Skocz do zawartości

chalski9

Forumowicze
  • Postów

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O chalski9

  • Urodziny 09/01/1987

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2011945

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Brzesko Malopolska

Osiągnięcia chalski9

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. zdjecie sie nie otwiera ale wiem jak to wyglada:) ja sam takowa mam i jezdze nic sie nie dzieje,przegladz powierzchnie papierkiem sciernym i bedzie ok.powodzenia i pozdrawiam
  2. jesli chodzi o symbol to jesli jest orginal to 520,a czy od junaka podejdzie?hmm tam jest bodajze 420czy nie? (te nr.oznaczaja grubosc oraz rozstaw ogniw) ja jakiej firmy kupisz to juz twoja sprawa,zalezy tez od funduszy..pozdrawiam PS jesli nie wiesz jaki jest symbol lancucha to na tylnej zebatce powinno byc nabite.
  3. nie wiedzialem ze f3 to 2T :) jaka mieszanke lejesz?:pzmien dzial koledzy napewno Ci pomoga,powodzenia i pozdrawiam
  4. a co linki do twojego nie dokupi? czy taka droga? wez na wzor ta co masz i idz do motoryzacyjnego powinienes cos dobrac i pewnie pare zl taniej niz orginal pozdrawiam
  5. hey ja wlasnie tez uszczelniacz tak mialem zalozony tak piszesz..przeszukiwalem neta i wlasnie ten filmik znalazlem,zauwazylem ze wlasnie powinien byc odwrotnie (warga na zewnatrz)a ja mialem do srodka..cholera to jak w koncu ma byc?jak mialem zalozony warga do wewnatrz to wywinelo mi ta warge na zewnatrz..jutro bede mial czesci i bede to skladam i musze wiedziec...ps a ta blaszka to wypukla strona do uszczelniacza tak?bo tej blaszki tez wczesniej nie bylo..
  6. no i wlasnie ta srubka kolego regulijesz,z wlasnego doswiadczenia wiem ze jesd troche zabawy z tym,ostatnio tez cos takiego robilem ale na stole tak nie ustawisz,musisz miec w ramie bo ja tez tak na "sucho" ustawilem i bylo super a jak zamontowalem to mi 2 nie chciala wchodzic i trzeba bylo podregulowac..zycze powodzenia,.W samej skrzyni to chyba za bardzo sie niema jak pomylic..tyle tych przelozen ze hoho:)
  7. tak zrobie,skrzynie mialem zalana hipolem strasznie gesty..a teraz jak sie go na palcu rozciagnie to zadki i smierdzi paliwem.narazie jeszcze nie sladam silnika bo zamowilem jeszcze nowy stozek sprzegla ale ma byc na wtorek dopiero:/ ale jak poskladam to napisze czy sie "mu poprawilo:)"mam nadzieje ze tylko to bylo przyczyna.dzieki za podpowiedzi pozdrawiam serdecznie
  8. koledzy chyba znalazlem przyczyne:) walniety uszczelniacz od strony sprzegla.ehh ale tutaj nastepne pytanie sie mi nasowa,jak siaglem sprzeglo to uszczelniacz byl "wywiniety"w droga strone (ta powierzchnia ktora do walu przylega)od czego tak sie moglo stac??wszystko poprawnie bylo zlozone,wal nie ma bicia na boki...ehhh ()jednak moja wina...uszczelniacz nie bul poprawnie zalozony,ja zalozylem go tak jak byl jak silnik rozbieralem a okazuje sie ze powiniem byc zamontowany odwrotnie niz od strony wirnika..mam nadzieje ze to jest przyczyna calych problemow z paliwem..jesli zrobie i dalej nie bedzie paliwa ciagna to bede dalej szukal... dziekuje za podpowiedzi:) pozdrawiam serdecznie
  9. kompresje ma dobra to jest silnik po remoncie,kranik jest drozny,gaznika nie rozkrecalem bo fabrycznie jest wyregulowany ale rozkrece i poogladam dysze moze faktycznie brzes przydkana..ale jak juz odpale po wlaniu paliwa do cylindra do jak by byla przydkana dysza to moglby przerywac,a tytaj ladna praca i elegancko sie na obroty wkreca..cholera juz nie wiem na starym gazniku bylo to samo ,kupilem zastaw naprawczy ale to tez nic nie dalo wiec kupilem nowy gaznik i tez dupa..a moze iglica cos podregujuje? Ps jesli ktos ma jeszcze jakies propozycje to prosze o pomoc dzis sie juz tym nie bedzie zajmowale ale po niedzieli sprawdzilbym wszystkie propozycje:) z gory dziekuje pozdrawiam serdecznie
  10. co do kopcenia przy max obrotach to dozownik podale wiecej oleju w zaleznosci od polozenia manetki gazu badz szczelniacze an wale przepuszczaja juz olej...nie jezdzij na max obrotach to nie bedziesz sie martwil:P
  11. kurcze z ty zaplonem to opuznialem a niekiedy tez zalapie na lewe.. a ten gaznik mam nowy wiec powinno dzialac,a poza tym bez sania to po kilku kopnieciach to paliwo tez powinno sie dostac do cylindra..
  12. witam wszystkich :) mam problem z mz 250 otoz nie dostaje paliwa do cylindra...mam nowy gaznik.(ale na starym tez tak bylo) prosze o pomoc co moze byc tego przyczyna,ze nie zasysa paliwa co cylindra przy kopaniu starterem...odpala tylko jak wleje troszke paliwa do cylindra,wtedy juz chodzi super ale jak zgasze to juz nie odpali, dopiero jak wleje paliwa w cylinder...ehh prosze pilnie o pomoc.. PS;a co moze byc przyczyna ze nie kiedy to jak zapali no na lewe obroty? zaplon mam dobrze ustawiony,proby opuzniania i przyspieszania zaplonu nic nie daja.. prosze o pomoc i z gory dziekuje:) pozdrawiam serdecznie PS2: jak odpalam i zaskoczy tak na poł kopniecia to kopke tak odbija ze az strach ze noge zlamie,,czy to normalne? jak temu zaradzic?
  13. a wyregulowales ten gaznik? bo tak wychodzi ze za malo paliwa dostaje..zycze powodzenia pozdrawiam
  14. najbadziej prawdopodobne to gaznik jak kolega wyzej napisal wyczysc ,wyreguluj ciesz sie jazda:) pozdrawiam
  15. dlaczego piszesz ze sie za najmondrzejszego uwazam?przeciez moje pytania dotyczyly walu i oleju do mieszanki a nie docierania! wyluzuj troche:) pozdrawiam serdecznie temat uwazam za zakonczony..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...