Skocz do zawartości

qbass11

Forumowicze
  • Postów

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O qbass11

  • Urodziny 03/31/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Suzi RF 900R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sokołów Podl.

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia qbass11

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. "To oznacza, że nawet jeśli ktoś już od wielu lat miał prawo jazdy, to po uzyskaniu nowego dokumentu, będzie traktowany jak świeżo upieczony kierowca. A więc na przykład utraci zniżki, związane chociażby z ubezpieczeniem samochodu." Co to za brednie. Od kiedy to trzeba mieć prawo jazdy aby mieć zniżki na ubezpieczenie OC? :D Bo pewnie każdy właściciel floty ciężarówek ma C+E i dzięki temu ma zniżki :D Sprawa jest prosta- będzie jeździło więcej osób bez prawa jazdy, bo wątpię by wszystkich obeszła utrata owego. Tak przynajmniej "zbili" sobie te punkty i może chociaż odrobina im w głowach została. Zresztą, o czym tu mowa. Sam zebrałem 19 pkt. NA RAZ i nie było dyskusji, a wina nie była moja (źle zrobiłem, że nie wziąłem sprawy do sądu, ale człowiek nie pomyśli często)... I czy nowe przepisy nie dadzą upierdliwym policjantom pola do popisu?
  2. Przykro się czyta takie tematy :( Współczuję najbliższym...
  3. Kół w ciężarówce nie dokręca się kluczem dynamometrycznym ;) Jedynie pneumat podejdzie lub elektryczny (specjalny do dokręcania w ciężarówkach). Problemem jest to, że KAŻDY kierowca po jakimkolwiek kręceniu kół, powinien dokręcić je ręcznym kluczem po ok. 200 km. Poza tym strzelają nie tylko nalewki, ale też nowe markowe opony i to w tym samych proporcjach, więc trzeba tak czy siak uważać.
  4. 6.5 to pikuś, normalnie w zestawach jest 9 atmosfer ;) Opony takie pompuje się w klatce, kto ma trochę w głowie, to nie ryzykuje.
  5. Bardzo rzadko, na poluzowanym kole, obojętne, czy to w ciągniku, czy naczepie przejedziesz i 50 km, jednak huk jest taki, że nie sposób tego nie usłyszeć. Inna sprawa, jeśli koło urwie się z kawałkiem osi (czopem) lub odkręci się nakrętka czopa, wtedy wystarczy moment by doszło do tragedii. Na szczęście większość jeżdżących teraz ciężarówek jest coraz nowszych i lepszych, a i kierowcy się bardziej pilnują. Uważajcie w upały przy wyprzedzaniu ciężarówek, bo teraz opony strzelają jak balony (temperatura), a zaręczam, że nie chcielibyście się znaleźć blisko takiej, która zaraz wystrzeli ;)
  6. Robimy tym Honiton'em przy ciężarówkach (TIR) i są nie do zajechania. Wiadomo, jakie są momenty dokręcania w dużych mobilach, rura 1 metrowa jest grzechotce niestraszna. Jeśli zaczyna się przycinać, to w olej i dalej pracuje, bez sentymentów. Klucze te mają ok. 2 lat. Mamy też narzędzia BETA (nasadowe, płasko oczkowe, torx'y itp.) i też dają radę, wg mnie nawet bardziej ergonomiczne, lepiej leżą w ręku, ale wytrzymałościowo jeszcze nie testowane ;) Prywatnie, mam wspomnianego wcześniej Honitona i płasko-oczkowe Proxxon'a, śmiało polecam. Lewa w góre
  7. U nas w firmie mamy 8 szt. TGA. Ciągniki niezawodne, nie robimy praktycznie nic oprócz mycia i tankowania ;) Naturalnie części eksploatacyjne takie jak tuleje zawieszenia kabiny, filtry, itp. robi się na bieżąco. Mamy kilka sztuk po dzwonach i siada czasami elektryka (były robione wiązki, niezabezpieczone dobrze korodują szybko). Ogólnie ciągnik bardzo udany, kierowcom norma wychodzi 27.2l/100, więc pali przyzwoicie. Ważne, żeby była wersja z wysokim globem, przynajmniej można się rozprostować ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...