Skocz do zawartości

Nazzi

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Nazzi

  • Urodziny 04/05/1975

Osobiste

  • Motocykl
    RoadStar Silver Edition
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wielkopolska

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Nazzi

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tak Polo czytałem o wymianie wkładu. Tylko że w moim RS mam gładkie szkło lampy i chcę żeby tak było dalej :biggrin: , dlatego te dwadzieścia parę złotych zainwestuję w hamerykańską zarówę i po sprawie. Pozdro :buttrock: Eryk
  2. Dzięki Wielkie :notworthy: :flesje: :flesje: :flesje: W częściach samochodowych nie sprawdzałem i oczywiście że zaopatrzę się w taką żarówę teraz. Jeden problem z głowy :biggrin: Pozdro Eryk
  3. Witam Mam dwie sprawy, czytaj pytania :icon_question: Pierwsza: Czy mógłby ktoś podesłać fotkę wraz z wymiarami tego elementu siodła które wpina się w zamek. Nabyłem ostatnio oryginalne, firmowe siodło ale bez tego elementu a od mojego akcesoryjnego yamahy to coś nie pasuje. Bo lepiej wyprodukować dwa różne siedzenia z innymi dyngsami do ich zamykania niż w obu siedzeniach wykorzystać ten sam element :banghead: Druga: W moim RS mam przednią lampę amerykańską i kiedyś przy okazji do niej zajrzałem. A tam zamiast żarówki "naszej" tradycyjnej H4 mam coś TAKIEGO. Z czym to się je :icon_question: :icon_eek: Ma może ktoś z Was cosik takiego? Co w momencie gdy ta żarówka się przepali? Idzie gdzies taka kupić lub w jakis sposób wymienić na "naszą"? Oczywiście w miare tanim kosztem. Czy też raczej robie widły z igły? Pzdrawiam i :flesje: Eryk
  4. Dzień dobry, cześć i czołem :icon_mrgreen: Panowie luźno chodzi mi po głowie wymiana kiery i manetek w związku z czym mam dwa pytania dotyczące manetek. Pierwsze do tych z Was którzy jeżdżą z takimi http://www.bears-hd.jp/images/P1010031.JPG manetami. Jak się z nimi jeździ w porównaniu z firmowymi? Pytanie drugie: Czy porównywał ktoś te manetki z Kuryakyn'a (link powyżej) i z Louis'a http://www.louis.de/_20927e03a80f1f32e894c...tnr_gr=10019579? Z wyglądu są bardzo podobne ale jak się ma sprawa z jakoscia i wykonaniem? Pozdro :flesje: Eryk
  5. Witam. Ręki nie dam za mój pomiar ale wychodzi mi coś ok 22cm. Przy 1600. Pozdro :buttrock: Eryk
  6. Witam Piękna maszyna :notworthy: :flesje: Ciekaw jestem jak się manewruje z ta kierą? Przecież można sobie nerki obić przy ciasnym skręcie :icon_mrgreen: Pozdro. Eryk
  7. Witam. Tak mi przyszło do głowy :icon_idea: czy tylnych gmoli nie możnaby zamontować do wachacza. Nie bedzie to jakiś wielki gmol ale może spelni swoją rolę. Chyba w którymś Świecie Motocykli kiedyś widziałem HDka z bardzo nisko zamontowanymi gmolami z tyłu, gdzieś w okolicy wachacza. Wydech przechodził przez środek gmola. Co szanowne towarzystwo na to? Tylko jesli to bzdurny pomysł nie wieszajcie mnie od razu na latarni :icon_mrgreen: Pozdrawiam Eryk :flesje:
  8. Sie ma. Zobacz coś takiego. http://www.allegro.pl/item602945569_uchwyt...a_podnozki.html Wyglądają całkiem całkiem. A tak przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji świąt . Pozdrawiam
  9. Sie ma :flesje: W moim Silverado mam akcesoryjne siedzenia Yamahy Fotki są tutaj:) Ćwieki na siedzeniach mają średnicę 12,5mm a odległość pomiędzy nimi to ok. 13,3mm. Natomiast oparcie jest chyba standardowe i tutaj ćwieki mają ok. 13,5mm średnicy natomiast odległość pomiędzy nimi to ok. 23mm. Tak piszę około tyle a tyle bo jak sprawdzałem wymiary suwmiarką to ich nigdzie nie zapisałem a . . . . . . . pamięć coraz gorsza :icon_mrgreen: Pozdro :buttrock:
  10. Ja leję ok. 3,9. Być może ostatnim razem w listopadzie za słabo rozgrzałem silnik i nie wszystko do końca zeszło :icon_idea:
  11. Witam Wszystkich :flesje: Mam pytanie które raczej jeszcze nie padlo na forum. Jeśli jednak sie mylę to sorki, ale tematy olejowe raczej przeczytałem wszystkie. W swoim RS w zeszły sezonie 3 razy wymieniałem olej w silniku. Pierwszy raz zaraz po kupnie. Wymieniłem wtedy na półsyntetyk i . . . . zaczęło się klepanie. Po lekturze wypowiedzi na tym forum, dzięki wielkie :notworthy: , wróciłem do minerała i ta decyzja okazała się być słuszna, klepanie zdecydowanie ucichło, wręcz ustąpiło. Kolejną wymianę zrobiłem w listopadzie przed zimowaniem. Po pierwszej wymianie zalałem tyle ile mówi "mądra księga" i . . . . . było tego za dużo. Musiałem odsysac nadmiar. Mając nauczkę po pierwszej wymianie przy drugiej wlałem ilość z własnego doświadczenia i było OK. Natomiast przy trzeciej zalałe taka ilością jak przy drugiej i znowu było za dużo :icon_eek: . Dodam że filtr oleju wymieniałem za kazdym razem a poziom oleju sprawdzałem po ok. 15 minutowej, spokojnej przejażdżce. Przy zalewaniu po wlaniu ok. 2 litrów odpalam moto, robię kilka "spokojnych" przygazówek i wlewam pozostałą ilość oleju. I tutaj następuje nurtujące mnie pytanie :icon_question: Jak Wy radzicie sobie z tym problemem? A może to tylko moje dwie "lewe ręce" cos partolą? Aha. Przy spuszczaniu oleju moto stoi na podnośniku na w miare poziomej nawierzchni, korek wlewowy jest odkręcony podobnie jak oba korki spustowe. Silnik jest cieply w dotyku.
  12. :biggrin: Witam. Przez rok śmigałem VNem Classicem z 96 roku :crossy: . Kumpel ma Volusie z 2005. Za Suzuki będziesz musiał więcej siana wyłożyć ale z wyglądu to o wiele bardziej poważny sprzęt od Kawy. Ten ogromny tylny błotnik - jak dla mnie cudeńko :lalag: . Ale jeśli chodzi o odczucia z jazdy to są one porównywalne. Jeżdżąc VNem przez rok nie narzekałem. Żadnych problemów technicznych, bardzo fajne spalanie i prowadzenie, zarówno po prostej jak i w zakrętach. Od czasu do czasu przesmarowanie łańcucha. Wyprzedzanie na trasie z 90km/h na piątce chyba nawet lepsze niż RoadStarem :icon_biggrin: Gdybm teraz miał kupić moto poniżej 1000ccm a mialbym kasę na Volusię - ją bym wybrał. Tylko i wyłącznie ze względu na wygląd. Technicznie oba nie sprawiają problemów. Ale mając mniej siana wybór byłby prosty i tylko jeden - VN 800 Classic :flesje: Pozdro i trafnego wyboru :biggrin:
  13. Dobre!!! :icon_mrgreen: Dobre!!! :icon_mrgreen:
  14. Witam. Mój RS przy spokojnej, spacerowej jeździe ok 80 km/h spalił 4,1 l. Przy szybkim dochodzeniu do 120 , 130 km/h na trasie spalił 5,8 l. "Normalne" spalanie przy "zwykłej" jeździe: do pracy i krótkie trasy "koło" domu to 4,8 - 5,2 l. Pozdro
  15. Dzięki TATAKIS :icon_rolleyes: Już nie mogę się doczekac następnej wymiany. Zaleję go minerałem i ......... mam nadzieję że to będzie to czego mu brakowało. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...