-
Postów
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wieliczka
Osobiste
-
Motocykl
XJ 900 Diversion
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://www.kangur_kolczasty.republika.pl
Osiągnięcia kangur_kolczasty

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
-1
Reputacja
-
Szukam danych i schematu przedniego zawieszenia, które to właśnie zmieniło się po '96r; także ustawienia gaźników i schemat elektryki uległy zmianie - na moje nieszczęście właśnie te rzeczy są mi potrzebne, na razie korzystam właśnie z tej serwisówki oryginalnej, wydanej przez Yamahę , do modelu do '95 roku...
-
http://www.sklep.riders.pl/Ksiazka,serwisowa,do,Yamaha,XJ900S,Diversion,94,01,Haynes,p7261.html Jak chcesz kradzione kserówki to chyba pomyliłeś fora. Bynajmniej, to chyba Ty pomyliłeś fora... Jeśli tak bardzo bulwersuje Cię proceder udostępniania serwisówek, to idź się pożal mamie, najlepiej na żal.pl Tymczasem, jeśli nie chcesz pomóc to bądź łaskaw nie przeszkadzać.
-
Kolego Sung, bardzo dziękuję za autodatę, na pewno się przyda. BMWolf - dzięki za pomoc, niestety pod podanymi linkami nie ma tego manuala o który mi chodzi (jest do modelu z '95 roku i do starej XJ). Eftep ftp://95.143.220.248/manuals/ niestety już od jakiegoś czasu nie działa, a szkoda... Co do forum XJ to pytałem, prosiłem, ale tam ludzie są jacyś niezbyt chętni do jakiejkolwiek pomocy. Jeszcze nie rozgryzłem zachowań społecznych panujących na tamtym forum, zachowań pt. "mam ale nie dam". Dzięki za pomoc, pozdrawiam, może ktoś jeszcze ma taki manual do Dyversji 900 '97??
-
Witam. Jak wspomniałem w temacie, bardzo, bardzo pilnie potrzebuję repair manual Haynesa, w języku angielskim, do XJ900 S Diversion 4KM, rocznik '97 - właśnie zakupiłem moto, i trzeba przy nim zrobić conieco. W sieci serwisówka jest tylko do rocznika '95 (wydana przez Yamahe), a jak jednak wolałbym Haynesa, bo tamta średnio mnie urządza (po '96 roku były drobne zmiany w moto). Tak więc, jeśli ktoś ma takową i mógłby się nią podzielić, to prosiłbym o wrzucenie na jakiś serwer, rapidshare, chomika, udostępnić przez eMule albo cuś innego - będę wdzięczny okrutnie. Pozdrawiam Paweł
-
DNIEPR-przyczyny przegrzewania silnika????jeszcze raz
kangur_kolczasty odpowiedział(a) na kielpik1 temat w Mechanika Motocykli Weteran
Może głupie zadam pytanie, ale: czy filtr powietrza jest aby na pewno czysty i drożny?? Sprawdź również stan rurek łączących obudowę filtra z gaźnikami oraz samą obudowę, czy się coś nie przytkało... Sprawdziłbym również drożność kranika, przewodów paliwowych oraz filtru paliwa. -
Ural - krótka rama + skrzynia ze wstekiem = problem
kangur_kolczasty opublikował(a) temat w Mechanika Motocykli Weteran
Witam. Przestudiowałem cały dział (46 stron) i kilkukrotnie znalazłem informację, że do krótkiej ramy Urala M63 da się zamontować silnik z uralowską skrzynią ze wstecznym. No więc ja się pytam: jak to zrobić :icon_question: Mam ramę od M63 (krótka) a silnik i skrzynię od M67-36 (silnik z papierowym filtrem oleju, górna odma, skrzynia ze wstecznym, z płaskim okrągłym filtrem). Dopiero po podpiłowaniu zabieraka całość weszła w ramę, a wolnego miejsca zostało na przysłowiowy "piczny" włos. Wygląda to tak: http://img155.imageshack.us/img155/7998/pict0001ba.jpg http://img534.imageshack.us/img534/817/pict0002uw.jpg http://img80.imageshack.us/img80/8000/pict0006bn.jpg http://img535.imageshack.us/img535/6342/pict0007j.jpg Czy macie jakieś pomysły jak to wszystko zgrabnie pomieścić :icon_question: Pomysł z podcinaniem ramy w miejscu mocowania wahacza zostawiam jako ostateczną ostateczność... Pomóżcie dobrzy ludzie, bo bardzo chętnie poskładałbym już rusa do kupy, a pomysłu na patent brak :banghead: Pozdrawiam. Kangur. -
O, proszę, same znajome mordki ;P Muszę się koniecznie z Wami wybrać na jakieś podróżowanie po paśnikach :D
-
Ladowanie mz trophy es 250-problem!
kangur_kolczasty odpowiedział(a) na pikoklb temat w Mechanika Motocykli Weteran
Ja mam zamontowany akumulator żelowy w AWO i nic mu się do tej pory od drgań nie stało, a ma już 3 lata. Co się tyczy mztki pikoklb, to moim zdaniem lepiej założyć zwykły akumulator kwasowy 8Ah, a to z racji tego, że prądnica w zestawieniu z mechanicznym regulatorem daje nieprecyzyjne napięcie ładowania, a to może mieć niekorzystny wpływ na akumulator żelowy. Wystarczy, że napięcie ładowania będzie za wysokie i skończy się to uszkodzeniem obudowy akumulatora (wyrwaniem korków - niestety doświadczyłem tego na własnej skórze) - w przypadku zwykłego akumulatora kwasowego skończy się to tylko odparowaniem wody, którą potem można dolać (to taki przykład, który mi przyszedł akurat na myśl). -
Linka gazu w nowych uralach
kangur_kolczasty odpowiedział(a) na kangur_kolczasty temat w Mechanika Motocykli Weteran
Dzięki Grzechu za fotki i info. Patent fajny jeśli chce się założyć nieoryginalny rollgaz, na 1 linkę... -
Linka gazu w nowych uralach
kangur_kolczasty odpowiedział(a) na kangur_kolczasty temat w Mechanika Motocykli Weteran
A ten napis na koszu: "Pustynia"... Miodzio :buttrock: Właśnie coś podobnego składam, rama od M63, przód na wahaczu, silnik od M67-36, dwa wydechy "rybki"... Kolor - piasek - jak to prince określił - jajecznica :bigrazz: Zabiję go za ten tekst :icon_evil: Dzięki z góry za zdjęcia, chętnie się podoktoryzuję jak to wygląda w beemkach, może akurat w uralu zastosuje... Zobaczymy. Pozdrawiam. -
Linka gazu w nowych uralach
kangur_kolczasty odpowiedział(a) na kangur_kolczasty temat w Mechanika Motocykli Weteran
Ooo, a tu widzę jakieś mądre urządzenie. O ile linka do MBX to prosty patent, o tyle tutaj zastosowano jeszcze jakąś roleczkę... -
Linka gazu w nowych uralach
kangur_kolczasty odpowiedział(a) na kangur_kolczasty temat w Mechanika Motocykli Weteran
Hmmm... A taka linka ma jakąś inną, niestandardową konstrukcję?? Z tego co pamiętam MBX80 ma jeden gaźnik, wszystko raczej prostej budowy... -
Linka gazu w nowych uralach
kangur_kolczasty odpowiedział(a) na kangur_kolczasty temat w Mechanika Motocykli Weteran
Hej Ksienciuniu :P Pomysł z centralnym gaźnikiem to może byłby, gdyby nie to, że bardziej zależy mi na kopie niż na dynamice... A linka z trójnikiem... Hmmm, przede wszystkim jestem ciekaw jak to jest teraz rozwiązane w nowszych uralach. Fajny byłby jakiś taki patent, który by równomierny luz na pancerzach linek generował, odpadałaby wtedy jedna z możliwych rzeczy które maja wpływ na nieprawidłową pracę gaźników. Ale nic na siłę. Jak się nie da to trudno. -
Witam. Właśnie oglądam sobie zdjęcia urala gear-up i zaciekawiła mnie jedna rzecz: model ten ma dwa oddzielne gaźniki, a z manetki wychodzi jedna linka gazu... Czy tam jest zastosowane jakieś rozwiązanie, które ułatwia ustawienie jednakowego luzu linki na obu gaźnikach, czy tylko jakiś prosty radziecki patent w stylu "trójnik"?? A może ktoś widział na żywo takie rozwiązanie i mógłby coś więcej na ten temat powiedzieć?? Interesuje mnie możliwość zastosowania takiego pomysłu do tradycyjnych gaźników K68. Byłbym wdzięczny za info. Pozdrawiam kangur