Skocz do zawartości

samart

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O samart

  • Urodziny 02/13/1966

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    małopolska

Osiągnięcia samart

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. @ Szpadi Udało Ci się wymienić tylną oponę ? Jeżeli tak, to czy zmienił się w jakiś sposób komfort jazdy, możliwości trakcyjne marudy ?
  2. Odświeżam temat....@ Wilku Udało się coś podziałać w kwestii ascetycznego siedzenia ? Pytałem mojego tapicera o możliwość podniesienia komfortu takiego siedziska i stwierdził, ze wszystko jest do zrobienia tylko musi mieć oryginał na wzór.... Tak więc jest możliwość poprawy komfortu dla 4 liter :-) pzdr.SamArt
  3. Wydaje mi się, że każdy tapicer (wmiarę kumiasty) powinien sobie z tym problemem poradzić. Jeżeli będzie mu się chciało :-), to powinien doradzić Ci i wykonać nową wyprofilowaną konstrukcję pod gąbkę.... tak aby była bardziej ergonomiczna (czyli pasowała do Twoich 4 liter :-) pzdr.
  4. Proponuje solwent. Jest agresywny, ale mniej niż nitro (bardziej tłusty) a rozpuszcza prawie wszystko tylko wolniej :-) Odnośnie wydechów, to gdybyś miał nieprawidłowe spalanie, to powinny Ci się zażółcić a gdyby była temp. jeszcze wyższa to zafioletowić - czego oczywiście nie życzę..... pzdr.
  5. I tej wersji sie trzymajmy :-) Ale chyba Ci nie przeszkadza (za bardzo, dogłębne przeanalizowanie tematu ? :-) Wbrew pozorom, w sieci nie za dużo informacji dot. użytkowania tego motóra, a na tym forum można już znależć i to nie mało wypowiedzi byłych i obecnych użytkowników i to cieszy :-) pzdr.
  6. @Jacq64 Czy Twoja Maruda jest pierwszym Chopperem z jakim miałeś doświadczenia ? Od początku nie miałeś żadnych problemów z wyczuciem i wjeżdżeniem się w moto ? Drążę ten temat, gdyż Marudka mi się podoba i bardzo poważnie biorę pod uwagę jego zakup... Mam nadzieję, że dokonam dobrego wyboru :-) pzdr.SamArt
  7. Trochę odświeżę temat jazdy z małymi prędkościami....... Jak zachowuje się Marauder przy jeżdzie z małymi prędkościami i ciasnymi winklami ?
  8. Dzięki za odwagę :-) Wibracje słyszałem, że sa do zaakceptowania w większym zakresie prędkości ;-) Słaba moc tyczy się chyba tylko DS 650 i z dociązeniem plecaczkiem i betami, stuki w silniku, to chyba najczęściej w 1100 wysokie spalanie to rzecz względna (5 czy 7 l/100 = brak różnicy :-) dobra........jakie jeszcze ma wady oprócz czyszczenia ? :-)
  9. Witam Czytając posty użytkowników DS, nie mogę znależć zbyt wielu słabych stron tych motocykli. DS 650, okazuje się trochę słaby do jazdy pod obciążeniem, ale DS 1100 okazuje się motocyklem prawie idealnym.... Właściciele wychwalają je pod niebiosy - czy jest tak faktycznie ? Proszę o informacje użytkowników i znawców o opinie, jaki naprawdę jest Drag Star, jak się prowadzi, gdzie można znależć słabe strony, na co zwrócić uwagę przy zakupie, czy ma jakieś "upierdliwości" konstrukcyjne-eksploatacyjne, itp ? Wiem, że nie ma motocykl idealnych :-( pzdr.SamArt
  10. A jak z wchodzeniem w zakręty przy małych prędkościach ? Jak z manewrówką treningową np. na jakimś parkingu, czy próbowałeś jeżdzić w przechyłach z małymi prędkościami ? Jak się zachowywała "marudka" przy takim właśnie stylu jazdy? Przypuszczam, że przy większych prędkościach nic niepokojącego nie powinno się dziać, problem chyba tkwi w zachowaniu dynamicznym przy minimalnych prędkościach (tak wywnioskowałem z postów).
  11. Też mam nadzieję, że jest to kwesta przyzwyczajeń i ogólnej oceny. Najbardziej biorę pod uwagę zdanie użytkowników tego motocykla, eksploatujących go na codzień. Stwierdzenia, że kiedyś jechałem na motocyklu znajomego i.... takie tam krytyki, też są ważne, ale..... W każdy motorek trzeba się wjeżdzić, trzeba go poczuć (wyczuć) i polubić :-) a tego nie da się zrobić w 15 minut na krótkiej przejażdżce. Takie jest moje zdanie, ale oczywiście mogę się mylić...
  12. Uważam, że troszkę za dużo chce z Ciebie ściągnąć :-( Oczywiście zakładając, że stan nie jest fabryczny i suuuuper małym udokumentowanym przebiegiem. ładną marudkę możesz zanabyć od 12-13 kzl i zdarza sie nawet zarejestrowana w Polsce, tak więc niższe koszty związane z legalizacją (rejestracją) motocykla w Polsce. Osobiście znalazłem egzemplarz ubrany za 12500 z rocznika 1999 (Desperado), z polską rejestracją i przebiegiem 32000km. Jutro jadę oblukać egzemplarz.... zwłaszcza, że koleś jest z małopolski..... szerokiej....
  13. Koledzy tak jak to w końcu jest z "Maruderkiem". Raz jeszcze looknąłem na wszystkie posty dot. tematu i totalna rozbieżność w opiniach. U jednych jest suuuuuper, u innych totalna kicha, najgorzej prowadzący się motocykl (to chyba przesada) no ale przeczytać trzeba.... Chyba trzeba samemu się kulnąć jakąś Marudą i ocenić organoleptycznie jak się faktycznie sprawuje......tylko jakoś mało Maruderków w małopolsce :-( Dobra może jeszcze inni koledzy się wypowiedzą i wybierzemy średnią arytmetyczną wynikającą z opinii :-) szerokiej.....
  14. A nie zastanawiałeś się nad jeszcze jakąś inną marką. Miałem podobny problem i z tej dwójki którą bierzesz pod uwagę (też brałem pod rozwagę), prawie zdecydowałem się na Mauruderka i jestem w trakcie poszukiwań. Jeżeli łańcuch Ci nie przeszkadza i jesteś dość dużym "chłopem" to zastanowiłbym się nad tą opcją - zastanowienie się nic nie kosztuje :-) a może okaże się, że ta opcja przypadnie Ci do gustu. pzdr.SamArt
  15. Czekam z niecierpliwością na wyniki... Zastanawiające jest jednak to co piszesz, że jednym się wali a innym nie. W czym jest problem, może jakieś niedociągnięcia serwisowe (luzy w zawieszce - układzie kierowniczym), lub kwestia odpowiedniego ogumienia (czytaj. w dobrym stanie). @ Szpadi Podziel się wrażeniami z jazdy po wymianie opony, myślę, że nie tylko ja czekam na Twoją ocenę zachowania się "marudy" po wymianie. pzdr.SamArt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...