Skocz do zawartości

greko

Forumowicze
  • Postów

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O greko

  • Urodziny 05/22/1968

Osobiste

  • Motocykl
    GTR 1400, GS 1150
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    nenagh

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia greko

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. To juz pewnie i tak za pozno tu jest link odnosnie tarcz http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Galfer-Brak...tsQ5fAccessorie Ciekawe jak dotarles na Chorwacje , ja mam 25 tkm i te drugie tarcze narazie sa ok ,ale jak tylko szlag je trafi to zaraz kupie te akcesoryjne,swoja droga nie moge zrozumiec polityki Kawasaki i podejscie do tematu....wymiana na takie same nic nie daje , no ale trudno Powodzenia hej
  2. Hej , jeszcze mam BT021 ,ale mam juz zrobione na nich 14tkm i nie bawem musze zmienic. Pirelli wypuscilo nowe opony do ciezkich jak nasze motocykle sa to Pirelli Angel ST i ostro mysle nad nimi ,pojawily sie juz tez Dunlop chyba Smart Road,dedykowane tez do naszych bikow ,wiec zaczyna byc w czym wybierac. Znajomy ma MPR2 i narzeka ze przy 160km/h zaczyna mu motek wezykowac,ale ja mysle ,ze to wina kufrow ...nie wiem ,on mowi ze na Bt 021 nie mial takich problemow i jak tylko te mu sie skoncza to wraca do 021 znowu.... Moja opinia o Bt 021 jest taka ,ze w cieplych klimatach opona nagrzewa sie wystarczajaco do uzyskania super przyczepnosci i nie mozna jej nic zarzucic,bo opone zamyka sie w zakretach bez problemow,natomiast jesli jest chlodno i deszczowo uwazam ,ze nie jest dobra i trzeba jezdzic mniej entuzjastycznie. W lipcu bede chyba w Gdansku ,wiec mozemy sie spotkac gdzies w Oliwie :buttrock: Szukam innej gumy dlatego ,ze mieszkam w Irlandi i tutaj pogoda jest tragiczna,natomiast w polsce chyba bym zostal przy Bt 021 ,bo w cieple sa naprawde super a i zywotnosc maja dluga wystarczajaco, ja szukam czegos co bedzie sie szybko nagrzewalo i bedzie lepsze na deszczowa pogode ,cena tez jest wazna ,ale akurat z wyzej wymienionych Bridgestony sa najtansze . Pozdrawiam Grzesiek.
  3. Ja nie mam problemow jak narazie ,wszystko ok. Jednak jak by sie cos dzialo to chyba kupie tarcze akcesoryjne i problem bedzie rozwiazany ,ale moze nie bedzie trzeba :rolleyes: .
  4. To prawda tarcze hamulcowe to jest problem chyba wszystkich GTRow, ja mam swoje tez wymienione {na gwarancji} i polke pod top box rowniez docialem z nierdzewki,bo wymienili mi na takie samo dziadstwo jak to pierwsze,a top box odpadl mi przy 120 km/h a za mna bylo z 20 tu bikerow...nic sie na szczescie nie stalo ,ale mowie Wam co za hanba....wstyd jakich malo ,ale teraz jest ok. Mam przejechane ponad 20 tys , i jest to naprawde spoko motocykl,zobaczymy jak bedzie sie sprawowal dalej ....musze tez pomyslec nad nowym wydechem ,ten wyglada jak komin ,pozdrawiam Gtr owcow ...a jeszcze jedno ,czy ktos uzywal w tym motku opon Michelin Pilot Road 2 ? wlasnie konczy mi sie drugi zestaw BT021 i zastanawiam sie na zmiana na cos innego...mysle rowniez o Diabllo Rosso ...ciekaw jestem Waszych opini
  5. hej Mods ,jaki Masz juz przebieg ? ja zrobilem juz 20 tkm i wszystko dziala bez zarzutu (po za tarczami hamulcowymi ktore mam juz wymienione} ,pozdrawiam
  6. przy tej pojemnosci spalanie jest niezle, w trasie przy 140km/h spali ok 6-6,5l ...mam na mysli moto objuczone i zaladowane,jesli by sie jechalo do 100km/h bedzie to 5l , natomiast jadac 160-180 bedzie to ok8l, generalnie jezdzac w cyklu mieszanym srednie spalanie wynosi ok 6do 6,5l,...komp pokazuje bardzo dokladnie zuzycie i pokrywa sie ono z "recznym" przeliczaniem,pozdrawiam
  7. to prawda ,w moim Dafie predkosciomierz pokazuje predkosc identyczna jak GPS ..natomiast juz w osobowym aucie predkosc licznikowa jest wyzsza i w motku rowniez jakies 5km/h
  8. ja nie rozumiem :icon_rolleyes: ,o co ci chodzi z tym ASO ? oczywiscie ,ze powinienes tam jechac i tam wlasnie zrobic pierwszy {najwazniejszy} przeglad w czasie, jaki jest przewidziany w ksiazce gwarancyjnej ...i nie ma specjalnie tu jakiegos tlumaczenia ..wszystko jest jasne ...pewnie ze drogo,ale to sa przyjemnosci posiadania nowego motocykla... :banghead: ....byc moze gdzies przeczytales o zakupie motocykla nowego,ale w nieautoryzowanej sieci i tam rzadza sie innymy zasadami ...czyli jak sobie zrobisz to tak masz ...i takie firmy zwykle nie obliguja cie do wykonania uslugi w ASO ale w swoich warsztatach ,gdzie cennik jest bardziej przyjazny...,ale w momencie usterki firmy te bardzo niechetnie i ospale zajmuja sie ich usunieciem co czesto trwa w nieskonczonosc, a gwarancja czesto jest tylko na 12 miesiecy a w autoryzowanych punktach dostajesz ja na 2 lub 3 lata .
  9. taaaak dopoki doputy sie nie popsuja :biggrin: ...tak jak koledzy powiedzieli ..w razie czego masz gwarancje, motek na lawete lub na pake i tyle...nie ma innej rady...wyobraz sobie ze jestes za granica ...i awaria .. :icon_eek: asistance lub musisz jakos dostarczyc motek do serwisu...ale to tyczy sie wszystkich marek...grunt to byc czlowiekiem wielkiej wiary :buttrock: ...motki az tak sie czesto nie psuja..zwlaszcza nowe,pozdrawiam
  10. oczywiscie ,ze "umiejetne poslugiwanie sie motocyklem i obsluga" to podstawa i o tym nie ma co mowic ,awarie jednak moga sie zdarzyc i raczej bardziej sklonny jestem uwazac ,ze faktycznie trafienie na wlasciwy egzemplarz ma chyba najwieksze znaczenie , dla przykladu mialem Rockstera w ktorym po 10000km zaczela sie "pocic" przekladnia glowna , a w Gs ktory mam obecnie mam juz prawie 40000 i przekladnia jest sucha ,a serwisuje i uzytkuje motocykle tak samo, a moze nawet Gs ma ciezsze zycie ,wiec cos w tym musi byc , ale generalnie BMW produkuje calkiem dobre motocykle i jakosc jest dobrym poziomie ,pozdrawiam
  11. oczywiscie ,z Africa ma 21" , ...chcialem byc lagodny dla Lepi ha ha
  12. [To mnie zażyłes. 18'' to jak najbardziej typowy rozmiar dla enduro! Każdy inny jest "dziwny". Nie wiem skad Ci sie to wzielo ... wszystkie Gs-y nie maja 18"calowych kol ..1200,1150, F800...a przeciez to enduro prawda ? Varadero,Transalp nie maja rowniez ,tylko Africa ma 18"ale to tylko na przodzie ...wiec zastanawiam sie co w koncu jest dziwne..... :icon_rolleyes: , pozdrawiam
  13. "Każdy motor olej zużywa i zużywać musi - taka ponoć natura. Dlatego dziwią mnie wypowiedzi ludzi, którzy mowią, że im "ani kropelki" - nie spotkałem się z żadnym mechanikiem, który by powiedział, że motor może nie brać. " Wiecej wiary w ludzi :icon_biggrin: , mam kawe i wymiana oleju co 12000km - nie dolewam NIC pomiedzy serwisami , pisze to nie po to by sie wymadrzac ,ale by przedstawic Ci fakty ,natomiast boxer w BMW bral duzo kiedy mial maly przebieg natomiast uspokoil sie po 20000 ale ciagle trzeba mu dolewac,pozdrawiam
  14. no prosze ,o tym nie pomyslalem a przeciez to jakze wazny aspekt sprawy :icon_biggrin: , dlatego mamy trojdrozne katalizatory i wydechy jak kominy Titanica
  15. Rafal co to za historie z tym nagrzewaniem silnika ? czy mowiac zielonych masz na mysli kawasaki czy w ogole zielonych ludzi i nie mam tu na mysli ufoludkow :biggrin: ,w instrukcji mojej kawy ,wyraznie pisze by przed jazda rozgrzac silnik na wolnych obrotach do zapalenia sie pierwszego klocka na wyswietlaczu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...