Skocz do zawartości

damian155

Forumowicze
  • Postów

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O damian155

  • Urodziny 12/08/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Ducati
  • Skąd
    Łęczna k.Lublina

Osobiste

  • Motocykl
    999
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7641585
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia damian155

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

-1

Reputacja

  1. Motocykl ogarnięty. Przyczyną okazał się źle ustawiony wałek ssący. Jeszcze raz sprawdziłem znaki rozrządu i okazało się że wałek był też źle ustawiony mimo że po kręceniu silnikiem nie blokowało go. Poprostu jest tam tak mięsista rama że ciężko dojrzeć znak. Ale z pomocą małego lusterka dało się to zobaczyć. To cykniecie w głowicy to moim zdaniem któryś zawór zamknął się w głowicy bo kolega tłumaczył ten dźwięk że tak jakby sprężyna strzelila. Nic tam się nie stało. Ważne że motocykl chodzi okej i obyło się bez dodatkowych kosztów i remontów. Także polecam na przyszłość oddawajcie swoje sprzęty do mechaników a nie trenujcie na swoich sprzętach
  2. Witam. Mam problem z cbr929. Motocykl jest mojego znajomego który go zepsuł. Nie jest on mechanikiem ale coś tam robił przy motocyklach i pokonał go rozrząd w cbrce. Sprawa wygląda tak. Wymieniał łańcuch rozrządu i źle zamontował wałek ssący na znaku przyspieszając go. Dokręcając mostek coś cykneło w głowicy i mówił że zablokowało silnik. Odkręcił mostek i poprawił znak. Złożył wszystko i Moto kuleje i coś cyka tak jakby na 2 cylindrze i kicha w dolot. Teraz przyprowadził fajere do mnie żeby mu to ogarnąć. Raczej wątpię żeby zgiął zawór tytanowy. Podejrzewam że mogła pęknąć sprężyna lub szklanka. Jutro będę mu to rozbierał i tu rodzi się moje pytanie. Czy dam radę wyjąć sprężynę bez wyciągania silnika i zrywania czapy? Czy robił ktoś taką operację? Dodam że motocykle ogarniam ale takiej operacji przyznam że nie robiłem.
  3. No faktycznie. Od wtyczki go nie odpinałem. A z odpietą wtyczka map sensora nie wywali błędu?
  4. Siema. Mam pytanko. Gdzie wpiąć wakuometry do przepustnic w cbr 954 bo już zgłupiałem? Rozumiem ,że 1 i 4 wakuometr wpinam do węży zaznaczonych na foto kolorem czerwonym. Idą one do regulatora. A gdzie wpiąć 2 i 3? Zaznaczyłem tam kolorem niebieskim węże które idą do rozgałęźnika 5 wężowego i wchodzi on do map sensora. Jak usune rozgałęźnik i zapnę do przepustnic wszystkie 4 węże to Moto łapie błąd i kuleje ale jakieś tam podciśnienia pokazuje. Tylko on powinien chodzić normalnie.
  5. No właśnie samodiagnostyki nie przechodzi bo po zapłonie wstaje tylko obrotomierz a powinny wstawać 2 zegary.
  6. Siema. Mam mały problem z kawą zx9r 2002r. Składam sobie taką maszynę na tor i mam problem z licznikiem. Ogólnie chodzi o to, że nie działa prędkościomierz. Wskazówka ani drgnie. Po włączeniu zapłonu wskazówka obrotow przewija się do końca i wraca a od prędkości stoi jak zamurowana. Po odpaleniu to samo. Obroty są ok a prędkości żadnej nie pokazuje. Dodam, że elektronika nie jest moja najmocniejsza strona ale może bym to jakoś ogarnął gdyby mnie ktoś nakierował.
  7. mógłbyś jeszcze raz wysłać tą foto tej kostki bo chciałem podpinać i nie ma już zdjęcia a nie zapisałem sobie.
  8. Witam. Mam mały problem z podpięciem pinów do kostki licznika w R1 99r. do kostki wchodzi 16 przewodów. I tu pojawia się problem bo nie posiadam dobrego schematu. Znalazłem w googlach z elektrody schemat licznika, ale jest zły. Zegary zapalają się i gasną a do tego wszystko świeci jak na choince, światła drogowe po przełączeniu stacyjki zapalają się same. Coś musi być nie tak z pinami. Jeśli ktoś ma jakiś dobry schemat kostki to prosiłbym o pomoc lub kogoś z takim sprzętem o spisanie mi po kolei kolorów przewodów wchodzących do zegarów. Będę bardzo wdzięczny.
  9. No własnie nie posiadam świecy Colortune. Ok to pośmigam i zobaczę jak świece wyglądają.
  10. Opanowane. Opuściłem iglice na każdym gaźniku i jeden ząbek i jest ok. Motocykl nie dławi się. Czy teraz należałoby wyregulować skład mieszanki tymi śrubami przy gaźnikach?
  11. Był problem z zacinającym się ssaniem przed serwisem. I mówił przy odbiórce ,że to opanował i już się nie zacina.
  12. Luzy zaworowe były ustawiane 2 tyg temu i myślę ,że jest to dobrze ustawione bo serwisuje on motocykle paru znajomym i nie robi tego pierwszy raz. Exup był sprawdzany i działa jak najbardziej prawidłowo. Świece są okopcone na czarno. To znaczy ,że jest najprawdopodobniej zbyt bogata mieszanka. Mówił mi ,że ustawiał ją na bardzo suchą mieszankę i było to samo. Czy żeby zubożyć mieszankę to należy śruby znajdujące się za klapą przepustnicy wkręcać czy wykręcać w tych gaźnikach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...