Skocz do zawartości

tosiek175

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tosiek175

  • Urodziny 07/24/1982

Osobiste

  • Motocykl
    bulldog, pannonia
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    11616482

Informacje profilowe

  • Skąd
    starachowice

Osiągnięcia tosiek175

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. ja w swoim bt posiadam cały układ od podawania powietrza za zawory i myślę że raczej powinno się go nie ruszać. montaż wydechów, dysz i regulacje miałem robione w niemczech i jak oni tego nie wyrzucili to ja też bym nic nie ruszał.
  2. ja ze swojej strony mogę napisać że różnica jest potężna. same tłumniki znacznie poprawiaja dzwięk wydechu, poprawiaja również przebieg momentu i minimalnie podnoszą moc. http://www.akrapovic.com/product-catalog/m...haust/?puid=122 w zestawie z dynojetami i odpowiednio dostrojonym wlotem powietrza ten motocykl zaczyna dobrze gadać i co ważniejsze bardzo dobrze jeżdzic. u mnie ciągnie równo do 180-ograniczeniem jest krótkie przełożenie. spalanie przy jeżdzie bliskiej max 160-180 to 7-8l/100km. przy stałej około 160 nie przekroczy 7. przy jeżdzie do 140 spalanie do 6/100km. nigdy nie sprawdzałem ile spali przy 120, 90 czy przy spokojnej jeżdzie po trasie. a jeżeli któś chce oszczędnie jeżdzić to niech gaz sobie założy....hehe.to jest oczywiście żart. wszystko zależy od tego kto czego oczekuje po swoim motocyklu. co do niewielkiego zysku mocy z dynojet moge się zgodzić- ale jest to zysk kilku dobrze wypasionych koników... ja polecam założenie ale jednocześnie polecam oddać motocykl tam gdzie wszystko dobrze zgrają i będą mieć o tym pojęcie. napewno będzie wiązało się to z kosztami, tegoo nie da się ukryć. ale sporo większe koszty mogą być przy robieniu czegoś bez odpowiedniej wiedzy i narzędzi. co do strzałów z tłumników to u mnie nie ma tego problemu- jedyną rzecza która przytrafiła mi się po bardzo ostrej jeżdzie na trasia to to że jak zwalniałem do 70-80 to na 10sekund zapalały mi się spaliny na wyjściu z tłumników( efekt piorunujący zaraz po zmroku a odgłos podobny do odpalonego palnika w balonie-za pierwszym razem myślałem że mam jakiś wyciek paliwa na tłumniki albo coś takiego-aż bałem się zatrzymać).
  3. wszystko było robione w niemczech w serwisie za poprzedniego właściciela.ja kupiłem moto 100km po serwisie(i wypadku sprzedającego). teraz na wiosnę bedę chciał gdzieś podregulować gaźniki(sama synchronizacja chyba wystarczy-ew. serwis z hamownią). myslę że warto wylożyć odrazu na dysze, i zrobić regulację w serwisie z hamownią. koszty usprawnienia ponoszę cały czas bo mi pali około 7litrów/100km. ale jest to jazda z pełnym wykorzystaniem momentu(inaczej nie umiem, nie mogę sie powstrzymać żeby nie odkręcać-nigdy nie mam dosyć jazdy bulldogiem. polecam strone na której znajdziesz dużo rzeczy związanych z bulldogiem- www.bulldog-bt1100.de . co do filtra powietrza to zostaw orginalny, jest to rada którą wyczytałem w materiałach dotyczących tuningu bulldoga. dysze dynojet można kupić na niemieckim ebay za 105euro- w polsce cena pewnie podobna al e niewiem kto jest dystrybutorem-myślę że nie powinienes mieć problemu z ich zakupem. rozmiaru nie pamiętam- poszperasz w necie i napewno znajdziesz.
  4. chcesz posłuchać bulldoga na akrapach to wejdz na you yube. jest tam mój filmik z niezłym głosem. ja w swoim mam większe dysze ale orginalny filtr powietrza-w niemczech doszli do tego że na sportowym nie ma osiągów i wciąga za dużo paliwa- czyli dławi sie mieszanką. tłumniki są przelotowe po odkręceniu kluczem 8 jednej śrubki i wyciągnięciu końcówek-rurka 15cm z kołnierzem o średnicy wewnętrznej tłumnika. po założeniu akrapów,dysz i wyregulowaniu wszystkiego, bulldog pięknie pracuje. miałem okazje jeżdzić seryjnym bez usprawnień i wiem co pisze-seria chodzi jak jakiś duży skuter!!! w razie jakby co służe pomocą zapomniałem linka dodać http://pl.youtube.com/watch?v=Z3q6S5N6g8k
×
×
  • Dodaj nową pozycję...