Skocz do zawartości

Fayera

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Fayera

  • Urodziny 05/08/1985

Osobiste

  • Motocykl
    XVS 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piaseczno

Osiągnięcia Fayera

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jako, że jestem kompletny zieleniak na FM chciałbym się przywitać: Cześć wszystkim :smile: Nie zauważyłem podobnego topicu, jeśli powtarzam, sorry :notworthy: No dobra, mam prośbę do osób użytkujących swoje XVS 1100 z zestawem K&N + Dynojet o podzielenie się doświadczeniami: 1. Czy rzeczywiście można odczuć wzrost mocy jak np. po założeniu aftermarketowych tłumików pozwalających na lepszy wydech? 2. Jak się ma w sprawa spalania w trasie, chodzi mi głównie o zakres prędkości 12-130 km/h 3. Czy zauważyliście przyspieszone zużycie elementów głowicy po zastosowaniu tego zabiegu ?
  2. Kat A mam dopiero 7 lat a już trafiła mi się idiotka z podporządkowanej, sqrwiel w luksusowym wozie wyprzedzający na łeb na szyję na skrzyżowaniu i dwa maluchy które od tak, postanowiły wjechać tuż przede mnie no i.... stanąć. Na szczęście tylko z jednej z tych "przygód" nie udało mi się wyjść bez hospitalizacji. Korzystając z nabytych doświadczeń i faktu, że nadal mogę się przemieszczać o własnych siłach: ZERO ZAUFANIA DO POLSKICH KIEROWCÓW POJAZDÓW CZTERO (i więcej) KOŁOWYCH No i nigdy już nie wsiądę na maszynę na której niezbyt wychodzi spokojna jazda do 120 w porywach 130km/h, po prostu boję się, że znowu bym zapier&^%*%^ :notworthy:
  3. W końcu się zebrałem i postanowiłem odzyskać kat A w kwietniu, zdawałem na Odlewniczej w Warszawie. Wyglądało to jak fabryka, około 12 osób zdało w jednym ciągu w tym ja. Prawko na moto jest teraz o niebo łatwiej zdać niż jak to było kilka lat temu, szczególnie plac. No i nie ma sensu pchać się na A1 jak można zdawać na A, podobne koszty, no i 250ccm lepiej sobie radzi bez gazu na placu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...