Skocz do zawartości

Tom01

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tom01

  • Urodziny 08/15/1972

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    189335

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia Tom01

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam prędkościomierz do CB 750F2 Seven Fifty. Wersja UK, cyferblat w milach i mniejszymi cyferkami kilometrach. Uszkodzona sekcja licznika dziennego, urwana ośka. Wszystkie pozostałe elementy są oraz elementy do zamocowania uszkodzonej sekcji. Uszkodzenie jest dziełem jakiegoś mechanika-kowala który chyba nie wiedział jak zdemontować pokrętło kasownika licznika dziennego i ułamał jego ośkę. Jeśli ktoś ma inny uszkodzony prędkościomierz, lub dorobi ośkę, można to poskładać i będzie działać normalnie. Licznik pochodzi z powypadkowego F2 model RC42 z roku 2001 z przebiegiem zaledwie 10 tys mil. Widziałem ten motocykl, przebieg był najprawdopodobniej oryginalny. Sekcja licznika działa i jeśli ktoś ma ochotę zamontować tak jak jest, to będzie działał prędkościomierz i licznik ale bez dziennego. Szukałem do swojego, gdzie miałem uszkodzone zegary i traf chciał, że znalazłem jednocześnie 2 szt na Ebay, więc jeden idzie pod młotek. Cena okazjonalna 280 zł, biorąc pod uwagę rzadkość tego elementu. Zdjęcia: http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal...9/64/1209196497 http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal...64/1209196497_1
  2. Zdjęcia: http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal...9/62/1209196240 http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal...62/1209196240_1
  3. Ryzyk-fizyk, kupuje, choć mam obawy czy CB750 z taką beczką będzie jakoś jechać. ;)
  4. Sprzedam jak w tytule, uszkodzona rama plastikowa trzymająca moduł elektroniki, sklejona poxipolem. Reszta od układu mechanicznego ok. Klejenie to nie moje to dzieło, taki kupiłem. Pochodzi z powypadkowego F2 z roku 2001. Zdjęcie zrobię do jutra i umieszczę na forum i ewentualnie Allegro. Po przykręceniu do obudowy zegarów ramka trzyma się dobrze. Szukałem do swojego, gdzie miałem uszkodzone zegary i traf chciał że znalazłem jednocześnie 2 szt na Ebay, więc jeden idzie pod młotek. Podłączałem pod swoją instalację wygląda, że działa normalnie. Cena okazjonalna, biorąc pod uwagę rzadkość tego elementu. Oddam potrzebującemu za tyle ile kupiłem, czyli 380 zł plus wysyłka.
  5. Kupię jak w temacie. Interesują mnie tylko w idealnym stanie.
  6. Niecały miesiąc temu, dokładnie 16.08 jechałem z synem. Poza terenem zabudowanym, zbliżając się do skrzyżowania w sąsiedztwie wsi Dobrzyniewo pod Białymstokiem wyjechał z lewej podporządkowanej niemal przed koło Polonez. Prędkość miałem spacerową, do 40km/h a dodatkowo przed skrzyżowaniem zdjąłem gaz bo z kolei z prawej inny samochód wysunął maskę poza linię zatrzymania i nie byłem pewny sytuacji. Kiedy ów Polonez wyjechał przede mnie, odruchowo dałem po hamulcach, zablokowałem przednie koło i gleba. Nie uderzyłem w niego ani on we mnie, choć brakło może 30 cm. Niby banał, upadek przy małej prędkości, a jednak syn ma złamaną nogę, 6 tygodni w gipsie, a ja poleciałem na bok i kolano, ciężarem swoim, syna, który odruchowo się mnie trzymał i ciężarem sprzętu którym jechaliśmy. Mam zdruzgotane kolano, przeszedłem poważną operację z przeszczepami kostnymi z biodra, może za 6-8 miesięcy będę chodził. Noga nie będzie się nigdy zginać więcej jak 90 stopni i na stare lata czekać mnie będzie druga operacja wszczepienia sztucznego kolana. Do końca życia będę inwalidą. Gdybym normalnie włożył spodnie z protektorami i kurtkę obrażenia byłyby dużo mniejsze albo w ogóle ich by nie było. Ale to była sobota po południu, upał 30 st i odpuściłem sobie. Głupota! Piszę to teraz ze szpitala ku przestrodze. Miejcie oczy dookoła głowy, myślcie za ślepaków w innych pojazdach i przenigdy nie wsiadajcie na jednoślady bez ubioru. Teraz, po wszystkim oglądam np wyprawę motocyklową po Afryce i widzę że chłopaki jak wsiadają na motocykle w konkretnym upale, zawsze są w strojach. Tak trzeba, inaczej szafujemy własnym życiem.
  7. Ale to nie jest już chopper, prawda? Proszę w razie czego jakieś dobrej jakości zdjęcia.
  8. Szukam Hondy VF1100 Magna soft chopper, nie cruiser, z okresu końca produkcji, ok 85-88r. Ew, choć mniej chętnie SuperMagna z końca lat 80-tych, początku 90-tych. Nie wiem do kiedy były robione. Koniecznie nie kombinowany, kompletny, oryginał, oczywiście w jak najlepszym stanie. Miło jeśli z udokumentowanym przebiegiem i serwisowaniem.
  9. Ot, ślepota ze mnie. :-) Tak, dokładnie to model Berlin. Nie wiem czy ten pasek w kroku będzie potrzebny. Nabyłem też spodnie i całość jest bardzo dobrze dopasowana. W razie podwiewania wypróbuję.
  10. Problem rozwiązałem. Udałem się do sklepu i po przymiarkach nabyłem długą. Nie są one, mowa o Roleff, tak długie, jak mi się wydawało i nie przeszkadzają w siadaniu.
  11. Przeszukałem całe forum, ale odpowiedzi nie znalazłem. Proszę więc użytkowników o opinię w kwestii czy lepsza jest kurtka długa czy krótka? Pytanie nie jest takie banalne, jakby się zdawało, bo chodzi mi o kontekst chopperowy. Motocykla nie mam, ani tym bardziej nie mogę pojechać do sklepu aby się z tym poprzymierzać. Taki typ jednak najbardziej mi odpowiada i wcześniej czy później będzie. Zastanawiam się mianowicie, czy długa kurtka na takim motocyklu nie przeszkadza, nie przysiada się jej tyłkiem oraz nie tworzy się poducha z przodu? Kurtkę muszę szybko kupić (spodnie zresztą też), bo na skuterze również w lato zimno i niewesoło wygląda perspektywa poobdzieranych łokci w razie gleby. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...