Skocz do zawartości

JamCi

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JamCi

  • Urodziny 07/21/1982

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia JamCi

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Szkiców mam już trochę, ale aby sporządzić dokładne muszę ustalić jaki będę miał konkretnie silnik oraz układ napędowy, wtedy będę znał już konkretne wymiary i zrobię normalne rysunki. Zamierzam umieścić je na stronie poświęconej projektowy JR Racing, obecnie jej nie ma jeszcze, ale jak będę miał więcej konkretnych materiałów to ją sporządzę, wtedy umieszczę tu linka.
  2. Kolejnym elementem, który chcę zaadoptować do mojego projektu jest układ hamulcowy. Doradźcie mi, który z motocyklowych układów wam znanych będzie najlepiej się spisywał. Założenia projektu: Masa pojazdu nominalna 300-320kg, 4 tarcze, po jednej na koło, o średnicy nie przekraczającej 30cm z zaciskiem. sterowanie dwiema pompami, osobna na tył i przód. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w mechanice motocyklowej więc opiszę krótko jak ja to sobie wyobrażam, proszę o sprostowanie moich wyobrażeń. Chcę umieścić 4 tarcze motocyklowe o średnicy 26cm (zakładam, że będą to tylne z motocykla, ona odpowiadają średnicą), z zaciskiem nie mogą przekroczyć 30cm (dobrze by było), po jednej przy każdym kole, zaciski chcę zastosować te z tarcz przednich (chyba że nie będzie takiej możliwości technicznej), również dwie pompy przednich hamulców. Mam takie pytania: Jak to jest rozwiązane w sportowych motocyklach, czy jest stosowane jakieś dodatkowe wspomaganie z silnika? Czy stosowane są systemy ABS itp? Na podstawie tych informacji doradźcie mi z jakiego motocykla układy będą nadawały się najlepiej, proszę o podanie modelu motocykla oraz krótki opis tego układu, bardzo pomoże mi to w dalszym projekcie.
  3. Też na czterech kółkach ale bardziej przypominające Bolid F3, Tworzę projekt bolidu wyścigowego z pełną areodynamiką, zakładam masę ok 300-320kg przy mocy, 170-200KM.
  4. Ten z Yamahy V Max jest ciekawą propozycją, duża moc, tylko trochę duża pojemność i masa własna, jak i gabaryty, kawał kloca, ale jeszcze to przeliczę. A jak tam jest rozwiązane przeniesienie napędu i skrzynia? Ogólnie wielkie dzięki, widzę już kilka ciekawych opcji, będę teraz musiał poszukać dokładniejszych danych tych jednostek i wyliczyć tą która najlepiej dopasuje się do mojego projektu.
  5. Taki z wałem napędowym też był by dobry, tylko potrzeba mi minimum 150KM mocy.
  6. Już wymyśliłem jak będzie to działać z zębatką po lewej.
  7. Już wiem, jak zrobić żeby pasował ten z zębatką po lewej!
  8. W ramach prowadzonego przeze mnie projektu JR Racing poszukuję silnika. Potrzebuję fachowej rady jaki wybrać silnik, który spełni założenia mojego projektu, marka silnika nie jest istotna, musi to być silnik z motocykla sportowego osiągającego duże prędkości, seryjnie produkowanego i dostępnego w Polsce, nie koniecznie w sprzedaży, nie musi być też nowy byle w miarę nowoczesny, z dostępnymi częściami zamiennymi. Założenia projektowe: 4 suwowy, 4 cylindrowy, chłodzony cieczą, wysokoobrotowy, łańcuch lub wał, Pojemność: ok 1300-1400cm3, Moc: nominalna 150-170KM, łatwość w podkręcaniu (zwiększeniu mocy) Proszę o podanie konkretnego modelu motocykla, który taki silnik posiada. Jeżeli również się orientujecie to podajcie szacunkową masę tego silnika wraz z osprzętem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...