Skocz do zawartości

Skubi

Forumowicze
  • Postów

    661
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Skubi

  • Urodziny 02/03/1984

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5305026
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Skubi

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. Byłoby trzeba się zastanowić. Co tam motorek ma: - opłacony silnik, - idealny lok vertex, - korbo prox ogólnie jest, - zadbana, wzmocniona rama. Za ten motocykl można śmiało krzyczeć PIŃCET. Starałem się pomurz.
  2. To może wyjedź z Polski? Przecież tu nie da się żyć. Zapomniałeś dodać, że każdy lekarz zabija swoich pacjentów.
  3. Naprawdę nie pytam o teorię, którą mogę znaleźć sam w internecie. Producent zaleca DPR9EA-9. Lecz chciałbym dać o jeden stopień zimniejszą, czyli powinienem założyć DPR10EA-9, lecz takiej chyba nigdzie nie dostanę. Czy jest inna świeca, zbliżona bardzo do tej dziesiątki?
  4. Cześć. Która świeca jest o jeden stopień zimniejsza od DPR9EA-9? W necie wyczytałem, że DPR10EA-9 :) Ale takiej chyba nigdzie nie dostanę... Jaką świecę mogę zastosować, aby była o jeden stopień (w przybiżeniu) zimniejsza od DPR9EA-9? Dzięki za pomoc.
  5. Cześć. http://img410.imageshack.us/my.php?image=011uc0.jpg Na lagach osadził się biały syf. Z usunięciem tego ustrojstwa nie ma większych problemów, jednak pod nim jest matowy, szary metal. Czy można coś z tym zrobić, aby lagi znowu lśniły i pozbyć się tych wyżartych na szaro miejsc? Czy takie coś zdałoby egzamin: http://www.jednoslad.pl/modules.php?name=C...howpage&pid=139 ? Dzięki za pomoc.
  6. To się robi w adidasach siedząc na motocyklu - taka metafora. 1. Siadasz na motocykl, 2. Nogą ciśniesz spokojnie kopniak (starter, kopajka itp.) do momentu, gdy pojawi się duży opór, 3. Pozwól kopniakowi powrócić do góry, 4. Wciskasz odprężnik, 5. Jedziesz powoli kopniakiem w dół do chwili, kiedy odpstryknie odprężnik, zatrzymaj w tym momencie kopajkę, nie ciśnij jej dalej, 6. Kopniak wraca do góry i teraz starasz się złapać moment, gdy starter bierze z samej góry (czasem nie będzie łapał z góry, tylko nieco już "w opadzie" i to jest złe położenie, mi wtedy nie zapala). Jeśli tak jest, możesz z samej góry pociągnąć efektywnie kopniakiem, kopiesz energicznie i pali. Nic nie tykaj gazu.
  7. Po nieudanych kopnięciach świeca jest mokra? Może paliwo nie dochodzi do cylindra (wtedy sucha świeca).
  8. Ba! Tak się zastanawiałem... czy w tym roku ktoś będzie planował endurzenie w Karpatach. I proszę :P Chodzi mi po głowie taki wypad, ale kasy mało, sprzęt coś nie do końca posłuszny, ale jeśli poradzę sobie z tymi sprawami, to można się dołączyć? Enduro w Karpatach to zajebista sprawa!
  9. Ja w sprawie luzów zaworowych. Tutaj jest taka tabelka: http://img139.imageshack.us/my.php?image=luzyzaworowejf1.jpg To które wartości dotyczą mojej DR-ki z rocznika 92, model S? Ale dodatkowym faktem jest to, że jest zrobiony w niej tuning na (prawdopodobnie) 380 ccm. P.S. Moje pytanie jest stąd, że na gorącym silniku wypadają mi zapłony w czasie pracy silnika na biegu jałowym. Czy to możliwe że przez złe luzy zaworowe? Dziś poprawiłem ssące pomiędzy 0,05 a 0,10 mm (były w okolicach 0,15); wydechowe były w porządku, tj. 0,10 a 0,15 mm. Ale jeszcze jazda próbna nie odbyła się.
  10. No ciekawe jak się to będzie sprawowało w praktyce. Bo silnik pneumatyczny to żadna nowość :biggrin:
  11. Naprawdę spróbuj na świecy CR7E. Ja też mam wg serwisówki NGK DPR9EA-9, a teraz pali tylko na NGK DPR8EA-9.
  12. A czy ktoś wie gdzie można zakupić jakąś (oczywiście) niedrogą i skuteczną myjkę ultradźwiękową do czyszczenia gaźniora i takich tam różnych? :>
  13. To w takim razie przejedz sie tym oraz tym i zadecyduj co Ci lepiej pasuje. 2T czy 4T.
  14. Dzięki Adam. Myjka ultradzwiekowa lub chemiczna - czyli rozumiem ze moj kierunek to warsztat? Tam mi tymi metodami wyczyszcza gaznik? A czy mozliwe, ze to jest od zbyt malego luzu zaworow - to przerywanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...