Skocz do zawartości

Math_hny

Forumowicze
  • Postów

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Math_hny

  • Urodziny 05/01/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    VRSCDX
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Math_hny

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. No to powiem tak ja mam swoją SUZI jakieś dwa lata jest fajna bo w wersji LE biało - niebieskiej aktualny przebieg ok 12000 mil ma całą mase dodatków nawet kanapę z pasami jak na całej reszcie moto. Inni mówią że jest naprawde SUPER ale ...... już mi się znudziłą. Ma robione przeglądy, nigdy żadnego szlifu ale już przesiadłbym się na coś innego. Jak widac po moim przypadku jest to możliwe:-) Sorry niebiesko-białej w wersji na Stany:-)
  2. Zadzwoń pod nr 600474433 - Marek, gwarantuję jakość, profesjonalizm i obsługę. Powołak się na Wierzcha (to ja) wtedy łatwiej będzie negocjować. Pozdrawiam i powodzenia.
  3. Szanowni Forumowicze, Czy ktoś z Was może wybiera się na I Europejski Zlot Intruderów 04-06.06.2010 pod Limburg przy uroczym zamku w Laurenburg???? Pozdrawiam, M.
  4. Szanowni Forumowicze, Czy ktoś z Was może wybiera się na I Europejski Zlot Intruderów 04-06.06.2010 pod Limburg przy uroczym zamku w Laurenburg???? Pozdrawiam, M.
  5. Jak juz masz sprzęta to nie bobruj po forum tylko wsiadaj i jeździj :buttrock: Właśnie wczoraj na allegro zauważyłem że są już dostepne w LIDORZE (LIDOR - Wielkopolska) Słuchajcie w zeszły czwartek z powodu założenia nowych filtrów stozkowych i posiadania jednocześnie PC i pustych wydechów musiałem udac się na hamowonie. Wybrałem Free & Fun w Sekocinie (mazowieckie) ponieważ jak dla mnie blisko i Tomasz Kędzior jest najlepszym fachowcem w Polsce jeżeli chodzi o tuning motocyklowy. Były zawodnik, kaskader, szef warsztatu Free Fun, ale moto na hamowni stroi sam!!!!! Efekt: zaje ........y, moment obrotowy po strojeniu wzrósł o 30 Nm, jak wsiadłem na moto i ruszyłem jak zwykle puszczając sprzegło i hamulec to natychmiastowy uślizg koła i palenie gumy, wygar w tej chwili jest niesamowity. W piątek pojechałem na otawrcie sezonu Suzuki Cruiser Poland i jeżdżąc w sobotę po Pętli Beskidzkiej w grupie ponad 30 motocykli miałem problem z braniem winkli, moc wzrosła tak mocno odczuwalnie że na nowo odkrywam moje M109R. A propos SCP świetni ludzie, świetny wyjazd, niesamowity klimat, zapaleńcy motocyklowi którzy spotykają się wtedy kiedy chcą, organizują spontaniczne wyjazdy jak i zaplanowane trasy (Sycylia, Portugalia, Rumonia, USA etc.) :buttrock: Generalnie ludzie jeżdżacy tylko cruiserami także jak jedzie 40 motocykli tej klasy w kolumnie robi to wrażenie. SCP to ludzie na poziomie, wolni jeźdźcy jako klub nie zrzeszeni pod Kongresem (czyli nie MC, czy FG) lecz klub akcptowany przez Kongres. Jakby ktos miał ochotę spotkać się kiedyś na jakimś wyjeździe z nimi to zapraszam.
  6. Luz blues przy Twoich gabarytach ja ważę średnio 78-79 kg i mam 178 wzrostu i nie mam problemu znam gościa który ma 165 cm i na oko 60 kg wagi a ujeżdża c1800 i nie ma z nią najmniejszego problemu a i jeszcze jedno byłem teraz trzy dni na otwarciu sezonu w Wiśle Suzuki Cruiser Poland (ok. 50 maszyn) i wielu bikersów miało zdecydowanie mniejsze gabaryty niż Ty - także nie przejmuj się tylko dosiadaj M109R
  7. Miałem ten sam problem kupiłem kierunki diodowe w listwie pod błotnik, zmiana przeruwacza pomogła!
  8. -------------------------------- No itak wygląda robienie motocykli na sztukę ... takich gości powinno się Z L I N C Z O W A Ć, wczesniej czy później znajdzie jakiegoś kupca, juz mi go szkoda jak ktoś go będzie sprowadzał na ziemię. Szczerze mu współczuję jak momentu jak się chwali LE a tutaj ktoś go prostuje ....
  9. Widoczna i odeczuwalna niekoniecznie dopiero hamownia i sprawdzenie z drugim VZR-em przed i po pokazało różnicę..
  10. Koledzy! Przyszła zima .... :-) No cóz smutne ale staje się faktem... mam zamiar wypolerować felgi, lagi i półki a gdzieś się doczytałem że jak się zdemontuje półki to już trzeba zakładac nowe czy to prawda?
  11. Wg. mnie te pazurki są słabe: po 1-wsze za cienkie po 2 - gie sa proste a nie podgięte.
  12. W przypadku gmoli to polecam "pazurki" a nie cobry duuuuużoooo lepiej wyglądają.
  13. Zdecydowanie potwierdzam co kolega napisał na temat lampy i jej widoczności, powiem ze jest nawet gorzej ponieważ wieczorem przy zmroku jest ona również niewidoczna (kierunkowskazy), sprawia to spore zagrożenie dla jadacego z tyłu. Ja mam taka lampe i musiałem ją wspomagać kierunkami w pasku pod błotnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...