Skocz do zawartości

Kriss Karwacki

Forumowicze
  • Postów

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kriss Karwacki

  • Urodziny 01/17/1980

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki gsx1100f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.xjc.pl - troche nie o motorach ale co tam :)

Osiągnięcia Kriss Karwacki

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Ha! no wlasnie zobaczylem ze ostatniego posta zamiesicilem 2 lata temu :clap: zaraz klepne Ci na priva cos :) sprzet konkret szkoda ze nie ma 1800ccm a wlasnie... a gdzie dane techniczne... ja tam sie nie znam ale na panheada wyglada :clap: 1200? A co do zwiniecia... sluchaj... jak ktos w tym kraju potrafi ukrasc wynalazek typu moto guzzi to Harego tym bardziej... wiesz... magia marki hahahaaa!!!!
  2. czesc Renata... :) bez poduszki powietrznej nie biore :clap: ladny zgrabny stylowy... i ciagle stalbym przed knajpa patrzac zeby mi go nie zwineli - hahaha pozdro
  3. MOntuja seryjjnie.... przyjamniej do malucha dawno temu przeszczepialismy takie pantenty wytargane ze Sciery Cosworth - NASA mialy napis :D Takie same - a moze lepsze efekty uzyska sie przykladajac uwage do przeplywu i odplywu w silniku - czyli usprawnianie. Kiedys byly tubinki kowalskiego teraz sa Magnetyzery - ale tak na prawde to blizej temu do placebo niz panaceum
  4. Ja bym zrobil tak - kable kontrola - najpierw Prund zmierzyl gdzie jest jaki - jak poszukasz na forum znajdziesz dokladnie ile powinno byc :buttrock: Na zacisku - bodajze on jest 61 no i na akumulatorze Jak gasnie ponizej 1500 obrotow to moze byc pradnica rzeczywiscie, ale moze byc tez regulator i akumulator. Pradnica ma opinie niezniszczalej - ale jednak ;) moja padla ;) Akumulator jak sprawdzisz to tez nigdy nie zaszkodzi - czasami sa zlosliwe i jak leciwe dostaja kota przy spieciach
  5. Trzeba byc nie normalnym zeby sprawdzac takie rzeczy na stronkach Czeskej Posty ;) Ok ale to jest tylko orientacyjnie z tego co wyczytalem w cenniku czeskiej poczty priorytet oko 40 zlotych - podobno samolotem leci :buttrock: a zwykle to cos kolo 30 zlotych z Czech - ale jest jedno zajebiste ale... Czechy to tak na prawde czeski film wiec i tak napisze do nich. Za ile oni to do Polski z ubezpieczeniem wysla :buttrock: Jak z platnosciami i tak dalej ;) Ubezpieczona przesylka to nikt nie wie ile idzie hehe i ile kosztuje wiec ja podraze temat bo i tak mialem drazyc :buttrock: wiec czekaj na dalsze newsy pozdr
  6. Napisze do nich... znaczy sie siostra napisze bo filologie slowianska profil czesky studiuje ;) Jak dostane odpowiedz to podesle posta. Tak przy okazji to Czesi w ogole maja dobre ceny na ciuchy i kaski ;) pozdr
  7. Najtanszy w mojej okolicy - czyli w Czechach stoi w necie za 5800 koron czeskich co na dzis [przelicznik 0.1383 - na interia buissnes] daje 800 polskich najdrozszy 830 zlotych zalaczam linke http://www.bikerscrown.cz/shop/index.php?c...3d&filter_id=10 tyle ze ja z Wroclawia mam rzut beretem a wy ze Szczecina kawalek - ale moze trzeba napisac jak z wysylka ;) pozdrowienia !!
  8. Sprzedawaj!!! Sprzedawaj!!! i sie w ogole nie zastanawiaj!! Matka Teresa jestes? Mozesz strzelic gadke umoralniajaca ze tutaj w najlepszym wypadku pojdzie do piasku. Ale obawiam sie ze koles wie lepiej. Nie ma reguly wieku - idiotow drogowych dozywajacych 30 tez jeszcze paru jest. Jak ma sie rozbic to sie rozbije a jak opatrznosc nad nim czuwa to niech jedzie. Sponsorowi tylko zapowiedz za kask to jest 1500zl a ciuchy dodatkowo 2000 i niech mlodziez jezdzi. A mlodziezy ze tytul "mistrza prostej" to wioska. I tyle. Mnie na poczatku moj chrzestny zafundowal wizyte w klinice ortopedii o pokazal tych ktorzy wiedzieli za duzo... Moze dlatego dzis zyje... Bo jezdzic mozna wszystkim tylko na wybaczcie kolezanki -> bo na "dupolapa" to ZXR sie nie nadaje bo dziewczyny marudza ze niewygodnie - wiem z doswiadczenia :twisted: Gadka umoralniajaca w stylu Wujka Dobra Rada to dla twojego sumienia tylko... Sprzedawaj!!!
  9. heheh taaa wszystko te pomysly ;) Oka ja czekam w kazdym razie na dalszy ciag pozdro! KRISS
  10. -> pompka -> no obnizenie to raczej zabieg stylistyczny - moze rzeczywiscie lepiej blotniki poobnizac Przy takich przerobkach tlumiki i podnozki beda w innych miejscach wiec tym raczej trzec tymi nie powinien ale temat jest raczej otwarty. W tym przypadku chodzi raczej o obnizanie lini niz o fizyczne posadzenie sprzeta. ->Adam -> chcialbym - o ile to mozliwe zmienic kat wyprzedzenia na 61 - 62 stopnie wtedy seryny przod bedzie za dlugi. Szczerze mowiac Upside down to wybryk bardziej stylistyczny niz rzeczywiscie potrzeba, jezeli w ogole daloby sie dobrac takiego Upsida to raczej tak ale jak nie to oczywiscie dawcy poszuka sie gdzie indziej ;) Radiale niskoprofilowe juz powinny dac rade a kola to najchetniej od przecinaka wyciagniete - przod 120 tyl 180- 190 i to najlepiej z hamulcami zawieszka i kolami od jednego sprzeta... Moim zdaniem... przeszczep - rozsadny - czesci od przecinakow jest tanszym rozwiazaniem niz aftermarket nowy. Co jest skuteczniejsze - nie wiem. Styl technocruisera podoba mi sie bardzo. CRUISERA :?::?::?::?: Ale podejrzewam ze dla zwolennikow tradycyjnej lini aftermarket bedzie lepszy. KRISS p.s. Magna sie nie nadaje na taki project bo jest 4 garowka ;) jednak troche inaczej. Chociaz niewatpliwie hamulce zawieszenia i kola lepsze przydalyby sie jej ;)
  11. CHolera! poprawilem - ja nie wiem o czym ja myslalem - napewno nie o jednostkach Siwy racja 1km - 735W 1bhp - 746W jeszcze zrodelko... http://www.engineeringtoolbox.com/34_472.html pozdrawiam! KRISS p.s. Siwy! a bedzie ciag dalszy o doladowaniu silnikow na surowa.cc.pl ?
  12. PS - Pferde Staeke - koniki mechaniczne - identyczne jak u nas ;) zreszta hehe wazniejsze niz 70km, jest ze ma 125Nm na kolku i to juz musi byc frajda ;) pomylio Ci sie Krasnal z BHP British Horse Power - ich sa troszke slabsze 1KW= 1.34BHP a kontynentalne 1KW = 1.36KM ale to i tak mala roznica Bede temat drazyl. Argumenty jak najbardziej przekonujace. Remont co sezon? O nie mam juz dosyc grzebaina! Mechanika opanowana w stopiniu zadowowalajacym mnie. Wole jezdzic 125Nm na kolku to dobry argument - moja z1000 ma 80 i tak mozna sie wystraszyc ;) Co do rasowania - to nie V-max jest tutaj najwazniejszy tylko moment jak w ciezarowce ;) Pozdrawiam! KRISS
  13. swiete slowa - ale walek zawsze gdzies sie tam pojawia stad moje pytanie ;) Silnik mnie interesuje 80 - 90 konikow mechanicznych, dolny duzy moment obrotowy przy spalaniu w sensownych granicach - sensowne granice to mniej niz 8 litrow w rekracyjnej trasie. ;) tyle to ja bym chcial. Jak sa akcesoria tuningowe to spoko! Mysle ze na zime uda mi sie poszukac vs 1400 bez przodu i zaczac kombinowanie. A powiedz czy to prawda ze Intruzy sa malo awaryjne? no i w jakim stopniu staja sie podatniejsze na awarie po tuningowaniu. Soliny sprzet odporny za mlotko terapie serwisowa czy raczej uwazac trzeba do kogo sie oddaje? Zdjecia na forum! Jasne! Wrzucaj! pozdrawiam KRISS
  14. Czesc! SUper! Gaziory i wydech, a tloki i walki rozrzadu ostrzejesze do Intruza bywaja? Masz moze jakies namiary na sposoby przerabiania, czyli co i jak? Temat wykreconego vs1400 ostatnio bardzo mnie interesuje ;) Wiecej wiecej wiecej!! Pozdrawiam!! KRISS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...