Skocz do zawartości

Piotr L

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piotr L

  • Urodziny 07/28/1971

Osobiste

  • Motocykl
    KLE 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Konstancin Jeziorna

Osiągnięcia Piotr L

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Obudowa regulatora nie jest zmasowana. Regulator jest na oryginalnym wsporniku kręconym do plastiku. Regulator jest o sześciu przewodach Nipparrrrrsa - przeznaczony do KLE 500. Wieczorem dłubałem trochę i zaobserwowałem takie ciekawostki: Przy pomiarze ładowania bezpośrednio na aku. pomiar stały 14,6V. Jeżeli masę złapie na dowolnej śrubie silnika czy ramy a + na aku. pomiar 14,6 do 18V :) Kabel główny masowy cacy, wszystkie kable sprawdzone. Regulator po przejechaniu 22 km gorący, ładowanie na akumulatorze 14,6V. Pozdrawiam
  2. Witam Nigdy nie wyregulujesz gaźnika według manuala bo: - silnik ma parę kilometrów przejechane - tankujesz różne paliwo - przerwa na świecy Wg. manuala ustaw poziom paliwa Skład mieszanki na słuch i odczucia :) Obejrzyj dokładnie kryzę dolotową . Przerwę na świecy wg. manuala Dominatora. Pozdrawiam
  3. Witam Niestety odgrzewam temat , gdyż pojawiły się nowe objawy. Ładowanie co pewien czas podskakuje do 17 - 18 V a za chwilę jest prawidłowe 14,6V Może ktoś ma pomysł gdzie jest problem? Pozdrowienia
  4. Witam Ustaw przerwę na świecy. Zauważysz wyraźną różnicę . Tłumki oryginalne mają te małe rurki :biggrin: i są ciche. Jeżeli tłumki masz wybebeszone tak jak ja miałem :biggrin: , to strzelanie w wydech będzie bardzo wyraźne. Dokładnie obejrzyj gumę (kryzę) pomiędzy gaźnikiem a cylindrem (strona spodnia). U mnie przyczyną nierównej pracy i przygasania przy schodzeniu z obrotów było malutkie pęknięcie tego elementu. Pozdro
  5. Niestety brak totalny miejsca. Regulator zamontowany jest za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu. Ciasno okrutnie :buttrock: Muszę pomyślec o przeniesieniu reg. w inne odsłonięte miejsce. Pozdrawiam
  6. Regulator jest od KLE 500 o symbolu RGU 402. Dzięki - uspokoiłeś mnie trochę :crossy:
  7. Witam Przekopałem forum ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje wątpliwości. Niedawno wystąpił problem z ładowaniem. Po dokładnym sprawdzeniu elektryki stwierdziłem uszkodzony regulator napięcia. Wymieniłem na nowy. Ładowanie jest teraz w zakresie 14,4V do 14,6V niezależnie od obciążenia. Niestety regulator robi się gorący :D Gdzie szukać przyczyny? Pozdrowienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...