Skocz do zawartości

imot3ph

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O imot3ph

  • Urodziny 07/07/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XT600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8182366

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sieradz

Osiągnięcia imot3ph

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hej, Przyszedl w koncu modul i wszystko dziala. W sumie kosztowalo mnie to 550PLN wraz z robocizna (jeszcze regulacja zaworow i gaznikow), ale w koncu moge jezdzic :-) Szukam wlasnie schematu tego TCI, moze da sie to naprawić (od wstrząsow moze jakies lutowie puscilo). Poki co znalazlem schemat do DCI (dla starszych modeli - przed 3TB). Zaleje sie to epoksydem - wtedy byloby odporne na wstrząsy... Dzięki za pomoc :)
  2. Mechanik sprawdził gaźnik i okazało się, że jednak dobrze wyczyściłem gaźnik...to nie to. Później sprawdził cewke (założył od innego sprzęta) i też okazała się dobra. Padło więc na moduł zapłonowy...sprawdził go i nie podaje tego, co powinien. Poza tym był już rozbierany. Mam znajomego elektronika - czy da się to naprawić? Znalazłem również na allegro moduł od XTZ660 z oznaczeniem 3yf-82305-00. Ja mam na swoim 4PT-82305-01. Szukam na necie informacji czy są kompatybilne, ale bezskutecznie. Może Wy będziecie wiedzieli? Kupilem na allegro, z innym oznaczeniem To czy pasuje, czy też nie znalazłem tutaj (może komuś się przyda) Parę danych o CDI i TCI dla XT600/Tenere Jak przyjdzie, zamontuję i będę wiedział czy to właśnie to. Pozdrawiam
  3. Ale czy to od oleju? Ja w dawnych czasach zalałem moto (Kawasaki GT550) półsyntetykiem do samochodów. Zrobiłem nim 50 kilometrów i zaczął wyraźnie słabnąć. Pojechałem po olej motocyklowy, wymieniłem i znów odzyskał wigor. Nic nie kopciło i jechał ładnie. Nie wiem czy nie spowodowało to jakichś uszkodzeń, gdyż moto mi buchnęli następnego dnia... Na pewno nie było takich objawów o których Ty piszesz po zalaniu olejem samochodowym.
  4. Dziekuje Adam M. za odpowiedz :icon_biggrin: Musiałem sobie to dwa razy przeczytać i wyobrazić, ale już zrozumiałem. Membrana była w bardzo dobrym stanie, jak na mój gust (mojego taty również :) ) Byłem u mechanika. Stwierdził, że musiałem nie do końca wyczyścić gaźnik, gdyź mieszanka jest nieodpowiednia. (oprocz strzelania czarny dym z rury) Pojutrze ma zadzwonić, jak już wszystko będzie dobrze Jak będę wiedział coś więcej - dam znać. Może to komuś pomoże.
  5. Cześć. Mam podobny problem z dławieniem przy wyższych obrotach. Zmieniłem świece, sprawdziłem akumulator, ładowanie, wyjąłem gaźnik (wszystko w nim ok), sprawdziłem wyłącznik zapłonu przy stopce (gdzies wyczytałem, ze to moze byc przyczyna) i nic... nadal to samo przerywanie. Dzis zawoze go do mechanika - poddalem się :biggrin: Zobaczymy co będzie - dam znać. Zastanawia mnie jednak na jakiej zasadzie działa podciśnieniowy gaźnik. Wychodzi z niego przewód zakończony złączką z siteczkiem w środku. Podobno jest to odpowietrznik sekcji podciśnieniowej (vacuum hose), ale w takim razie co tworzy podciśnienie w drugim gaźniku? Odkryłem, że w obudowie filtra powietrza jest dziura. No ale ona chyba nie ma nic do podciśnienia. Powiem szczerze, ze już głupi jestem :) Jak powstaje podcisnienie unoszące tłoczek w drugim gaźniku? P.S. Do XT wróciłem po przesiadce na GSXR1000. Jeżdzi się tym jak rowerem (przyspieszenia) - ale banan na gębie nie jest mniejszy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...