Skocz do zawartości

petrus777

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O petrus777

  • Urodziny 02/04/1976

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR 600,CRF 450X,KTM LC4
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    rzeszow

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia petrus777

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Co do kolanek od wersji R i X to ja mam tak jak pisalem kolanko i tlumik-czyli caly uklad wydechowy z wersji R w moim X'ie (2006) z tym ze tez od rocznika 2006 wiec moze byla jakas zmiana albo moj rocznik ma to samo wyjscie z glowicy co R'ka z mlodszych rocznikow - caly uklad wydechowy pasuje bez zadnych kombinacji; poprostu odkrecilem stary i zakrecilem z wersji R i dziala rewelacyjnie bo zdecydowanie ozywil sie na wyzszych obrotach
  2. Witam, co do czesci do CRF 450 X to wg mnie nie jest tak zle - np szukane przez 2 miesiace kolanko przez kolege loczyslaw1 bez problemu podchodzi od wersji R -sam tak mam w tym monecie zalozone -po spotkaniu kolanka na pewnym podjezdzie z duzym kamieniem "troche" sie pogielo- wlacznie z tlumikiem ktory tez jest mocowaniowo w pelni wymienny pomiedzy X'em i R'ka a moim zadniem zdecydowanie ozywia motor zwlaszcza w gornym zakresie obrotow, generalnie czesci typu tlok, korba, cylinder, sprzeglo, naped(zebatki) sa te same, rozni sie troche blokiem silnika, wielkoscia/srednica zaworow bo rozrzad i glowica praktycznie ta sama, cale zawieszenia tez praktycznie te same w obu wersjach r i x -oczywiscie troche inaczej zestrojone, ale jak dla mnie (jezdzilem na Yamache, Suzuki i Ktmie) to Honda ma najlepsze zawieszenie i prowadzenie z tych wszystkich ktorymi jezdzilem. Generalnie ja jestem jak na razie baaardzo zadowlony z mojej Hondy kupilem ja w zeszlym sezonie w stanach praktycznie nowke (rocznik 2006 ale nic nie jezdzona) a mam na niej juz przejechane jakies 180 mth w lesie na gorkach i do tej pory jeszce nic w silniku nie robilem poza sprawdzeniem luzu zaworow ktore nie wymagaly jednak regulacji, ale w najblizszym czasie mysle zagladnec do tloka, oczywiscie olej wraz zfiltrem zmieniam regularnie co 20 mth, do tej pory zmienilem tez jeden komplet napedowy(zebatki suerproxa +RK zloty Xringowy), komplet klockow (EBC zlote-polecam duuuzo dluzej wytrzymuja (do tej pory jezdze na tym samym komplecie ktory wymienilem po oryginalach nissina-wytrzymaly moze 2 miechy z tylu a przod zmienilem profilaktycznie) i zdecydowanie lepiej hamuja niz oryginalne) i to chyba wszystko co oczywiscie poza oponami do tej pory wymienialem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...