Skocz do zawartości

Dżawa50

Forumowicze
  • Postów

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków N-H

Osiągnięcia Dżawa50

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Witam Zakupiłem Owiewke, i niby wiem jak zamontować, ale chciałbym się jeszcze dokształcić :P Więc prosiłbym o porady na temat co i jak ?!
  2. Heh... ja też coś dodam bo mam charta i też prócz zatkanego gaźnika nic do roboty nie miałem. 1. Co do niezawodności niemieckich rzeczy patrz Siemens i na telefony.. Lubią się psuć, a pzrecież niemiecki.. podobnie jak Trabantunie i Robury :P 2. Również interesuje mnie w którym roku charta okrzyknięto bublem, bo jakoś mam skany motoru i jednak go zachwalają ?! Baaa mówią że stoi minimum na równi z simsonem.. A co do ogarów to porównanie charta z ogarem byloby ośmieszeniem :crossy: 3. Tuning ?! jaki tuning ?! chcesz poszaleć kup motor, ścigacz, co kolwiek. po co katowac motorower ?! 4. Co do prędkosci Charta.. Nie wiem jak w niemczech ale w polsce nie można było przekraczać 50 km/h, romet i dezamet również żucali się o to bo gdyby chart mógł jechac szybciej znacznie spadłoby zużycie paliwa. ale Prawo jest prawo. I wedle polskiego prawa tak musiało być.. bo z silnika jakby chcieli duzo by jeszcze wycisneli 5. A Co do porównania Charta z Simsonem Charta produkowali 6 lat simsona w h*j więcej.. Najlepszym porównaniem byłoby charta z poczatku produkcji i simsona z początku. Chart był za mało produkowany aby mogli go porobić w kilku wersjach.. i żeby mogli w nim wprowadzić jakieś unowocześnienia.. Tyle... Każdy bierze co woli.. Ale wydaje mi się że mało osób wie co to Chart, a skojarzenie z nazwą Romet oraz poprzednimi pokracznymi tworami nie jest adekwantne akurat w tym wypadku.. Co do ceny. cena to kwestia renomy.. Romet nie miał renomy, ale Chart jest jednak wyjątkiem, lecz 6 lat nie jest w stanie odbudować zaufania do firmy.. Niestety... tyle pozdrawiam
  3. możliwe ze dostaje ci się lewe powietrze do gaźnika, poprzez gumowy króciec który nie jest szczelny..
  4. ja niestety mam tylko samo foto moto, bez żadnych wyczynów... http://www.bikepics.com/members/dzawa50/ o to wszystkie moto jakie posiadałem i posiadam (tylko jawka w częściach jest puki co..;)))
  5. cylinder do charta 150 zł a głowica..40 zł
  6. kur.a z tego co tu pisze Jawka/Ogar to prawie simson.. i nie powinienem sie mylić twierdząc ze moc tych silników jest do siebie bardzo podobna.. Po.2 Nie pie**ol że seryjny ogara jest w stanie wyprzedzić baaa....co ja mówię jest w stanie osiągnąć prędkość 70 km/h... (rozumiem ze twój byl po tuningu). Więc w takim razie po co nam dajesz dane z hamowni jawki... (żeczą normalną jest że moto na hamowni ma duzo lepsze wyniki.. Po 1. Większa prędkosć maksymalna.Po2. Zadnych obciążeń, wiatrów, itp idt..) . A i doszły mnie słuchy że w czechsłowacji.. były jawki ale miały większą pojemność.. przypuśćmy ze to prawda.. i jakby miały pojemność 80 cmm3 to ja sie nie dziwie ze osiągają większe osiagi.. po drugie seryjne jawki nie mogły osiagac.. 70 na godzine.. co z tego że zwiększymy otwór w laczniku gaxnika z cylindrem, albo utniemy kolanko. owszem te zmiany cos dają... ale sa to minimalne różnice.. ale nie takie aby osiągnąć 70.. Jeżeli ty wdupcyłes do swojego wypełniacze do wału, Splanowaną głowice, Cylinder 60..itp.. no to wiesz .. 65 był w stanie osiągnać ... a ty jeszcze mówisz ze w 2 osoby 70.. No litosci chłopie..
  7. heh.. czyli wychodziło by na to ze ogar ma silniejszy silnik od charta, i minimalnie słabszy od simsona.. A to dziwne bo ja swoim chartem wyprzedzałem ogara kumpla... (gosc miał chyba silnik jawowsk(tzn na 100% miał jawowki ale chyba przekłade z jawki)i, 3 pierścienie, odbllokowany gaźnik (króciec).. itp. A w moim charcie jest kompletnie zero tuningu.. (zero)...i co 65.. ide spokojnie.. nie chce go tuningować, bo mi starczy... a jak bede chciał jeździc szybciej kupie sobie za rok Mz..Co do simsona 80 km/h hmm trochę dużo ale skoro wszyscy tak mówią.. to powiedzmy że wierze.. ale nie ma hu*a zeby ogar w 2 osoby jechał 70 km/h.. heh i jeszcxze moc 3,5..
  8. mam pytanie.. a mianowice czym się się różnią (jeżeli w ogóle się różnią...) Głowice do Mz 250 a do Mz 251.. Tak samo króciec idący z gaźnika do cylindra.. czy sa jakieś różnice..???? po czym to poznać.
  9. no to teraz żeś pa pier**lnoł..... 70 km/h w 2 osoby... ty chyba masz jakoś nierówno pod sufitem.. 70 dych to simson wyciąga (chyba) ale w jedną osobe, a ty mówisz ze ogarem w DWIE OSOBY... hmm.... czyżby kolejna bujna fantazja al'a bols2. :banghead: bo jak na razie wygląda na to ze tak..
  10. heh. wiem. ale nie mogłem znaleść właściwego.. ????.. Więc za problemy przepraszam..
  11. Heh.. Mam do opylenia części do Mz w miare dobrym stanie... Tzn.. Głowica... Stan oceniam na Bdb. Żadnych wyłamanych żeber, ogólnie wypadało by ja wyczyscić.. Bo jest troche usmolona..ale naprawdę warto... - Łącznik pomiędzy gaźnikiem a cylindrem tak samo to Mz 251.. Stan Bdb... (foto) -Dekiel od strony Sprzęgła.. no tutaj już stan jest troszkie gorszy... Ale wydaje mi się że i tak warto.. Nie wiem pol ile chcodzą te części.. ale wydaje mi się że jak dostane jakąś konkretną oferte mozn będzie pogadać.. Mam również 2 Głowice (lewa prawa) do Cz 350 lub Jawy Stan obydwóch b.db. żadnych ułamanych żeber..(jhedyny mankament to że w jednej nie ma gumowej wkładki.. również do jawy obudowa.. od strony kopnika... stan bdb.. Kontakt ze mną... na prv na forum lub e-mile dż[email protected].. ale wolałbym na gg. 4413458..
  12. wydaje mi się że jednak jest to niemożliwe.. pamiętam ze swego czasu kumpel miał fakture zakupu (czy paragon) zakupu motorynki. i z tego co tam pisało wychodziło że nowa bzyna kosztowała coś koło 1200 zł (na dziś..). więc wątpie ze ogar kosztował 4 tyś.. za duzo... a chart 6 tyś.. hmm... ogar mógł kosztować 2 tyś. a chart 4.. wtedy bym się zgodził. :banghead:
  13. ale zauważ że chart odbiega trochę od normalnych rometów...i to sporo.. co do awaryjnosci to jeszcze nie wiem.. jeździłem chartem 2 miesiące i jedyne co mi się zepsuło to linka mi pękła od sprzęgła.. Ale chciałbym wiedzieć, bo powiedziałeś że był drogi.. tzn. ile kosztował wtedy. tak mniej więcej na dzisiaj..????
  14. a ja i tak wole charta... jest ładniejszy, porównywalny technicznie z simsonem i co najwarzniejsze POLSKI... a właśnie PS. w formie ciekawosci wiesz może ile kosztował nowy chart ????... PS2. jakby był tak bardzo awaryjny to do dzisiaj zostało by ich b.mało.. a jest ich troszke wiecej. bo ja mam dwa. co znaczy że nie miałem problemu z zakupem takiego.. :banghead:
  15. wierz mi strzałek ze jakby charta robili tak długo jak simsona, i w tylu odmianach napewno by w tym rajdzie startował.. nie wiem dokładnie ile robili simsona.. ale przypuszczam że coś koło 20 lat.. a jeżeli skoro 20 lat to czymże jest 6 lat produkcji charta, którego i tak bylo znacznie mniejj..Bo romet padal.... Co do samochodów.. to ja wole poldasa... DOBRE BO POLSKIE.. artburg jest troche toporny (rzecz jasna mówiy o pierwotnych wersjach.. wrtburg jako 2t poldas jako borewicz.. :banghead: .. o właśnie dobre pytanie z gorszych czyli jakich.???? a w te 70 dych i tak nie uwierze.. ni ma hu*a. chyba że z kasprowego..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...