1974

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia maxik

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie - kupię najchętniej: felgę ze szprychami i piastą do Suzuki VS 1400, ewentualnie całe przednie koło
  2. Witam Kupię forwardy (podnóżki) do Suzuki Intruder VS 1400, 15-20 cm Kontakt mailowy: [email protected]
  3. maxik

    Kupuję cruisera

    Jestem laikiem i chcę kupić motocykl – oczywiście pierwszy w życiu. Uff… najważniejsze zostało napisane. Co chcę kupić: cruisera/choppera dla emeryta (blisko czterdziestki), bez ambicji o wielkich prędkościach Jak zamierzam jeździć: 2-3 tys km/sezon – krótkie weekendowe przejażdżki. Ile chcę wydać: 6-7 tys PLN Poziom umiejętności samodzielnego naprawiania pojazdów mechanicznych: 0. Poziom umiejętności oceny zużycia moto używanego: 0. Ilość posiadanych kumpli motocyklistów: 0. Poczytałem długą dyskusję wątku „Nowy chiński czy stary japoński” – no i generalnie wnioski są takie, że kto jest zadowolony z chińczyka poleca chińczyka, a kto trafił na udanego używanego Japończyka – poleca jego. Po przemyśleniu tych kwestii mam kilka pytań do zwolenników obu opcji: Opcja chińska: 1. Czy wśród chińskich marek jest jakaś, która wyróżniałaby się Waszym zdaniem jakością? Czy może należy je wszystkie traktować równo? (Jinlun, FYM, Vector, jakie jeszcze? Czy Romet to polski chińczyk ? (tak się głupio zapytam)) 2. Co sądzicie o Romecie 250 ? 3. Na jakie rzeczy zwracać uwagę przy zakupie, a konkretnie: czego z potrzebnych rzeczy może brakować w nowym motocyklu i trzeba będzie dokupić (analogicznie jak w samochodach radio, dywaniki, opony zimowe i alarm)? 4. Czy są firmy/importerzy (najchętniej w Krakowie lub okolicy), którzy cieszą się jakąś renomą/nie znikną z rynku za miesiąc? Opcja „używany japończyk”: 1. Jeśli przyjmiemy, że 200 tys km dla samochodu oznacza bliskość śmierci technicznej (wiem, wiem, taksówki niektóre 500 mają i jest OK) – jaki będzie limit dla Japończyków? Po jakiej ilości kilometrów należy omijać maszynę szerokim łukiem? 2. Skoro sam się nie znam, ani nie mam odpowiednich znajomych, czy możecie mi polecić w Krakowie lub okolicy: sklep, komis, warsztat, gdzie z własnego doświadczenia wiecie, że nie wciskają klientom kitu, lub gdzie mogę przyprowadzić moto z ogłoszenia na solidne oględziny? 3. Za takie pieniądze (6-7 tys), jakich marek i modeli szukać – np. dziś na allegro w tej cenie jest do wyboru 94 egzemplarze Virago – co jeszcze polecacie? 4. Czy nie znacie kogoś, kto wiosną chciałby takie moto sprzedać ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...