Skocz do zawartości

malpa1

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O malpa1

  • Urodziny 01/01/1960

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle - muzyka hard, blues, metal - wędkarstwo
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha GTS 1000 A
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia malpa1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cześć! Mam taką Yamaszkę od ponad dwóch lat. Faktycznie ładna i niepozorna, lecz jak się podejdzie do niej blisko, a jeszcze usiądzie na niej, no to wtedy... jest potężna! Dobra - konkrety: nic jeszcze się nie zepsuło i z tego co mi wiadomo prędko to nie nastąpi. GeTeSik ma przeleciane już ponad 100 tys km i nic się nie dzieje. Jak go kupowałem to miał maleńki luzik na sworzniu skrętnym przy przednim kole. Ale jak się później dowiedziałem w autoryzowanym serwisie, taki luz powstaje bardzo szybko i dalej już się zatrzymuje. Ten "mój" luz prawdopodobnie zrobił się już po 20-tu tys km. "Prześwietlili", zobaczyli i diagnoza - można śmiało ganiać jeszcze drugą setkę. Powiedzieli, że w czasie istnienia tego serwisu (16 lat) nie mieli żadnego przypadku jakiejkolwiek naprawy tego motorku, poza jakimiś serwisowymi sprawami, czyli wymiany płynów itd. Nie ma co się przejmować cenami części, bo te które się wymienia podczas eksploatacji są dostępne za przyzwoitą kaskę, a te o których wspominałeś...po prostu nie ulegają awariom (chyba, że dzwon). Zawieszenie przednie niweluje shymmy i nie nurkuje podczas hamowania. Bardzo trwałe wszystkie podzespoły (przód też) i chyba niezniszczalny silnik. Wspaniale się prowadzi, wchodzi w zakręty jak po szkle, nic nie wozi, nie ma efektu lisiego ogona, ABS działa do dzisiaj, komputer działa, odpala na dotyk. Nie miałem jeszcze tak bezawaryjnego sprzętu, a miałem ich dosyć dużo. Co tu dużo "gadać"? Swego czasu był to najdroższy, seryjnie produkowany motocykl na świecie z tego względu, iż użyto w nim najlepszych dostępnych ówcześnie materiałów. Jedyne wady jakie zauważyłem to zbyt mały rozstaw lusterek i ciężki dostęp do świec. Trzeba mieć orginalny klucz albo kombinować z dopasowaniem. Nie będę się już rozpisywał bo w sieci jest o nim trochę wiadomości, ale mogę go polecić z czystym sumieniem. Jak będziecie mieli jakieś pytania odnośnie GTS-a to piszcie. P.S. Manuale, katalogi można ściągnąć z sieci. Jak będą potrzebne to podam link. Pozdrawiam - Małpa Cześć! Owszem, stosowany był inny napęd. Pasek. Jest na Allegro taki GTS chyba policyjny bo jednoosobowy (biały) i właśnie z takim napędem (chyba, że sobie sam ktoś wykombinował). Tylko coś mi się nie zgadza data produkcji. Z tego co mi wiadomo to GTS-y były robione tylko do 1999 r (a szkoda) Pozdrawiam - Małpa
  2. Witam! Rzeczywiście sporo tego i musiałeś spędzić "troszkę" czasu przy kompie. CHWAŁA CI ZA TO !!! Ale ja niestety oprócz katalogu części nic nie znalazłem. A chodzi mi o Yamaszkę GTS-a 1000A (oczywiście nie "piję" do Ciebie). Myszkuję w necie już od jakiegoś czasu i owszem znalazłem książkę napraw do GTS-a lecz jakość jej była taka, że ze zdjęć nic nie można było wywnioskować. Po za tym nic ... Oczywiście można kupić ale za 120$. Na szczęście nic nie potrzebuję naprawiać ale jakbyś coś wiedział o takiej literaturze to bardzo proszę - daj znać. Motocykl jest bardzo nietypowy przez co jeździ ich jak na lekarstwo. Można wyjść z tego "cało" i zanabyć coś normalnego lecz GTS mi się bardzo podoba tak,że prędzej czy później zaczną się problemy. Serdecznie pozdrawiam - Darek PS mój mail: [email protected]
  3. Cześć! Fajna ale chyba jest jakiś limit. Kto wie gdzie znaleźć manuala do Yamaszki GTS-a 1000A ? Gdzieś wygrzebałem ale jakość jest tragiczna i w gruncie rzeczy dalej nie mam. Mój mail: [email protected] Pozdrawiam - Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...