W cbr'kach nie jest problem zajechać silnik, ale 900rr sc28/sc33 typ bardziej są naprawde idioto odporne.
Nie na darmo mówi sie ze nawet przegrody nie trzeba przerabiać żeby sobie stuntować ;)
Panewki daja metaliczny posłuch, rosnący wraz z obrotami ;]
Nie słyszałem o czymś takim ze sie zajeżdżają panewki od gaszenia "rozgrzanego" motocykla, za to prawda jest że jak jest zimny silnik i dasz mu po garach to wtedy leca panewki, nie wiem z kad ci sie to wzieło z tym rozgrzanym :icon_razz:
Fakt jest tylko taki że nie powinno sie wyłaczac zapłonu jeśli chodzi wiatrak chłodnicy ale coż to szkodzi, najlepiej wbic sobie wysoki bieg przeleciec sie ponad 100 i sie ochlodzi silnik szybko.
Swoja droga ja miałem taką cbr i cieżko jest ja zagrzać do tego zeby włączył wiatrak...
Może ci sie za szybko grzeje ?