Skocz do zawartości

marcin233

Forumowicze
  • Postów

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marcin233

  • Urodziny 03/23/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    piłka nożna (gram), moto, itd
  • Skąd
    KROSNO

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR 1000 K3 2003R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5916544
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia marcin233

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Akurat taką wartość uzyskałem łącząc oporniki a dlatego taką bo w serwisówce pisze ze taka wartość powinna być na TOS (TipOver sensor) czyli na czujniku przechyłu a u mnie jest po pomiarach okoo 5 czyli zakłądam że czujnik jest zepsuty i chciałem jakos go ominąć. Bezpieczniki ok nic napewno się nie rozerwało ani nie rozłączyło bo przód w moto jest cały(oczywiscie wszystko sprawdziłem) zegary startuja normalnei działają wszystkie swiatła tzn kierunki stop długie krótkie, klakson. Może w zły sposób próbowałem ominąć ten czujnik TOS. Ponieważ czytałem że w taki właśnie sposób się objawia jego uszkodzenie tzn wyłancza zapłon ,wtryski i pompe paliwa. biore miernik i idę jeszcze szukać. Póki co dzięki za rady :) . Pozdrawiam:)
  2. Witam Jak w temacie. PO glebie( popełniłem błąd i dąłem sie przewieść komuś swoim motorem :( )moto niechce odpalić. Kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Nie załancza się na pewno pompa paliwa. Doszedłem że może to czujnik przechyłu. Po sprawdzeniu okazał się uszkodzony więc z rezystorów zrobiłem wartość 19,3 kOhm i zmostkowałem. Ale to w rzaden sposób nie pomogło napięcie na czujniku też jest oki. Sprawdzę jeszcze pompę paliwa. Zastanawia mnie natomiast fakt iż po zwarciu dwóch pinów w kostce serwisowej komp nic nie wyświetla nie przełancza się w tryb serwisowy i nic nie wyświetla wcześniej działało poprawnie jak sprawdzałem tzn przed glebą. Może komputer jest uszkodzony?? Doznał dość mocnego szoku ponieważ tylnie koło uderzyło w drzewo i moto gwałtownie wytraciło prędkość.
  3. Wcale tak nie twierdze. Sam chcę to wsadzić tak jak było. I podkreślam jeszcze raz że to tylko moje gdybanie może w ogóle ide nie w tym kierunku z domysłami. Chętnie tak naprawdę się dowiem co dokladnie to daje:) Pozdrawiam
  4. STVA składa się z przepustnicy i silnika który nią kręći i ten silnik się zepsuł a co za tym idzie to się kręcić nie będzie. Szukał będę gdzieś na allegro może mi ktoś sprzeda sam silnik i było by ok:) A co do spatku mocy to raczej w dolnych zakresach obrotów bo jak odkrecasz manetke to stva otwiera przepustnicę czyli tak jak by jej nie było:) A co do spalania to raczej się nie zmieni ponieważ wtryski wstrzykują określoną dawkę paliwa podawaną przez komputer.
  5. No i wszystko jasne. Po zdjęciu baku i airboxa okazało się, że kostka od stva jest w ogóle nie podłączona a przepustnice zemontowane. Czyli tak jak by były cały czas otware. Zostało tak zrobione ponieważ silniczek od stva jest uszkodzony. Moje pytanie to takie co daje takie rozwiązanie i jakie negatywne skutki może nieść z sobą. Wydaje mi się że może mieć związek ze spalaniem ale to tylko moje przypuszczenia. Pozdrawiam
  6. Witam:) Jak w temacie zidentyfikowałem u siebie te dwa błędy. Pierwszy c28 to Secondary throttle valve actuator (STVA) Drugi c29 to Secondary throttle position sensor (STPS) Wiem że jest to związane z jakimś zaworem i czujnikiem przepustnicy. Moje pytanie czy jest to szkodliwe dla motocykla i jak "leczyć" poniewaz moto odpala bez problemu i na ruchy manetka reaguje poprawnie:) Pozdrawiam Marcin
  7. Dokładnie musisz poćwiczyć zmianę biegów. W twoim motocyklu nie ma reduktora dlatego zmian biegów wymaga więcej precyzji niż w samochodzie:) POZDRAWIAM
  8. Znalazłem taki artykuł świecach zapłonowych może ci się przyda przy doborze świec. ARYKUŁ TUTAJ
  9. No sprzęgło ogólnie było słychać ale tak jak w ten sposób że jak by drgała tam jakaś śrubka dopiero od końca tego sezonu. Jeśli chodzi o prace sprzęgła to nie mam zastrzeżeń.
  10. Też tak myślałem ale tak jak mówie problem znika gdy wcisne sprzęgło i odgłos ewidentnie dobiega jak by z komory sprzęgła. Ale dziekuję za rade pewnie jeszcze zainwestuje w ten napinacz żeby mieś ten element z głowy::) Mam założony mechaniczny napinacz :)
  11. Witam W CBR robie posezonowy przegląd:)_ poregulowałem zawory i gażniki, zmieniłem napinacz i łańcuszek rozrządu. Wszytko jest oki:) Tylo jescze mam zamiar zabrać się za sprzęgło ponieważ pod koniec sezonu już zaczęlo dziwnie pracować tzn. Jak wkręce moto na obroty tak koło 8 tys to jak spadaj to tak jak by tam drgała jakaś lużna śrubka, taki zgrzytliwy dźwięk.Problem znika jak zrobie przygazówke na sprzęgle. Będę to rozbierał ale może macie jakieś sugestie :) pozdro 4all i dzięki za pomoc
  12. WITAM potrzebuje jak w temacie manuala do hondy cr250 z 2003r najlepiej jak by był to po angielsku. Szukałem na necie ale cos strasznie ciężko to znaleźć. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  13. marcin233

    lagi

    Witam potrzebuje rury amortyzatorów do cbr f3 z 1995 roku. Moze ma ktoś na zbyciu oczywiście proste:):) pozdrawiam:)
  14. witam Jak w temacie potrzebuję prawe wypełnienie czachy do f3 Pozdrawiam
  15. Żeby moto równo chodziło na wolnych obrotahc pozatym nie robiłem od kiedyje mam i nie weim kiedy było ostatnio zrobione. toowdie dzieki za info sprawdze przed ewentualna regulacją świece i zobacze jak schodiz z wolnych obrotów. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...