
Harry_1982
Forumowicze-
Postów
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Harry_1982
- Urodziny 02/14/1982
Osobiste
-
Motocykl
DR-Z 400 S K2
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
3445739
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Warszawa
Osiągnięcia Harry_1982

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Czy ktoś robił porównanie długości dźwigni zmiany biegów? Po zmianie silnika w DRZ 400 na silnik od S (chociaż właściciel twierdził, że to na 100% E) pojawił się problem i dźwignia nie sięga za osłonę magneta. Musi być pod, żeby można było biegi zmieniać. Pytanie czy ona była "krótsza", mniej odstawała, bo też sam silnik był węższy? Pytanie bez sensu, ponieważ ja mam S i mogę to sam zmierzyć- podzielę się tą tajemną wiedzą z Szanownymi Forumowiczami...
-
Witam, Kiedyś pojawił się schemat adaptera do DRZ'ty taki, żeby podeszła tarcza 310 od SM. Od kwietnia go produkuje z leniwym tokarzem i został 1 problem- gwint. Pytanie do kogoś kto to już robił- czy wstawiona była tuleja z gwintem czy był bezpośrednio gwint w elemencie czy recoil czy jak się nazywa ten naprawiacz gwintów... W oryginale do tarczy 320 mam tulejkę zasaterowaną, ale z tym może mieć problem tokarz, bo nigdy tego nie robił. Aluminium mam bardzo mocne (mocniejsze od PA 6 chyba certal się to nazywa), więc może wytrzyma gwint w elemencie... Będę wdzięczny za info.
-
Wąż był nówka sztuka ze sklepu nie śmigany metr, wiec docinałem, ale raczej nic w nim nie było... a jak montowałem stary to też był raczej czysty, bo zachowałem go w razie co, żeby można było wrócić do plastikowego baku...
-
www.larsson.pl Zobaczy czy w Twoim mieście jest to sobie zamówisz i odbierzesz nie płacąc za przesyłkę. Z tego co wiem linka jest taka sama dla wszystkich roczników i modeli od e do sm
-
Witam, Mam zagadkę... kolejną ;/ DRZ (2000 sama kopka) jeździła sobie radośnie do czasu... Zmieniłem bak (profesjonalnie zamontowałem go na ZIP'y, jako, że bak był od S i nie pasował zupełnie, ale trzyma się lepiej niż oryginał) pojechałem go zalać, przejechałem 10km, sprawdziłem olej, było za mało, wiec dolałem trochę, odpaliłem, zgasiłem sprawdziłem, dolałem (w sumie 3 razy, bo było dużo za mało oleju i robiłem to w garażu, chodziła na jałowym) i potem przestała chcieć odpalać... Myślałem, że mogła się zagrzać, wiec zacząłem w drugim moto grzebać, żeby w końcu domontować kierunki, które ostatnio urwałem... Po pół godzinie nic się nie zmieniło dalej nie odpalała... Po wielu próbach udało się ją odpalić z gazem... do póki trzymam gaz chodzi... puszczam, schodzi z obrotów i gaśnie... Po zmianie baku nie regulowałem wolnych obrotów, bo po co... zmieniłem, przelałem co było, odpaliłem i pojechałem... Nie mam też jak ich podkręcić, bo nie mam punktu odniesienia w zwiazku z tym, że trzymam ją na gazie, żeby nie zgasła... Ostatnimi czasy dokręcałem napinacz łańcuszka, bo już dzwonił. Od jakiegoś czasu też trochę dymiła, ale to się uspokoiło... I tak i tak miałem jechać do mechanika, żeby zobaczył uszczelkę pod głowicą, bo to podobno mogła być przyczyna dymienia... Ale może to jakaś pierdoła... Myślałem też o syfie z baku... ale przecież na kraniku są filterki, nic większego by nie przeszło przez nie, co mogłoby przyblokować gaźnik. Miałem jeszcze pomysł z wężem od paliwa- bo zmieniłem, gdyż oryginalny był za krótki... ten który dokupiłem był minimalnie węższy... zamieniłem na stary i nic nie pomogło.... Jakieś pomysły?
-
Trzeba kupić nowy/działający- poszukać u kogoś, kto handluje częściami na forum/allegro.
-
Panowie mam problem z przyciskiem starter'a w swojej DRZ'tce Sk2- mianowicie podczas gleby urwał się i poszybował w trawę... Teraz odpalam na kabelek przykładając go od styków które z manetki wyciągnąłem poza korpus. Czy ktoś wie gdzie można dostać np przycisk starter'a od E, żebym nie musiał całej manetki wymieniać? Albo jakiś uniwersalny włącznik do enduro czy coś. Może ktoś ma rozbitą manetkę w której ostał się przycisk ze sprężynką to chętnie bym takie coś odkupił.
-
No to są kwestie czysto kosmetyczne- pomysł, żeby całość była czarna... Plastiki mieliśmy malować, ale się pojawiły w dobrej cenie więc już je mamy, zostaje bak... stąd pytanie. A czy metalowy będzie pasował do E? Bo to nie dla mnie, a dla Kumpla... mnie aż tak kwestie estetyczne nie ruszają... mam podrapane plastiki, naklejki się odklejają, ale ma to jeździć a nie wyglądać :icon_mrgreen: :crossy:
-
No właśnie to ma być do E... swoją drogą ja w swojej S'ce nie mam wiatraków i już mi się 2 razy zagotowała... metalowy będzie cięższy i tego chcemy uniknąć... A malowanie to taki zły pomysł?
-
No właśnie nie dokońca- 10 mm na całości, czyli 5mm na każdą stronę. Ja mam adapter do 320 motomaster'a, postaram się go dokładnie zwymiarować i zrobić zdjęcia i dla chętnych wyślę. Muszę jeszcze przeprowadzić 1 test- bo jak już pisałem xx stron temu mam koła supermoto ale coś mi dystanse nie pasują do przodu i do końca nie wiem czy to pasuje, ale jako, że kumpel kupił koła od SM'ki to tam wszystko pasuje- założę do siebie jego koła do końca tygodnia jak mnie zimno z garażu nie wygoni i zobaczę czy wszystko gra. Z tego co porównywałem to różnica pomiędzy schematem Jeremiego a moim dystansem jest taka, że rozstaw otworów między mocowaniem adapter'a do zacisku i do lagi jest właśnie 5mm. jest też róznica w grubości samego elementu, ale to chyba nie ma wpływu na działanie- ale nie wiem, sprawdzę. Jutro idę do tokarza i będę wiedział ile mniej więcej dorobienie czegoś takiego kosztuje. Pytanie z innej beczki- czy malował ktoś zbiornik paliwa? Na pytania "po co" odpowiadam od razu- żeby był ładniejszy to po 1 primo a po 2 primo jedyny czarny do E jaki widziałem kosztuje na allegro tysiaka więc na razie spróbujemy pomalować.... Da się w ogóle? Primer do plastiku i dalej jazda czy trzeba jeszcze jakieś czary odprawić?
-
No niestety adapter 320 motomaster'a u przedstawiciela to 371 zł... niestety... Dlatego szukam teraz tokarza albo będzie robił na wzór mojego 320 albo ze schematu...
-
Czy to jest adapter do tarczy 310? Ja mam właśnie zgryz- kumpel kupił koła SM z tarczą, ja mam adapter do 320 i taką też tarczę do swoich kółek na zamianę i teraz nie wiem czy zamienić tarczę i dorobić dla niego też adapter czy dorabiać adapter 310... Szczerze to jak szukałem to takiego nie spotkałem... a no w takim przypadku byłoby to prostsze- bo nie wiem kto z was próbował zakładać koło z tarczą 320 ale generalnie trzeba się posiłować z zaciskiem bo opiera się o felgę i jak mówią tak właśnie ma być... :)
-
eh eh eh... ja mu mówiłem, żeby brał jak są... Może się coś przez zimę znajdzie. pozdro :)
-
Szukam kół do SM. Nasz etatowy dostawca wyzbył się tych co miał... Ewentualnie inne do pasujące do DRZ żeby przerobić go na supermoto :) Pozdrawiam
-
A zna ktoś takowego w okolicach warszawy?