Skocz do zawartości

Suchy GSXR

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Suchy GSXR

  • Urodziny 09/19/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń/ Chełmno

Osobiste

  • Motocykl
    R6 RJ05
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5768141
  • Telefon
    609 772 942

Osiągnięcia Suchy GSXR

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ale tam jest jeszcze taka rurka ok 3cm, i jak pływak nie zamknie paliwa to wtedy tamtedy leci paliwo mimo wkręconej sruby, a swoją drogą rzezcywiście jest to też spust
  2. tez mi się tak wydaje ale pytam, żeby się upewnić, jak przekręcam gaźnik to sie z niego leje, wychodzi na to że jest to "górny" przelew, a ten na dole komory pływakowej to chyba "dolny" przelew ;)
  3. Adam M. dzięki za wytłumaczenie łopatologiczne, teraz rozumiem. Wczoraj wymieniłem świecę....na poczatku nie chciał odpalić ( słaby aku) ale jak już odpalił zakopcił i chodził równiutko, bez żadnych rzerw i strzałów, problem wydaje się byc rozwiązany ale nie mogłem sprawdzić czy na rozgrzanym silniku również chodzi równo bo..... zauważyłem plamę benzyny na podłodze! z obawy przed pożarem zgasiłem. Jak się okazało, benzyna przelewała się otworem zaznaczonym na zdjęciu jako nr. 1: https://lh4.googleusercontent.com/-WB5yDmausn8/U32h4D5PWiI/AAAAAAAACGs/cN2YcVnkSRw/w358-h477-no/ga%25C5%25BAnik+d%25C3%25B3%25C5%2582.jpg rozumiem, że jest to otwór przelewu, nie było na nim żadnego wężyka wiec lało się po całym silniku, dziwna sprawa bo wcześniej nigdy nie lało się paliwo, więc wykręciłem tą małą srubkę obok wydawała się byc szczelna wkręciłem z powrotem, zdjąłem dół gaźnika chcąc sprawdzić pływak i iglice (generalnie przejhrzeć) powiem Wam, że komora pływakowa jest zadziwiajaco czysta, żadnego osadu czy syfu ( w przeciwieństwie do GPZ 550, którego miałem okazję ostatnio czyścicć) iglica ładna czarna bez obrączki wydaje się ok, natomiast zauważyłem, że ten bolec, który zabezpiecza pływaki był z jednej strony wysunięty ( możliwe, że zrobiłem to ja obracając gaźnik przy próbie wyjęcia z ramy) w każdym razie bolec ten powinien wchodzić cięzko, a można do śmiało wyciągnąc palcami. Po zdłożeniu wszystkoego do kupy, podłączyłem zbiornik i nie cieknie, jedynie jak poprzekręcam gaźnikiem na boki ( potrząsnę nim konkretnie) to w tym miejscu gdzie leciało zbierze się kropelka i spadnie. Rozumiem, że powinien byc założony wężyk na ten króciec i poprowadzony do ziemi tak? Jak już miałem gaźnik "na zewnątrz" zauważyłem, otwór zaznaczony na zdjęciu jako nr. 2, w srodku jest sruba, czy to może być regulacja składu mieszanki? Dodam,. że dostę przy zamontowanym gaźniku jest do tej sruby tragiczny. Jeszcze jedna sprawa, z drugiej strony gaźnika jest taki króciec niczym nie zabezpieczony https://lh3.googleusercontent.com/-TEIHty1USA4/U32h4AdoHrI/AAAAAAAACGw/iP8uYprvM2g/w358-h477-no/za%25C5%25BAnik+druga+strona.jpg od czego on może być?
  4. świecę wyczyściłem, żeby zobaczyć czy nie ma uszkodzeń poza tym idzie do kosza bo dzisiaj odbieram nową ( denso) zobaczymy czy bedzie lepiej ale dobrze wiedzieć, żeby tego nie robić ;) filtr obstawiałbym na chińszczyznę bo tego pewnie 90% w PL jest, rzezczywiście jest brudny, wymyje i naoliwię, zastanawiam sie nad założeniem na niego jakiejś obudowy ( stożka) tak, zeby od strony koła szparammi nie dostawało się błoto/woda, ewentualnie nałożuyć gąbkę, powród do oryginalnego air boxa nie wchodzi w gre bo nie ma miejsca :banghead: ktos przerobił na SM i nie myślał o terenie. Regulacji poszukam ale nie wiem czy bede ja ruszał, rozumiem, że skład mieszanki ustawia się juz na rozgrzanym silniku? " Widze ze nie widze rowniez sruby regulacji wolnych obrotow, ktora ktos sprytnie wykrecil z jarzma plytki poruszajacej przepustnica :). Tak ze wolne wisza ci na lince gazu co nie jest pozadanym rozwiazaniem. " mógłbyś jaśniej :dry: co gdzie wkręcic, żeby było jak powinno?
  5. https://lh5.googleusercontent.com/-RpdX8UpdEN8/U3tYVpa5pKI/AAAAAAAACFA/DAXo3xUtyfI/w346-h260/ga%C5%BAnik+klr.jpg też tak myślę, że to od podciśnienia ale wole się upewnić ;) w baku jest tylko jedno wyjście. a gdzie w takim razie jest regulacja składu mieszanki? Ktos sie orientuje na ile obrotów ustawić?
  6. ok, dzięki, widac, że świeca jest okopcona, możliwe, że jest za bogata mieszanka, w pierwszej kolejności zmienie świecę, NGK są złe? A co z tym gaźnikiem gdzie jest regulacja składu mieszanki? Czy możliwe, że nie przepala wszystkiego i strzela w tłumik? no i do c zego ten zaślepiony króciec?
  7. porcelanka czarna sucha, po oczysczeniu szczotka drucianą szarożółta na jaką świece wymienić? Denso (taka jak jest) czy NGK DPR8EA-9 ?
  8. nie miałem czasu sprawdzic przewodów, gaźnik zostawie na później, zdążyłem tylko wyjąć świecę, nie wyglada zachęcająco: https://lh6.googleusercontent.com/-FSpC7s8Beeg/U3pkhCBQMCI/AAAAAAAACDM/URyAbyNOiLY/w358-h477-no/20140519_204618.jpg przerwa ledwie widoczna https://lh5.googleusercontent.com/-wgwcFZb57VQ/U3pkdCywiqI/AAAAAAAACDE/IkbTP7QTCBQ/w636-h477-no/20140519_204418.jpg iskra słaba, fioletowo-żółta i generalnie "lata na boki" tu filmik jak iskrzy: (troche słaba jakość) https://plus.google.com/u/0/photos/107779378492741580466/albums/6015230510084590081#photos/107779378492741580466/albums/6015230510084590081/6015230513264623874?pid=6015230513264623874&oid=107779378492741580466 korzystając z tematu chciałbym się dowiedzieć do czego jest ten mały czarny wężyk przy gaźniku zaślepiony śrubą imbusową? (ten grubszy i dłuzszy obok to zasilanie paliwa) https://lh3.googleusercontent.com/-InBIFawkrHo/U3ps5sYYuGI/AAAAAAAACDs/qToyUGw3PHo/w636-h477-no/20140519_204942.jpg
  9. dzisiaj wieczorem będę go rozbierał to sprawdzę lub wrzucę zdjęcie
  10. Witam, od niedawna jestem posiadaczem takiej wydumki, Supermoto na bazie Yamaha TTR 600 z silnikiem KLR 600 (rozrusznik), ktos miał taki pomysł i dość sprawnie mu to wyszło, moto użytkowałem głownie na ulicach, przejechałem może z 400 km. W ten weekend wybrałem sie w lekki teren, i teraz problem z przerywaniem, tak jakby ktoś na chwile odłączał prąd, głownie przy równych obrotach, przy dodaniu gazu moto wkręca się ładnie. Podczas przejażdzki napotkał nas deszcz ( jeżdziłem z kumplem) i dobre pół godziny stał na deszczu. Mimo tego odpalał normalnie, przejechałem jeszcze z 50km odstawiłem, i teraz chodzi nierówno, silnik cały suchy. Od czego zacząć? Świeca? Gaźnik? Warto kupić irydowa świecę? Druga sprawa to strzelanie w tłumik, pomaijając ww. usterkę, podczas jazdy gdy silnik schodzi z obrotów za każdym razem strzela w tłumik czy to normalne? Tłumik jest przerabiany i wyjątkowo głośny a co za tym idzie przy strzałach przyprawia starsze panie o zawał podczas jazdy po mieście. Kolega ma KLX-a 650 i u niego tez strzela ale nie zawsze. ...i jeszcze jedno, na gaźnik założony jest stożkowy filtr powietrza, nie wiem na cholerę, który moim zdaniem może zasysać nie doi końca czyste powietrze, tym bardziej w terenie lub deszczu, jaki filtr byście polecili? Z góry będe wdzięczny za wszelkie porady. Pozdrawiam
  11. ok, czyli juz wszystko wiem, zaworki do wymiany, z kranika leci we wszystkich pozycjach wiec jest do wywalenia, podcisnienie zaślepiam, a jako, że bedzie to wydumka z innym bakiem bedzie tylko opcja ON/OFF dziekuje wszystkim za odpowiedzi jesli bede miał jeszcze jakieś pytania, pozwolę sobie je zadć ;) Pozdrawiam
  12. sprawdziłem kranik i rzeczywiście jest tam zaworek, który jest uszkodzony, paliwo leci cały czas. ( uszczelka przepuszcza ), co do podcisnienia, znalazłem w manualu od zr 550 gażniki prawie identyvczne co w GPZ 500, maja zaślepione 3 z 4 króćców, tylko przy jednym jest wężyk, który prowadzi do baku ( i zapewne otwiera paliwo) najprawdopodobniej zaślepie tak samo albo nawet wszystkie, do czasu naprawy kranika, skoro paliwo i tak leci to nie są potrzebne musze tylko pamietać o zamykaniu kranika ;)
  13. z kranika wychodzą dwa króćce i wyglada na to, ze jeden to zasilajacy a drugi w takim razie chyba do tego podciśnienia na jakiej zasadzie to działa? jeśli nie bedzie podłączony ten drugi przwód to nie bedzie działać poprawnie? co do manuala to w sieci ciężko znaleźć do GPZ 550 z 1988, jest dużo do modeli z lat 1979-1985 ale tam sa zupełnie inne gaźniki ( bez podciśnienia ) natomiast w modelu Kawasaki ZR 550 zephyr 1990-1997 gażniki sa bardzo podobne
  14. w takim razie wymienię wszystkie na zapas, chociaż to nieoczekiwany wydatek ;/ byłbym wdzięczny za resztę odpowiedzi :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...