Skocz do zawartości

boss1400

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O boss1400

  • Urodziny 05/12/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zzr600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kuj-pom

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia boss1400

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich forumowiczów, mam problem z przewodami zapłonowymi w zzr600 mianowicie mają przebicie. Przewody pewnie nie były wymieniane od nowości więc już kilka lat służyły. Chciałbym je wymienić ale nie wiem jak, przewody wykręcają się z fajek bez problemu ale nie chcę się wykręcić z cewek. Widziałem na allegro całe zestawy czyli fajki, przewody i cewki w dobrej cenie, wolałbym jednak wymienić przewody na nowe ponieważ używane też nie wiadomo w jakim są stanie. Wiecie jak dobrać nowe przewody, gdzie można je kupić i za ile? Jeśli ktoś wymieniał te przewody proszę o instrukcję.
  2. Witam Mam problem z kupnem modułu zapłonowego do Bandiita 400. Jeśli ktoś może sprowadza takie części lub ma taki moduł to proszę o odpowiedź.
  3. Jeśli to nie jest głęboka wgniotka to wydaje mi się że można to naprawić przy pomocy sprężonego powietrza. Robiłem to kilka razy z kolegą i pomogło. Spróbuj wtłoczyć powietrze przy pomocy sprężarki (najlepiej przez kranik), odpowiednie ciśnienie wewnątrz zbiornika powinno wypchnąć blachę na swoje miejsce. Pozdrawiam.
  4. Niestety nie udało się kupić modułu. Ciągle szukam pomocy, jeśli ma ktoś bandita 400 na którym mógłbym sprawdzić swój moduł byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
  5. Znalazłem tani moduł najprawdopodobnie go kupię. Wydaje mi się że to padło jak nie to się wku...e. Dzięki za pomoc jak zamontuje nowy moduł to napiszę czy działa. Jeszcze jedno czy moduł mógł się uszkodzić w wyniku złego podłączenia przewodów lub jakiegś zwarcia w instalacji?
  6. Witam wszystkich, mam problem ze swoim banditem mianowicie moto nie ma iskry. Stało się to po wymianie silnika ponieważ poprzedni nie nadawał się do niczego. Wymieniłem go i podłączyłem wszystko tak jak było porzednio. Później wymieniłem wszystkie czujniki i alternator ze starego silnika ale i to nie pomogło. Nie wiem co się mogło stać ale wydaje mi się że to moduł zapłonowy. Czy może ktoś wie jak mógłbym sam sprawdzić moduł, a może ma ktoś bandita 400 w kuj-pom i mógłbym podłączyć swój moduł w celu sprawdzenia. Bardzo proszę o pomoc bo dni coraz dłuższe i cieplejsze a moto stoi.
  7. W baku jest wszystko dobrze. Dzwoniłem już do mechanika i w czwartek mogę przywieźć moto on już wszystko sprawdzi. Po naprawie napisze jak poszło. Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie się moim problemem.
  8. Kable też są OK. Chciałem żeby było taniej i teraz tego żałuje mógł już go zrobić do końca, a może on źle ustawił ten rozrząd? Chyba jednak sam sobie z tym nie poradzę. Może ktoś wie o jakimś tanim mechaniku z kujawsko pomorskiego?
  9. Sprawdzałem kilka razy iskre wszystko OK ma też nowe świece, gaźników niestety nie umiem sprawdzić ani ustawić chyba będę musiał go znowu oddać do mechanika. A może jeszcze coś innego?
  10. Witam wszystkich Kilka miesięcy temu kupiłem swój pierwszy motocykl suzuki Bandit 400, kupiłem go okazjonalnie był uszkodzony i brakowało kilka części. Motocykl miał zerwany napinacz i popękane wszystkie dźwigienki które otwierają zawory. Ten problem już z głowy założyłem nowe dźwigienki i mechanik ustawił rozrząd. Kupiłem wszystkie niezbędne części które są potrzebne do uruchomienia motoru nie mam tylko filtra powietrza. Motocykl nadal nie chce odpalić próbowałem go już nawet na "popych" ale też nie chce. Kiedyś zapalił na kilka sekund ale nie wiem czy na wszystkie cylindry od tamtej pory nawet się nie odezwał. Czy ten brak filtra powietrza może mieć na to wpływ może coś innego. Jeżeli coś wiesz to pisz, proszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...