Skocz do zawartości

xDefQon

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O xDefQon

  • Urodziny 04/10/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Honda MTX 80 RII
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6456898
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia xDefQon

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. dziwne ale śrubki uparte są mocno xD nie idzie ich odkrecic ale popróbuje może cos z tego wyjdzie :) dziekówa za pomoc
  2. Witam mam problem z rozpołowieniem silnika jawa 350 delux. pierwszy raz rozpolawiam taki silnik i nie mogę odkręcic tego: KLIK Są to sruby odpowiedzialne za mocowanie silnika... jak moge je odkręcic? potrzebuje długiego wkrętaka? Prosze o pomoc ^^
  3. Mozliwe... bo ostatnio byla mokra plama przy połaczeniu tłumika z cylindrem.. dziekówa za pomoc ;D
  4. Cieczak.. No jak przyłożylem reke to byla troche czarna i lekko mokra w czarnej cieczy.. w srodku tlumika tez jest troche mokro wczesniej chyba tak nie było, im wieksze obroty tym motor coraz bardziej dymi.. spuszczalem olej ze skrzyni zeby zobaczyc czy mi nie pobiera i kopcil tak samo czyli simering mam caly raczej.
  5. Zbyt bogata niemozliwe.. 100ml na 5l ;P sam rozrabiam :) uszczerlki zmienie pod glowica i wyregulujje gaznik moze bedzie git. dziekówa za pomoc
  6. No ssanie a dymi na biało ale niewyobrażalnie dużą ilością...
  7. Witam. Przejde odrazu do sedna sprawy ;) Wczoraj wyprowadzam krosika i probuje go odpalic. nic. odpalił kiedy trzymałem pompke paliwową, kiedy puszczałem gasł. A wiec wyregulowałem gaznik :P i jechal. Ale strasznie kopci... wcześniej tego nie miałem ;E im wyższe obroty tym coraz mocniej kopci... Nastepny dzien (dziaisj) wyprowadzam go.. znowu to samo.. odpala tylko jak trzymam pompke paliwa i nie wskakuje na obroty jak puszcze pompke to gasnie.. i znowu regulowac gaznik... Co jest nie tak pytam? PROSZE o pomoc!
  8. ale co może byc pryczyną tak dyżego spalania w mtx-ie? (7,5l na 100 ) i dodam ze pali tak samo w terenie jak i na ulicy przy spokojnej jeżdzie ;p.. czy to efekt 8 szlifu?;>
  9. Ja mam Mobil 1 Racing 2T i nie narzekam.. olej stosowany do motocykli pracujących w trudnych warunkach typu motocross... a do dozownika bym nie lał tylko do mieszanki... na wysokich obrotach moze byc problem z podawaniem oleju i przetarciem a w mieszance masz pewnosc ze silnik jest smarowany w kazdych warunkach... mobil 1 to zapewnia ;]
  10. Sprawdziłem. odkrecilem kurek w głowicy i w nim nic nie siedzialo a glowica w srodku tez byla pusta.. przetarty?
  11. Jak robil sam mieszanke to mogla mieć odciety dozownik oleju ;p a jak zalewales ten olej do DT i ci jezdzila normalnie to do husqvarny tez bedzie pasowal
  12. Witam. Mam honde mtx 80 88rocznik (ciecz) i od wczoraj zaczela mi sie nagrzewac do czerwonej wskazówki.. dzisiaj po przejechaniu 5km wskazowke temperatury mialem przed czerwoną kreską.. coś nie tak.. dodam ze w silniku zaczelo mi coś brzęczec.. nie wiem czy to magneto czy cos wiecej.. tlok? Obieg ciecazy w jak najlepszym pożądku, ciśnienie cieczy też czyli pompa ok.. co moze byc nie tak? Z góry dziekuje ^.^
  13. a jak ci chodzi na tych 3 biegach? jaką predkosc rozwijasz maksymalną? jak ci na 3 do 7-8 dyszek ciagnie to jest ok ;p
  14. może pasowac od crm-ki a jak ci szla na 14 tyś obrowów to cos nie tak z obrotomierzem chyba... moja kreci sie do 6 tys spokojnie potem gwałtowny narost obrotów do 9tyś max.. dodam ze mam R2-ujke i pusty tlumik w srodku ;P A tak przy okazji... ile wam spalają wasze hondziaczki? moja żre 5l na 70km (dodam ze mam +2mm na tloku) czy to normalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...