Skocz do zawartości

chp600r

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O chp600r

  • Urodziny 05/05/1983

Osobiste

  • Motocykl
    honda xl600r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nałęczów

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia chp600r

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. j.w. w stanie do jazdy w rozsądnych pieniadzach gg 1261553
  2. pojechalem już 300 km na rześbionej uszczelce, moc jest co najmniej taka sama jak była, łańcuch rozrządu jakoś tez nie jest za krótki
  3. rafael: wiem, ja nie mam takich umiejętności, tzn. coś tam potrafię, ale mam pecha :D kamsel: wiec to nie byl dobry przykład
  4. simson w takim razie pomylileś działy kamsel: nie wiem czy wiesz, ale nie kazdy motor z wysokimi błotnikiem i kostkami to od razu cross, a juz na pewno nie jest nim moja honda xl więc walnąłeś jak łysy grzywką :D w sumie tez tak myslałem w twoim wieku, więc wybaczam ci tę bzdurę :) swego czasu latalem na kxie 250 i był to prawdziwy szatan, ale jednego roku zafundowal mi 2 gipsy więc podziekowalem, to nie dla mnie, jak będę chcial szybciej pojezdzic w terenie to pomyslę na xrką lub wrką, ale na 2t juz nie wsiądę
  5. crossa 2t kupisz 2x taniej niz w 4t o podobnych mozliwościach, ja tam za 2t nie przepadam, bo albo jedzie albo nie i nie mozna sobie spokojnie polatac z tym ze 2 t jest w terenie lepsze od 4t to tez nie do konca bym sie zgodził- tzn. jesli na 2t jezdzi dobry wariat to wiadomo ze będzie bardzo szybki,ale amator z instynktem przetrwania szybciej pojedzie na 4takcie,bo na 2t nie da rady jechać na wysokich obrotach
  6. Piotrze, tez mam obawy,ale: http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html sprzedawca tej uszczelki twierdzi ,ze ma ona 1.6 mm, a jakimś cudem ludzie to biorą i są zadowoleni<brak negatywów>, to może ja na duzo cieńszej i po planowaniu nie bedę miał kłopotów... jeśli okaże się ze masz rację to przynajmniej część userow dowie się jak nie należy robić, a jesli ja to okaze sięze mozna zaoszczędzić 100pln i czas ;) natomiast co do za krótkiego łańcuszka to chyba żartujesz, co to jest 1 mm różnicy<i to niecały>? "już dorobił uszczelke wiem bo widzialem dzisiaj ;]" jak to widziałeś? :D ten dziadzio co dorabia uszczelki twierdzi, że motocykliści są z nich zadowoleni, a problemy zdarzają sie tylko przy silnikach chłodzonych cieczą- wątpię aby sciemnial bo on tam tylko pracuje
  7. zawiozłem dla świętego spokoju tą głowicę do planowania, zwłaszcza, że będę miał uszczelkę o jakieś 0,7 mm grubszą niż miałem miałem uszczelkę 0,3 mm a będzie 1mm, więc zakładając, że planowanie ujmie jakieś 0,2 mm to głowica będzie leżeć o 0,5 mm wyżej niż była- ciekawe czy motor nie straci kopyta :/ może nie,to w końcu spora pojemność...
  8. zgadza się,tel. do nich jakby co 081 534 49 99 dorabiałem u nich różne uszczelki< co prawda nigdy pod głowicę> i zawsze były dobrej jakosci, a zresztą chyba nie ma innego 'dorabiacza' w Lbn
  9. w xlce juz 2x składałem bez planowania, 1 raz gdy kupilem motor w częściach, potem aby wymienić tłok i teraz aby zregenerować głowicę i jakoś nalatałem tak wiele tys. km to nie jest motor chlodzony cieczą...
  10. Czy planowanie jest konieczne przy kazdym zdjęciu głowicy? Motor jest stary i kompresja jest średnia. uszczelka z allegro ma zdaniem sprzedawcy 1.6 mm czyli grubsza niz dorabiane...
  11. ja nie planuję planować głowicy :D
  12. w Wawie gosc dorabia za 5 dych<+ 2x wysyłka>,ale grubosc min. 1mm, u mnie za 3 dychy, grubosc min. 1.3mm, ciekawe jaka jest grubosc orginalnej uszczelki i czy różnica ok max 0,5 mm robi jakąkolwiek różnicę? http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html podejrzewam,ze ta uszczelka nie jest cieńsza niz te dorabiane więc raczej ją odpuszczam mozna jeszcze wyrwac za 100 pln uszczelkę orginalną ze sklepu dwa-koła.pl
  13. w Lublinie dorabiają uszczelki za 30 pln, ale zastrzegają,ze prawdopodobnie są to uszczelki grubsze<jakis inny materiał> i silnik moze sie odprężyć ale ludzie tak robią i ponoc nie narzekają na jais wielki ubytek mocy
  14. witam, składam sobie silnik w mojej xlce i potrzebuję uszczelkę pod głowicę, co byście brali na moim miejscu: jakas podejrzana z wyglądu... http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html czy komplet: http://allegro.pl/item626277859_komplet_us..._600_xl600.html czy ktoś dorabiał taką uszczelkę i czy zawsze konieczna jest jej wymiana<mój silnik nie ma juz za wielkiej kompresji>?
  15. Chyba nie doczytałeś,pisałem,że regulowałem skład na różne sposoby... Zauważyłem,że jesli jezdze na niskich obrotach to motor nie gasnie,natomiast gdy odkręcę i wcisnę sprzegło i puszczę gaz to wtedy jest problem. Nie jest to jakiś wielki kłopot,bo gdy bede chciał poszalec to zwiekszę obroty na 2tys rpm<wtedy nie gasnie>,a przy jezdzie rekreacyjnej moge dac nawet 1.200rpm i bedzie ok. Cóz chciałem ustawic motor na tip top na ten sezon,ale chyba muszę odpuscic,po prostu taka staruszka ma swoje humorki i tyle. Dziwi mnie tylko,ze w sezonie takiego czegos nie było,pojawiło się gdy odpaliłem motor po długim postoju.Może jak będzie ciepło to się naprawi :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...