ja ze swojej strony mogę napisać że różnica jest potężna. same tłumniki znacznie poprawiaja dzwięk wydechu, poprawiaja również przebieg momentu i minimalnie podnoszą moc. http://www.akrapovic.com/product-catalog/m...haust/?puid=122 w zestawie z dynojetami i odpowiednio dostrojonym wlotem powietrza ten motocykl zaczyna dobrze gadać i co ważniejsze bardzo dobrze jeżdzic. u mnie ciągnie równo do 180-ograniczeniem jest krótkie przełożenie. spalanie przy jeżdzie bliskiej max 160-180 to 7-8l/100km. przy stałej około 160 nie przekroczy 7. przy jeżdzie do 140 spalanie do 6/100km. nigdy nie sprawdzałem ile spali przy 120, 90 czy przy spokojnej jeżdzie po trasie. a jeżeli któś chce oszczędnie jeżdzić to niech gaz sobie założy....hehe.to jest oczywiście żart. wszystko zależy od tego kto czego oczekuje po swoim motocyklu. co do niewielkiego zysku mocy z dynojet moge się zgodzić- ale jest to zysk kilku dobrze wypasionych koników... ja polecam założenie ale jednocześnie polecam oddać motocykl tam gdzie wszystko dobrze zgrają i będą mieć o tym pojęcie. napewno będzie wiązało się to z kosztami, tegoo nie da się ukryć. ale sporo większe koszty mogą być przy robieniu czegoś bez odpowiedniej wiedzy i narzędzi. co do strzałów z tłumników to u mnie nie ma tego problemu- jedyną rzecza która przytrafiła mi się po bardzo ostrej jeżdzie na trasia to to że jak zwalniałem do 70-80 to na 10sekund zapalały mi się spaliny na wyjściu z tłumników( efekt piorunujący zaraz po zmroku a odgłos podobny do odpalonego palnika w balonie-za pierwszym razem myślałem że mam jakiś wyciek paliwa na tłumniki albo coś takiego-aż bałem się zatrzymać).