Skocz do zawartości

ziuttm

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ziuttm

  • Urodziny 05/03/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ER5
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ziuttm

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jesli ma ograniczenie prędkości do 130km/h to jak będziesz go oglądać sprawdź nr ramy. jeśli w kodzie ramy jest ER500AC wtedy masz na dodatek 34KM, a jeśli masz ER500AD, wtedy masz teoretycznie 50KM. Jeśli z nr. ramy będzie wynikało, że ma 50KM mógłbyć wymieniany silnik lub moduł, skoro jest blokada.
  2. Z tych zdjęć wychodzi, że masz od razu do kupienia napinacz łańcucha ( z prawwej strony go nie ma), ponadto wahacz jest pordzewiały, zwłaszcza w środku (pytanie jak bardzo) Ogólnie, moim zdaniem nie jest zła ta er5, tylko ta rdza. Trochę jej za dużo jak na 2003 rok. Aha, może to będzie dla Ciebie mało ważne, ale dla mnie np. jest, to to że licznik jest z WLK. Bryt. i zamiast kilometrów przejechanych bije mile przejechane,a ponadto, jeśli cały motocykl jest z UK sprowadzony, a właściciel nie wymienił klosza reflektora, to jest prawdopodobieństwo, że będzie walił światło w przód i w lewo, a nie jak w Polsce i innych krajach z ruchem prawostronnym, w przód i w prawo. Piszę to dlatego, że mogą (ale oczywiście nie muszą) być problemy z przeglądem. Moim zdaniem, to tyle co można powiedzieć o tej ER-ce na podstawie tych zdjęć. Obowiązkowo musisz pojechać i zobaczyć ją osobiście. Przejechać się, sprawdzić czy nie znosi, sprawdzić czy nie stuka i czy nie klepie w silniku, sprawdzić łożyska główki ramy, sprawdzić czy są wszystkie biegi, sprawdzić czy się nie poci, itd. Obowiązkowo sprawdź również, czy wydajnie działa układ chłodzący silnik - jak będziecie sobie rozmawiać z właścicielem pozostaw motocykl na chodzie. Mam nadzieję, że byłem pomocny. :)
  3. Witam Państwa na początek. Chciałbym zwrócić Wam uwagę na ważną rzecz przy licznikach er-ki, mianowicie, twistery mają tendencję do przewracania się (oczywiście przy nieostrożnej jeździe :) ) w taki sposób, że od razu można porzegnać się z licznikiem, reflektorem itp. Dlatego może być taki rozstrzał między przebiegami, bo ER-kowcy kompletują swoje liczniki z wielu innych. Tak nawiasem mówiąc przestrzegam przed walniętymi zegarami. 1000zł za używkę to jednak spory wydatek :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...