Skocz do zawartości

sir_kain

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sir_kain

  • Urodziny 06/14/1983

Osobiste

  • Motocykl
    ns1 80ccm
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wrocław

Osiągnięcia sir_kain

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie jak w temacie jaką maxymalnie szeroką felgę można zalożyć na tył w cbr 125 z 2007r bez żadnych przróbek, wiem że wiąże sie to ze spadkiem osiągów itp... Pozdrawiam
  2. Witam jak zlać syf z kartera i nie chodzi mi o zbiornik przekładni lecz o zbiornik korbowodu...? Może to idiotyczne ale można jak krowie na rowie jaki rozmiar śróby i jej lokalizacja
  3. Akumulator mam nowy a posiadziałem wczoraj z miernikiem i jak mierzyłem napięcie zmienne to było od 9 do 13v ale zmiennego a stałego to tak jak pisałem modół w 70 procentach odpada bo miałem 2gi raczej napewno sprawny i jest to samo... Pomocy ludzie ratunku.
  4. Pewnie jest taka sama różnica jak pomiędzy cb3l-a i cb3l-b odpowietrznik akumulatora jest z 2 strony i może troche mniej pasować ale wystarczy obcinaczkami odciąć 1 cm plastiku i pasuje;) lepsze chyba to niż dopłacać za sprowadzenie takiego aku
  5. Witam wszystkich, pojawił mi się od niedawna taki problem: Na akumulatorze w hondzie montessa ns-1 80ccm 96r na klemach mam napięcie ładowania na niskich obrotach 6v do maks jak podkręce obroty 8v(przy podłąćzonym aku. i odłączonym) zaznaczam że jest to skuter/motocykl :biggrin: z 12v instalacją i taki też mam i miałem akumulator (CB3L-a) który aktualnie uległ przez to zupełnemu rozładowaniu. Wymieniłem regulator napięci co niedało żadnego efektu, dalej jest to samo. Wiem że światła są zasilane na innym obwodzie ,bo świecą nawet po odłączeniu obwodu akumulatora, Czy jest to wina modułu czy magneta, czy też może czegoś innego. Wiem że da się jeżdzić bez ale gdy załączona są światła mijania, stopu i kierunekl to kierunkowskaz praktycznie przestaje migać przy tak dużym obciążeniu a tak póki co podtrzymywał go akumulator. Jast to dosyć mało bezpieczne biorąc pod uwagę wzrost natężenia ruchu w moim i tak już zatłoczonym mieście... Z góry dzięki za pomoc.
  6. miałem dokładnie to samo zatankowałem na małej stacji orlenu co okazało sie rze w baku miałem gratis ok pół litra wody i syfu który przelatywał przez lichy, oryginalny filtr paliwa(w kraniku) polecam zamontować dodatkowy na wężykach, no i oczywiśćie czyszczenie gaźnika.
  7. Witam. 1) Poszukuje wymiarów nominalnych tłoków do NS-1(NS1) 80ccm i mbx (oraz porównanie) dla ujednolicenia odpowiedzi prosiłbym o opisywanie zgodnie ze schematem ze strony http://www.kemot.pl/pic/wym-tloka.jpg 2) Co sądzicie o zastosowaniu tłoków mbx-owych do ns-1 skoro stopy tłoków mają różny skład, bo jeden silnik jest chłodzony cieczą a drugi powietrzem. (Ja wiem że można tak zrobić i jakoś to chodzi tylko jak długo bo pytając dwóch doświadczonych serwisantów dowiedziałem się że nie pożyje on nawet połowę czasu oryginału. 3)Może ktoś już wstawiał tłok mbx-owy i mógłby powiedzieć ile juz na nim przejechał i jakie ma aktualnie ciśnienie w cylindrze(i jakie miał zaraz po montarzu -jesli pamięta). 4) Jakim Łożyskiem igiełkowym zrekompensowaliście luz na sforzniu (chodzi mi o dokładny link lub numer części) 5)Ile kosztował całokształt takiej wymiany licząc ze szlifami(iloma), tłokiem(jakim) i zammienikiem łożyska(jakim)... 6) jeśli pominąłem jakiś punkt lub dodatkowy problem przy takiej zamianie proszę o zilustrowanie go. Z góry dzięki Ps. ja wiem że sporo ten temat był poruszany ale co temat to inne żeczy ludzie piszą i zgłupieć można do tego jeszcze jest to rozczłonkowane po wielu stronach i po zebraniu tego do kupy to nic z tego nie wynika. Proszę o precyzyjne odpowiedzi i konkrety a nie lanie wody żeby zaistnieć na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...