Skocz do zawartości

tomaj2

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomaj2

  • Urodziny 12/22/1976

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki dr 125 98r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    poznań

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia tomaj2

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. MIELOCH MOTOCYKLE SUZUKI - SKLEP ONLINE :smile: SKLEP INTERNETOWY ... www.sklep.mieloch.pl WSZYSTKO W JEDNYM MIEJSCU .. POZDRAWIAM TOMASZ nie jest aż tak drogo :flesje:
  2. witam .. dzięki serwisówce sprzęgło złożone :icon_razz: prawidłowo hm mam teraz taki problem ... ze YAMAHA PO ROZGRZANIU .. :icon_twisted: sprzegło ciągnie troszkę ..(ale tylko po dużym rozgrzaniu ) co może być przyczyną ...? czekam na oleje od kolegi ...(trochę to potrwa )wiec skrzynia zalana dexron -olej przekładniowy (wysokiej jakości ) z tym ze do skrzyń automatycznych .. rzadki -czerwony ... musiałem sprawdzić na czymś czy wszystko jest o.k czy to moze byc wina oleju ...? czy coś innego .... pomocy ! dzieki z góry za pomoc i czekam na info ... tomaj chodzi oczywiscie o yamaha dt 125 r
  3. wielkie dzieki ..moto śmiga ... serwisówka hanyes 88-02 jest świetna .. a ten link mega nie działa ..ale jest bez problemu w necie .... pozdrawiam ... do zobaczenia w terenie
  4. witam .. na początku chciałbym się przywitać .. jestem posiadaczem SUZUKI DR 125 -4T 98 R .(świeżo sprowadzona ) suzuki jest zadbana jak swój wiek,..odpala na dotyk ..-rozrusznik .. mój problem polega na tym ....ze . moto nie wkreca się na obroty .. :) odpala na dotyk (gaznik z membraną oraz z czujnikiem położenia przepustnicy ) była w/w membrana dziurawa i motor się zalewał ... (jak go kupowałem miał właśnie taka usterkę zbiłem z ceny i kupiłem bo moto bardzo zadbane ) KUPIłEM GAżNIK Z 94 ten sam model tylko bez tego czujnika położenia - NIE łATWO GO BYłO ZDOBYć.. (bo jak sie okazuje nie ma za dużo części do dr 125 ) przełozyłem membranę z tego 94 pasuje idealnie nie dziurawa .. i tu zaczynaja się schody ... SILNIK ODPALA ALE JEDZIE JAK ...(nie jedzie ..-nadal sie nie wkręca na obroty nowe świeca oczywiscie ngk , filtry paliwa -sa 2 oraz bak przeczyszczone wlane nowe paliwo ,szczelny ganik na gumach -brak lewgo powietrza .. wszystko jak należy membrana nie dziurawa , iglica na srodku ...i nic ..NIE WKRECA SIę .. gaznik w motorze był rozlegulowany bo próbowali go wyregulować przed sprzedażą. może zamontowac cały ten gaznik od 95 ten bez czujnika ...? MOZE KTOś MNIE OśIWECI W TYM TEMACIE BO POMYSłY MI SIę KONCZą . :helpme A śWIECA PO 2 MINUTACH JEST CAłA CZARNA ...(to by wskazywało na a bogatą mieszankę) może zle zakładam czujnik ? z tego co wiem to 3 punktowy jest (3 impulsy do magneta ( zapłonu ) zamknięty , otwarty ,otwarty na maxa .) PROSZE O POMOC : 1.JAK PRAWIDłOWO WYREGULOWAć GAZNIK .DO SUZUKI DR 125 R 4-T 98 R .(Z CZUJNIKEM POłOZENIA )? 2. oraz czy warto zmienić na gaznik bez w/w czujnika od model 94- bo posiadam kompletny i jak się do tego zabrać ? ale o informacje takie dla zwykłego wyjadacza chleba ... :shock: może mnie ktoś oświeci w tym temacie... :idea: tak krok po kroku .. proszę o pomoc .. I pozdrawiam
  5. WIELKIE DZIEKI ..Jackuzy masz racje po 1 ..przesadziłem z tekstem ... :D CZYLI JAK ZDJąć KOSZ SPRZEGłOWY W DT -BEZ SPECJALNEGO SCIąGACZA .. na pewno się komuś przyda ... 1. aby zdjąć kosz poszukaj za koszem i zębatką od kopajki małego otworka w którym powinien się obracać kawałek trybu w skrzyni biegów..wtykasz tam śrubokręt i blokujesz cały kosz....(tak jest w MX i LC I ... LCII i 125R) 2. jeżeli jednak nie masz tego otworka..to wbijasz pierwszy bieg depczesz tylny hamulec i odkręcasz...zadziała. wszystko za radą Jackuzy wielkie dzięki ... :icon_mrgreen: ja mogę dodać od siebie ,że trzeba BARDZO uważać aby nie ukręcić śrub ...(mają taka tendencję ) re.. motoboy - mam serwisówkę akurat do Twojego modelu (88-02) super ..nie powiem na pewno by się przydała ... :icon_razz: a możesz wstawić na forum link do strony ze sprzęgłem ..lub stronę pdf tak aby był ogólno dostępny ..pdf z ułożeniem po kolei tarcz sprzęgła NA PEWNO komus się przyda ... a jak bedzie to na forum zawsze -ktos podpowie co robię ewentualnie robię ZLE... :D było by super ..jak masz czas oczywiście .... czy to jest ta serwisówka bo znalazłem w necie : Yamaha Manuals - TZR 125(87-93), DT125R (88-02) 65.1 mb.
  6. witam ... wszystkich na forum.. jestem posiadaczem yamahy dt 125 r. 98 odblokowanej (13kw= 18km )realne ...wbite w brif moto jest swieżo sprowadzone mój problem polega mianowicie ... odpala na dotyk .. stan naprawdę niezły na rocznik 98 .. tylko miało słabe sprzęgło (ale biegi ładnie wchodziły ..nie wyskakiwały ,żadnych zgrzytów itp.)TO KUPIłEM miałem znajomego który ma czesci do dt ze"" starych"" czasów jak śmigał dt 125 -to taki typ ludzi co lubi mieć wszystko na zapas aby nie czekać na części .. i miał kompletny kosz sprzęgłowy (pełen komplet luzem wszystko w kartoniku )i dostałem to od niego i parę innych pozostałości ALE DO RZECZY .. po rozebraniu niestety okazało się ... że jest to sprzęgło nie jest kompletne..co mam w moto ... PO PIERWSZE .. TO JEST SCHEMAT JEDYNY CO ZNALAZłEM DO YAMAHA DT 125 podaje link przy okazji : moze się komuś przyda .... http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4e52a9dcd21a9dfb no właśnie to schemat do yamaha dt 125 rocznik 2005 ... wiem ze yamaha ma cały czas podobne sliniki i czy według tego schematu jest dobrze ?? :banghead: mam model 98 -4bl .rama i 3 razy rozbierałem to sprzegło i moja nowa uszczelka pod kapę sprzęgła nie wiem czy jeszcze wiecej niż raz wytrzyma ta wymianę (zakupiłem nową ) z rozebraniem i montażem nie mam problemu .. mam problem z blaszkami ,tarczkami ..oraz ustawieniem na znaki ... PROSZE MNIE OSWIECIć W TYM TEMACIE :icon_eek: :cool: BO po 3 krotnym rozebraniu ....(czas o.k. 1,5 h -1szt. )ze spokojem aby uszczelek nie rozerwać .. pomysły mi się skonczyły.. proszę o instrukcję taką ....dla zwykłego wyjadacza chleba ... pkt .1 itd ... moze oczyś zapominam? a mam 1 kompletny kosz zapasowy z bardzo dobrymi tarczami ... takze mogę podmienić wszystko ... w moto którym kupiłem nie było tej spręzyny co przychodzi po pierwszej tarcze tej najcięższej.. jak robiłem tak .. 1 raz według schematu - nie było sprzęgła ..nic biegi były wszystkie 2 raz według instrukcji kolegi 1 tarczka najcięższa potem ta sprężyna i następnie tarczki i balszki no właśnie tu miałem problem z blaszkami jak je ułozyć .. i ustawić na znaki w alumin .deklu był znak a nie mogłem znaleść znaku ani na 1 ani na 2 koszu .. a tak porównując te dwa kosze to mój miał malutkie "zęby".... porównując z tym koszem od kolegi ...ale nie miałem ściągacza do kosza i kosza nie wymieniałem -ZOSTAł STARY..(A klucz do wymiany filtra jest zamały aby chwycić kosz ) może przy okazji macie pomysł jak zdjąć kosz sprzęgłowy domowym sposobem? :) aby nie ukruszyć kosza ? a tak porównując te dwa kosze to mój miał malutkie "zęby"....? :) czy one mogą powodować ewentualne sklejanie się tarczek ... :) po 2 próbach ...sprzegło było cały czas .... stał sobie na 1 odpalony ..i nic i tak do 6 .(oczywiscie na stojaku ) brak reakcji tak jak by sklejone tarczki moze ktos mnie oswieci w tym temacie :icon_idea: JAK POPRAWNIE ZłOZYć TACZKI SPRZEGłA W KOSZU SPRZEGłOWYM YAMAHA DT 125 -98 R . bo zapał trochę straciłem ... a pogoda jest piękna ..na jazdę ... pozdrawiam z góry dziękuje za pomoc .. tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...